• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Ikona a zvukový signál zapnutí zadních pásů - chyba

Doofer

moderátor
Člen týmu
Zprávy
1 394
... něco podobného se řešilo v sekci u M6 GG, mě se něco obdobného teď stalo u GH. asi takto - zadní sesle za řidičem dle horní světelné ikony u stropu ukazuje (svítí zeleně), že je pasažér připoutaný, což není pravda. ovšem nikde u zapínání pásu ani na pásu samotném není žádný kábl. zkoušel jsem vyčistit vnitřek karabiny, ale tam se moc dostat nedá. demontoval jsem i stropní panýlek, ale tam toho moc vymyslet taky nejde. je tam pouze jeden větší konektor a tištěný spoj, který vypadá poměrně složitě. prostřední zadní sesle a ta vpravo funguje OK. Nevíte co s tím a jak to vůbec funguje, kde hledat chybu ???
 
... tak opraveno. Byl pretrzen kablik hned u karabiny. Jinak kabl vede pod kreslo, kam se da jakztakz dostat po sklopeni. Pouzil jsem nejmensi cokoladu jako redukci, vse pak schovano a izolovano ve smrskavaci buzirce. Prikladam par fotek. Pic
3ca8c2d7f762d9a72b9c7db9cd53e523.jpg
8a80c5fac08ae45c494aa61b176ed93b.jpg
0f52496e06a0efc5e4d7fd4bd7eea356.jpg
 
Přesně to samé se teď stalo mě, kontrolka svítí zeleně, jakože je cestující připoután, i když tam nikdo nesedí, zřejmě mám stejný problém, :cool: o víkendu na to kouknu...
 
čokoláda se vyklepe/vymačkájí se lanka případně ta měď vyhnije, mnohem lepší je to spájet a převlíknout smršťovačkou
 
čokoláda se vyklepe/vymačkájí se lanka případně ta měď vyhnije, mnohem lepší je to spájet a převlíknout smršťovačkou
To mám v plánu, jen nějak nemám čas na to kouknout.. :cool:
 
Hlásím úspěšně opraveno, alespoň na chvíli, než se to urve jinde... :D
Povedlo se to zapájet a přetáhnout smršťovačkou, ale přístup jak k penězům... o_O:D
 
Hlásim ten istý problém :) Nechce sa mi to vôbec riešiť tak to zatial nechám tak. Nejako mi to nevadí.
 
Ahoj,

potřeboval bych radu, případně jestli se někdo nesetkal s něčím podobným.

Na mé mazdě GH 2009 kombi jsem zjsitil přerušené kablíky u zapínaní pásů u obou zadních sedaček viz. foto. Tím pádem se to chová tak, že i když je pás odepnutý, tak info panel pod zpětným zrcátkem říká, že jsou zapnuté a když se zajízdy rozpojí, tak nedojde k upozornění.

Demontoval jsem tedy obě uchycení v naději, že kablíky spojím, ale jsou utržené moc blízko zapínání a nedrželo by to.

Tak se chi zeptat, jestli je možné nějak rozebrat celý ten systém "zacvakávání" pro pásy a že bych kablíky vyměnil komplet, třeby i za silnější? Zkoušel jsem to lehce, ale nejde to a tak nevím jestli to třeba není zalisované/zalepené natvrdo...

Nechápu proč tam dali tak tenké, je jen otázka času, kdy se častým použáváním takovýhle kablík přetrhne. Jde o celkem namáhané místo. No další část, kde Japonští soudruzi asi trochu polevili :)

Díky za odpovědi!

IMG_20191129.jpg
 
Hlásím úspěšně opraveno, alespoň na chvíli, než se to urve jinde... :D
Povedlo se to zapájet a přetáhnout smršťovačkou, ale přístup jak k penězům... o_O:D

Opraveno stejným způsobem jako Tonda_15. Přístup hrůza teda... Snad to chvilku vydrží, pak asi vrakáč :)
 
Ahoj, hledal jsem svůj problém, který se u mě vyskytl, ale přímo ten jsem nenašel a alespoň narazil na toto již vytvořené vlákno, tak se zkusím zeptat zde, než abych zakládal nové.

Mám trošku jiný problém, než je zde popisován, ne že by mi signalizovalo nepravdivě, ale blbne to. Mám na zadních sedačkách připoutané 2 psy, každý zvlášť a pravé sedadlo blbne tak, že když se pes nějak pohne, tak začne signalizovat rozepnutý pás, ovšem ten rozepnutý není. Blbé je, že pes se různě hýbe pořád, takže mi auto pípá jak splašené. Za mě jsou asi dvě možnosti, buď je tam nějaký blbý kontakt přímo v přezce, protože ten pás ke psímu postroji má přesku trošku odlišnou a v zapínání kvrdlá - ovšem to je zase divné, že se děje jen na jedné straně... a pak mě napadá ještě nějaký blbý kontakt v kabelu dál, nebo tak něco, je to možné? Jdu správným směrem? Otázkou je, jak to řešit, respektive za mě by bylo nejjednodušší tu funkci úplně deaktivovat, jde to třeba nějak?
Budu rád za jakoukoliv radu.
 
Asi si sedím na vedení, ale jak by to pomohlo? :) Pásy defacto zapnuté mám, v zástrčkách jsou právě ty psí pásy k postrojům viz foto, takže pás je zapnutý, ale jak se pes pohne, tak to začne blbnout, respektive se chovat, jako by se rozepínal.
koncovka1.jpg
 
Sám si písal, že ten "psí" pás má pracku odlišnú a "kvrdlá" tam. Tak si myslím, že keď tam dáš pracku správnu, ktorá nebude mať vôľu, tak by kontakt mal byť v poriadku a nebude to pískať. Ale ja nie som pri aute, nevidím to... :)
 
Jo takhle, no teoreticky by to mohlo fungovat, ale je to stejně univerzální přeska, jako u toho psího pásu, takže by vlastně mohla kvrdlat taky a pak budu tam, kde jsem i teď. Už z fotky vidím, že je přeska jako taková užší, než originální z pásu. Ovšem za zkoušku nic nedám, max to vrátím.
Doufal jsem, že jde signalizace třeba nějak deaktivovat, ale ani v návodu jsem nic nenašel.
 
Tie zástrčky sú rôzne, musíš sám vyskúšať, ktorá tam najlepšie zapasuje. Ten link, čo som poslal, to bola len ako možnosť ako to vyriešiť - dal som prvý, ktorý mi vyskočil. Najlepšie asi zájsť do nejakej predajne autodielov a vyskúšať hneď na mieste.
 
A zkoušel si připnout origo pás a "kvrdlat" s ním, jestli to bude dělat taky? Pokud ano, šel bych po kablíku, jestli není někde porušený, natržený, nebo nějak jinak poškozený..
A pokud to s origo nezlobí, tak zkusit jinou psí přezku, aby líp seděla..
 
Tie zástrčky sú rôzne, musíš sám vyskúšať, ktorá tam najlepšie zapasuje. Ten link, čo som poslal, to bola len ako možnosť ako to vyriešiť - dal som prvý, ktorý mi vyskočil. Najlepšie asi zájsť do nejakej predajne autodielov a vyskúšať hneď na mieste.
Rozumím, díky za tip, zahrnu do případných možností řešení ?

A zkoušel si připnout origo pás a "kvrdlat" s ním, jestli to bude dělat taky? Pokud ano, šel bych po kablíku, jestli není někde porušený, natržený, nebo nějak jinak poškozený..
A pokud to s origo nezlobí, tak zkusit jinou psí přezku, aby líp seděla..
Ještě ne, mám to v plánu. Stalo se mi to včera po cestě ze severu a hrabat do toho i se psem vzadu se mi nechtělo, to jsem se jen vztekal, když to za těch 100 km zapípalo tak 20x, ale chtěl jsem být už doma, byl jsem dost KO. Dnes ráno pro změnu rovnou do práce, takže zkoušet budu po práci. Napadlo mě, zda nejde i nějaké deaktivace, protože vím, že u některých aut něco takového je, ale v návodu jsem nenašel, tak jsem schválně zkusil i napsat sem, kdyby náhodou třeba, když už stejně celý den sedím za PC :)
Teď mě tak napadá ještě, že ono ve výsledku jestli to s origo nebude blbnout, tak možná přehodím psa spíš na iso pak a bude klid.
 
Tak jsem doufal jen v tu přezku, ale bohužel, když do ní zapnu normální pás a začnu s tím kvrdlat, tak mám v autě regulérní diskotéku a teď je otázkou, zda je to někde v kabelu, nebo přímo v přezce třeba. Část kabelu, která je vidět vypadá neporušeně, takže je to kdo ví kde.
 
Pokud má vliv kvedlání přezkou, tak chyba musí být někde blízko přezky nebo přezka. Dal od přezky se už kabel nepohne.
 
Tak jsem kvedlal a kvedlal, až se kabel utrhnul, takže už asi i vím, kde byl problém a to, že byl nejspíš kabel již dosti načatý a jak docházelo k přerušovanému kontaktu, tak to neustále přeskakovalo. No přístup k tomu je strašný, nejraději bych úplně vyndal sedačku, tak mám asi o zábavu postaráno :)
 
Back
Top