Ano, to znám. Některé části palubovky v některých autech při stisku vržou jak 30 let stará dřevěná postel. Správně by neměly vrzat vůbec a nebo jen trochu, což je taky v pořádku.
Jinak teda ještě jednou díky za postřehy, auto už je doma
Zkoušel jsem všechno so jste mi poradili a:
- promítací obrazovka HUDu se mi zdá že se na skle odráží... je to takový velký tmavý obdélník a je vidět i z jiného úhlu než jen zepředu, nijak mi to ale nevadí, protože palubovka se ve skle vždycky trochu odráží, zvlášť na přímém slunci
- Přepínání válců je neznatelné
- Zrcátka ve vyšší rychlosti neklepají. Pokud se tím tedy myslí rychlosti kolem 100-110 km/h. Rychleji jsme s autem zatím nejeli.
- Části interiéru nevrzají
- Od zadních dveří je opravdu slyšet fučení. Objevuje se ve vyšších rychlostech a jde to úplně od jejich konců. Jako kdyby v tom místě netěsnili. Nevím jestli to dělají obě, ale pravé zadní určitě.
- Zrcátka se při zamknutí normálně sklopí.
Co ještě musím vyzkoušet je automatické zamknutí při opuštění auta. V Nastavení v infotainmentu to mám normálně zaškrtlé, ale i když jsem byl od auta už tak dobře 30 metrů, pořád se ne a ne zamknout... tak nevím čím to.
Jinak je ale auto parádní. Dobře jede a perfektně vypadá
Zítra jedem do Mazdy na lakování toho škrábance. Říkali že snad do 10ti tisíc by se to mohlo vejít. Jinak mám o autě kompletní servisní historii a každých 20 tisíc jezdilo na pravidelnou prohlídku včetně výměny oleje (už má najeto 80 tisíc, takže 2x ročně, což se mi zdá že je akorát, i když osobně bych asi jezdil častějš než 20 tisíc km). Naposledy tam bylo v červenci a brzdy jsou OK, tak možná je ta rez jen povrchová a nemá vliv na funkci. Auto každopádně brzdí velmi dobře.
Mám jeden dotaz. Ony mají tyhle auta od výroby laděný výfuk? Je celkem dunivý. Hlavně mezi 2500-3000 otáčkami je to v kabině celkem nepříjemné, hlavně na zadních sedačkách. Jel jsem takhle vzdadu asi 10km a rozbolela mě z toho hlava...
A druhá věc, dostali jste k autu servisní knížku? Nebo už je všechno v aplikaci MyMazda?
