• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Jaký zvolit motor

Do tohoto rozpočtu se vejdes pouze s verzí BM před faceliftem co má ještě ruční brzdu. Motor jednoznačně benzín, ten Mazda fakt umí a jsou naprosto spolehlivé. A výběr též snadný. Mají G122 nebo G165. G 165 se liší kratším zprevodovanim a vyšším záběrem nad 4tisice otáček jinak jedou velmi podobně. G122 má delší převody a do 4 tisíc tahá stejně. Má ale pro tebe velkou výhodu nižších otáček při dálničních presunech takže pozitivní vliv na palivo i hluk v kabině. A závěrem bude větší výběr pač G165 je v inzerci pomálu. Taky bych koukal na úroveň výbavy. Mám téměř plnou a spousta prvků se mi líbí v praktickém životě.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Já bych dodal že do 300k bude problém sehnat 165k variantu, která se prodávala pouze od výbavy Revolution. Musíš si nicméně vybrat sám. G165 je hravější, ale zase musíš víc řadit a na dálnici víc točí => o něco vyšší spotřeba (za mě zanedbatelný rozdíl, ale pro někoho to může být podstatné).

Btw, do 4tisic rozhodně obě verze netahaji stejně, jak píše @Polsonside, rozdíl tam samozřejmě je a to hlavně kvůli kratší převodovce u G165. Tedy G165 zrychluje snadněji. Jinak motory jako takové jsou stejné. Sériové se pouze liší palivovou mapou, kdy G120 od 4k netáhne. Ale to si můžeš nechat odemknout.
 
Ne. 88kw je G122 a 121kw je G165.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Co máš na mysli pod 1.5i, nemyslíš TSI ? Já bych volil G165 i kvůli zpřevodování, pokud G120 dá se u @shr3k odemknout na G165, ale zpřevodování zůstane.
 
1.5 dělá i Mazda 3. Poznáš podle pouhé jedné výfukové koncovky. Též skvělý motor ale zde už ten menší objem u atmosféry je znát. Ideální hlavně do města a byl pouze v základní výbavě challenge.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
1.5 dělá i Mazda 3. Poznáš podle pouhé jedné výfukové koncovky. Též skvělý motor ale zde už ten menší objem u atmosféry je znát. Ideální hlavně do města a byl pouze v základní výbavě challenge.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Jj vím, ale právě u zmíněné dálnice jsem spíš myslel, jestli to nemělo být TSI, protože Mazdí 1.5 by na to fakt nebyla

G165 - https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/3/19137569?goFrom=list

Každopádně pro mé použití na dálnice bude lepši zmiňované G122 88kw nebo G165 121kw oboje 2.0i než jakýkoliv 1.5i ?
Pokud bys přeci jen G120, tak jsem včera narazil na fakt pěkný kousek ? https://m.facebook.com/photo.php?fb...=1560218114&set=gm.1840012546176283&source=48
 
bohužel příspěvek není k dispozici :( ale dík
Facebok Mira Háček, auto znám 3MZBM54661M100915, dělal jsem mu na míru chip. Je to Mexiko, Euro 6, 120k Revolution.

184665857_10225431414043190_1813836322980359964_n.jpg
 
Poslední úprava:
Tak pro tu bych být tebou hned letěl. Klanova Mazda v téhle krásné barvě s mini najezdem a top výbavou a ještě vytazeny chip motoru. Za ty prachy pecka.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Kluci ti poradili z fleku skvele. "Hledej G122 benzin pro dalnicni vyuziti". Nasli ti skvely inzerat. Protoze MazdaKlan je skvela, nezistna parta lidi.
Ale...ja se zeptam.
Proc chces na 90 % provoz na dalnicich zrovna Mazdu 3 ???
Je extra lehka a dynamicka, nikoliv skvele odhlucnena, podvozek je skvele vyvazeny na pocity ridice a okresky, takze te bude na dalnici "otravovat", pac si s tebou bude povidat. Fakt to chces?
Na dalnici si vic odpočines v koncernovem kombiku se slabsim motorem za stejne penize. I ten bude mit cca 100 koniku, coz staci na rozumnou uroven hluku v kabine.
 
S tímhle souhlasím. Však já taky jako majitel G122 když někam musím a je to někde dál,tak většinou vypnu dálnice a stejně jedu okrsky. Auto jsem dodatečně vytlumil ale skutečně to moc nepomohlo a hluk od podvozku i oken je celkem znatelný když to frčí rychle nebo je hrubý asfalt. Na dálniční přesuny bych vybral též něco jiného...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Mazda 3 mi padla do oka jako první... nejsem o ni ještě pevně rozhodnutý. Když koukám na Mazdu 6 tak jsou to převážně diesely... myslíte že by to byl dobrý nápad?
 
Mazda 6 je parádní volba, výbornej dálniční koráb, skvělá i na okreskách. Ale dieselu se rozhodně vyhni obloukem.
 
Mazda 3 mi padla do oka jako první... nejsem o ni ještě pevně rozhodnutý. Když koukám na Mazdu 6 tak jsou to převážně diesely... myslíte že by to byl dobrý nápad?
V naftě rozhodně ne a musel by si navýšit rozpočet
 
Back
Top