• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Hrúbka tesnenia pod hlavu

  • Vlákno založil Vlákno založil Falco
  • Datum založení Datum založení

Falco

nový člen
Ověřený uživatel MazdaKlanu
Zprávy
3
Zrovnali sme blok motora, aj hlavu valcov, vie niekto poradiť výšku piestov k rovine bloku alebo nejakú tabuľku na hrúbku tesnenia? Motor 2.2 Diesel SkyActiv, SHY1.
 
Ptám se jako neznalec Sky-D, ale ono u SHY1 existuje více tlouštěk těsnění pod hlavou ? Co koukám do katalogu mazdy tak vidím jen jedno.
U motorů, kde se počítá (umožňuje) s broušením hlavy/bloku většinou jsou k dispozici různý tloušťky a je to vidět i v katalogu dílů, ale u Sky-D nevím že by to bylo podporováno.
 
Ani SH, ani S5, ani S8, ani T3 nic takového neumožňuje:
bes2ze00000112.png
Polishing and grinding for repair cannot be performed on the combustion chamber side.
Maximum distortion, head gasket side of the cylinder head 0.06 mm {0.002 in}
 
Z fabriky prý vyjíždí nový motor se slabším těsněním. V náhradních dílech už je vždy vyšší tloušťka. Oficiálně se má vyměnit pouze těsnění, pokud nepomůže, jediná oprava je nový blok.... Ale bloky se brousí (správně škrábou) a blok to vydrží. Jestli se nasazuje ještě vyšší těsnění, to nevím.
 
Back
Top