- 5 958
Někde v tomto vlákně je i konfigurátor, kde najdeš jaký přesně pro svůj motor.
"kupodivu" je hned v prvním příspěvku ......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Někde v tomto vlákně je i konfigurátor, kde najdeš jaký přesně pro svůj motor.
Ja myslel konfig přímo na milers oil"kupodivu" je hned v prvním příspěvku ......
Zdravím ve spolek. Nevím zda to psát tady ale snad ano .Mám mazdu 323 1.5 rv.98 a chci si vyměnit oleje. Chtěl bych se zeptat jaké oleje jsou vhodné jak do motoru tak převodovky. Díky.
Na e-shopu Auto Palace se dá ten olej koupit za cca 250,-. EU je dost otevřená, že český Total se chová jak se chová, tak jinde to bude asi jinak.Na slovenskom fóre vraveli, že originál nikde inde nezozenies len v mazde. Ževraj to povedal dealer z totalu a čo kúpiš z eshopu sú fake. Tak teraz neviem či je to naozaj. Každopádne mám v zasobe kúpený ten mobil 0w40 c3 čo spomínal shr3k.
Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
Použil jsem Shell. Předtím jsem měl taky shell ale krapet jiný. Tak jestli to nebyl třeba ležák.@pepar tohle dělají s hydroštelama většinou nekvalitní oleje. Sice jsi dodržel specifikaci, ale každá specifikace má tolerance. Proto existují drahý a levný oleje i když mají stejnou specifikaci. Nebo ten olej prostě není jen vhodný pro tvůj motor (jestli stal víc než 200Kč/litr). Pamatuju jak jsem před 15 lety na zkoušku nalil Mogul 10w-40 do starý služební 626GE. No asi tak za 20km jsem ho šel vypustit protože jsem nechtěl ty hydroštely zlikvidovat. Pak jsem dal Valvoline 10W-40 naprosto stejný výkonnostní specifikace a bylo ticho.
Za sebe bych na nic nečekal (rozhodně ne dalších 7000km) a olej vyměnil. API SL je už docela pravěk právě z dob 626tek a prvních 6tek GG. Raději bych hledal API SN.
Takže asi tuhle klasiku, že?@pepar tohle dělají s hydroštelama většinou nekvalitní oleje. Sice jsi dodržel specifikaci, ale každá specifikace má tolerance. Proto existují drahý a levný oleje i když mají stejnou specifikaci. Nebo ten olej prostě není jen vhodný pro tvůj motor (jestli stal víc než 200Kč/litr). Pamatuju jak jsem před 15 lety na zkoušku nalil Mogul 10w-40 do starý služební 626GE. No asi tak za 20km jsem ho šel vypustit protože jsem nechtěl ty hydroštely zlikvidovat. Pak jsem dal Valvoline 10W-40 naprosto stejný výkonnostní specifikace a bylo ticho.
Za sebe bych na nic nečekal (rozhodně ne dalších 7000km) a olej vyměnil. API SL je už docela pravěk právě z dob 626tek a prvních 6tek GG a u GJ je v manuálu napsaný jen jako to největší minimum z minima. Raději bych hledal API SN (xW-30 bych zachoval, to je dobrá volba).