• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Koupě B series

himself

výkonný člen KLANu
307
Ahoj, velmi hypoteticky a s malou pravděpodobností realizace se bavím(e) myšlenkou na nákup pickupu (doublecab, jako Navarra, Hilux, DMax, apod). Mám na mysli staré auto a velmi nízký rozpočet (200, max 300k). Existuje právě i Mazda B series, která je u nás velmi málo rozšířená, ale protože vlastním už Mazdy dvě, přijde mi to jako vtipná volba. Máte na to nějaký názor? Hlavní určení je cesta do přírody s nějakým držákem na jízdní kola na korbě.
Díky
 
Přijde mi to jako skvělej nápad a ještě víc je mi blizkej tím, že auto bude na silnicích totálním exotem, zejména pro znalé. O to horší to budete mít se sháněním. Já vůbec netuším, jak to bylo s exportem těhle aut do Evropy a s jejich levostranejma verzema.
 
Já jsem se někde dočetl, že to je identické s Ford Ranger (a jinde Courier), aspoň teda ten do 2006. Tak by to nemusela být taková bída.
:)
 
Ano, hodně se to překrejvá s fordama. Právě proto jsem měl strach, že to u nás v Evropě budou mít pokrytý z minulosti spíš oni - že možná měli i nějakou úmluvu a rozdělený trhy - ale jen věštím ;)
 
Všetky tieto pickup autá v 4 dverovej variante majú velmi malú / krátku korbu asi 1,5m, ideál je 2 dverová varianta, kde sú aj dve núdzové sedačky, cestovať vzadu sa ale moc nedá, človek má väčšiu korbu, tuším 1,85m.
Singlecab varianta, teda iba dve miesta má korbu 2,2m...

Mazda B2500 je to isté čo Ford Ranger, na jednej sem tam jazdím a mala praskliny na ráme a to nie je nejak vyťažované auto, ale motoricky OK, aj prevodovka rozumne vyskladaná.
Navara - nebrať ani omylom, absolútne tragické autá či už D22 facelift kapú motory/ D40 sa lámu o 100 šesť
V Navare D22 by človek ohluchol, hučí to jak stará vetrieska a ešte aj blbo vyskladaná prevodovka / blbo naladený motor.
Minimálne u starého predfaceliftu - jazdil som na dvoch (jedna už dožila) oba na prd - potrebujú hodne vytáčať (držať v otáčkach) motor - inak sa "zadusí" ak človek ide do prudkého kopca.

Zaradil by som tam Mitsubishi L200, ideálne nejakú 2004-2005 - jazdím na single cab (rv2005, 85kW) absolútna spokojnosť

Hilux tam je problém hlavne s cenou, skúsenosť nemám

A ako zaujímavú variantu by som ti odporučil Mitsubishi L400 4x4 , čo je dodávka, kde máš prevodovku ako u L200 = dve šlatpáky, teda aj redukciu a dalo by sa v tom asi aj prespať a na druhú stranu mať všetko vnútri vrátane bicyklov
 
Moc děkuju za celkový přehled, je dobré vědět, čemu se vyhnout rovnou a neztrácet na tom čas. To naložení kol ještě nemám úplně rozmyšlené, je jasné, že se každý cm hodí, ale single cab určitě možný není.
 
Single cab sa aj blbo zháňa, samozrejme je nepraktický z hľadiska kabíny.
Preto je ideál nejaká ta dodávka, predsa je lepšie keď sú tie kola vnútri a nedráždia zlodejov.

Ešte som si spomenul na Toyotu Hiace, tá sa tiež robí aj ako 4x4, akurát tam už nie je ten pohon taký ako má napríklad L400
 
Ještě malá poznámka - s L200 kdysi manželka jezdila pracovně a měla to auto ráda, tady jsem ho ve výčtu jen zapomněl.
Uznávám s názorem a souhlasím, že dostatečně velká dodávka je lepší z více důvodů. Abych to trochu uvedl na pravou míru - je to spíše řešení pro ni a děti, já se na velkou cyklistiku nechystám. Mně se na tom bohužel líbí jen ten nesmyslný faktor "jé, nová hračka".
 
Back
Top