• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Inteligentní přepínač směrových světel/trojblik/trippling

Míra

rodinný člen KLANu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
1 062
Zdravím,nezkoušel někdo nainstalovat dodatečně trojblik neboli tripplink?Jedná se mi o barvu vodičů,na které bych to napojil.Na GG je to na googlu popsáno,ale na GH ne.Ta krabička stojí kolem 500 Kč.Díky za odpovědi
 
Já jsem ho měl na GH doinstalovaný ten originální, snad někde seženu návod.
 
Taky by mě potěšilo, budu pořizovat a tohle bude jedna z prvních věcí, na který bych se rád vrhnul.
 
Návod k instalaci originálního modulu, snad pomůže pro snadnější instalaci modulů neoriginálních.
 

Přílohy

  • C830-V7-160A.pdf
    1,3 MB · Zobrazení: 200
Asi hloupej dotaz, ale co přesně to dělá? Jen to, že když "drknu" do páčky blinkru, tak to neblikne jednou ale třikrát?
 
Nejlevnější trojblik Keetec mají v Alarmtuning.cz za 485 Kč
 
Na Octě to funguje tak že když páčku podržíš do doby než blinkr zaśe zhasne tak se trojblik neaktivuje (blikne jednou) je to u toho taky tak?
 
Na Octě to funguje tak že když páčku podržíš do doby než blinkr zaśe zhasne tak se trojblik neaktivuje (blikne jednou) je to u toho taky tak?
U toho originálního to tak fungovalo.
 
U toho originálního to tak fungovalo.
Tak jsem se dnes pustil do té montáže trojbliku,dle tvého návodu.Ale nepodařilo se.Spínané napětí jsem našel bez problému,ale po připojení bíločerveného a bíločerného dátu(výstup na směrovky-dle schématu) se nic nedělo.Po změření jsem zjistil,že na těch pinech není přerušované napětí.Ten můj trojblik má 4 dráty.Spínané napětí,kostra,pravá a levá směrovka.Zajímavé,u GG jsem to měl za půl hodky hotové,tady musím zjistit blinkrové dráty.Pokud někdo pomůže,budu rád
 
Upřesnění, návod není můj. ;)
Jasně,ten návod je asi origo,je to přitom perfektné popsané,ale chybička se vloudila.Pokud to nenajdu u té pojiskové skřínky,tak to dám k předním světlům,tam by neměl být problém
 
Jasně,ten návod je asi origo,je to přitom perfektné popsané,ale chybička se vloudila.Pokud to nenajdu u té pojiskové skřínky,tak to dám k předním světlům,tam by neměl být problém
Hlavně jestli se díváš na správný obrázek - je to pro 7 různých modelů aut a taky asi záleží na tom, jak je zapojený ten modul, co jsi koupil. Co vidím, tak ten originál se zapojuje k BCM paralelně na pravou/levou páčku blikačů proti +.
 
Samozřejmě jsem si našel GH,zapojil jsem to paralelně k údajným vodičům blikačů,barva vodičů souhlasí se schématem,ale při zapnutí blinkru tam není přerušované napětí.(bez zapojení trojbliku).Stálé napětí po zapnutí klíčku souhlasí.Vypadá to,že u GH je použito nějaké sofistikované řešení.Možná ovládání blinkru minus polem,navím.Ani na Googlu nic není.
 
Back
Top