• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Jaká je vaše profese?

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Mechanik, vyrábíme jednoůčelové automaty i celé robotizované linky převážně pro BOSCH, Denso, Valeo, ale i mimo automotiv.
 
No tak se také přidám. V ČR jsem byl osobním bankéřem nejdřív v jedné "internetové" a pak jedné větší bance. Teď v Belgii jsem součástí marketingového oddělení jedné japonské společnosti, která je jedničkou v systémech pro automatizaci ve výrobě + zařízení pro kontrolu kvality.
A jak tak čtu, co děláte mnozí z Vás, tak s těmi výrobky a hlavně s našim skvělým a neodbytným marketingem budete mít rozhodně zkušenost.:cool: :laughing:
 
IFA na Slovensku pod najvacsim hracom na trhu. Takze financne planovanie a sprostredkovanie investcii, dochodkov, poisteni a uverov.
 
Začal jsem s navrhováním automatických testerů VLSI obvodů, pak digitálních měřáků, před víc jak 25 lety jsem navrhl 16bitový jednodeskový mikropočítač vč. low-level firmware pro telekomunikační systém, no a postupně už jsem se stal manažerem ve výzkumu a vývoji, posledních 19 let zabezpečovacích systémů pro železnici. Tak kdyby někdo potřeboval zabezpečit žel. trať, tak řekněte :p
 
Ahoj, já pracuju na vývoji hladinových snímačů oleje a močoviny pro bývalý Contintal. U mě taky, mazdy pokud vím v našem portfoliu nefigurují, od ostatního vím o McLaren, Ferrari, nebo taky VW koncern, BMW či Scania a mnoho dalších
 
ruckin - tak to ti pěkně děkuju :-D Ty jsi jedna z příčin proč posílám auta do servisu, protože s těmi moderními EURO6 nákladními auty v zásadě nejsou problémy. Tedy až na systém AdBlue jako celek. A buď odejde čidlo hladiny, nebo tryska, nebo pro jistotu celý modul :-D

Já mám teda na starosti dopravu v jedné firmě a s auty dělám v různých podobách celý svůj život. Nikdy jsem nic jiného nedělal.
 
Když tak čtu všechny ty zajímavý profese, kdy něco tvoříte, tak žasnu :) já mám práci na centrálním nákupu pro jednu nadnárodní společnost v oboru stavebních materiálů..
 
ruckin - tak to ti pěkně děkuju :D Ty jsi jedna z příčin proč posílám auta do servisu, protože s těmi moderními EURO6 nákladními auty v zásadě nejsou problémy. Tedy až na systém AdBlue jako celek. A buď odejde čidlo hladiny, nebo tryska, nebo pro jistotu celý modul :D

Já mám teda na starosti dopravu v jedné firmě a s auty dělám v různých podobách celý svůj život. Nikdy jsem nic jiného nedělal.
Když to máš těžký, když je to účelem. Jednou nějak kolem roku 2015 jsem byl na pohovoru, tam po mně chtěli, ať jim popíšu jak bych udělal to či ono... A když jsem řekl pak větu, že bych to samozřejmě uděl tak, aby to zařízení vydrželo alespoň 10 let (jak nás to v devadesátkách učili na škole), tak řekli, že zrovna toto tak úplně nepotřebují, že bohatě stačí, když to vydrží dva roky. A tím v podstatě i pohovor skončil. :)
 
Když to máš těžký, když je to účelem. Jednou nějak kolem roku 2015 jsem byl na pohovoru, tam po mně chtěli, ať jim popíšu jak bych udělal to či ono... A když jsem řekl pak větu, že bych to samozřejmě uděl tak, aby to zařízení vydrželo alespoň 10 let (jak nás to v devadesátkách učili na škole), tak řekli, že zrovna toto tak úplně nepotřebují, že bohatě stačí, když to vydrží dva roky. A tím v podstatě i pohovor skončil. :)

Tu životnost samotnou si určují většinou automobilky specifikacemi, validačními testy apod. Je jasné, že dodavatelé se snaží vyvinout své produkty těsně nad hranici zákaznických specifikací a tudíž tak, aby to stálo co nejméně :)
To vždycky nesnáším, když mi někdo říká, že neumíme navrhnout nic pořádného, že to nic nevydrží a že před 30 lety to byli aspoň pořádní inženýři. I my umíme navrhnout robustní a výkonné řešení, které bude nesmrtelné. K čemu by nám to ale bylo, když by si to od nás nikdo nekoupil? :D
 
no nevím jak by ses tvářil kdyby ti někdo postavil barák jen na dva roky :)
I když tam je to jiné trochu...takže dobře....na pět let ;)
Jinak já jsem CNC programátor v jedné firmě co vyrábí turbíny do elektráren.
I když teda poslední dobou ne jen elektráren ale všude kde se využívá turbína.
Mazaky tu taky máme...ale já spíše stroje od Liechti a jednu Deckel Maho
 
no nevím jak by ses tvářil kdyby ti někdo postavil barák jen na dva roky :)
I když tam je to jiné trochu...takže dobře....na pět let ;)
Jinak já jsem CNC programátor v jedné firmě co vyrábí turbíny do elektráren.
I když teda poslední dobou ne jen elektráren ale všude kde se využívá turbína.
Mazaky tu taky máme...ale já spíše stroje od Liechti a jednu Deckel Maho

To je ale něco úplně jiného ;) Já říkám, že je to dané specifikací zákazníka. Já jakožto zákazník, v případě toho baráku, si určitě nedám do specifikace, aby vydržel 5 let :D
Jenom říkám, že inženýr je v těchto případech většinou nevinně. Všechno je jenom o penězích a o tom, jak to top management (ekonomové) rozhodnou :)
 
Já jsem vedoucí logistiky v automotive firmě o cca 500 zaměstnancích.
Dodáváme VW (Audi, Bentley, Porsche, VW, Škoda, Lamborghini,..) BMW, Daimler.. :)
Daimler nám dělá asi 70% tržeb., postupně přebírá štafetu BMW...
 
Já dělám ,,pikra" u jednoho obchodního řetězce.Moje práce spočívá v tom, že jezdím po prodejnách a provádím drobné opravy od stolařské přes instalatérské až po zámečnickou práci.V podstatě co se na obchodě posere,tak já opravím,nebo zařídím,aby to někdo opravil.?
 
Back
Top