• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

automat Koupě GH s automatem

Ahoj mohl by se někdo zkušený podelit o názor na toto auto velice rád bych ho koupil ale přece jen nemám žádné zkušenosti s mazdou tak nevím jestli něco nesedí atd.Díky moc za rady

osobně bych se vyhnul automatu v GH. V porovnání s manuálem mizí v aut.převodovce strašně moc výkonu. Automat v Mazdě je skvělý až od Skyactiv modelů = M6 GJ 2012 + ...
 
2.0 GTA mě přijde taky divny. Žádnej z katalogu ten VIN nezná, konzrola tachometru taky nenalezla vozidlo...
 
Ahoj mohl by se někdo zkušený podelit o názor
Ahoj, nereknu ti nic o modelu, protoze mam predchozi generaci, ale o prodejci a Dansku. Svoji jsem kupoval prave u tohoto prodejce. Slusny chlapek. Zameruje se hlavne na Mazdy a hlavne na DK. Jsou to vetsinou auta na protiucet s plnou servisni historii. Moje jezdila do Mazdy a po zaruce do Bosch servisu. Veskere papiry se zaznamy ze servisu z DK k tomu mam. Kupoval jsem ji 10.2019 a u me treba byla 4.2019 v servisu a dostala komplet brzdy na zadek vcetne trmenu a 7.2018 dostala to same vpredu. Taky jsem tam nemel zadny slupky pneu. 2x novy Dunlop DOT 5218 a 2x Hankook 0515. Jsou to sice detaily, ale neco to rika jak o tech aut z DK tak o prodejsi, ze nevozi zadny vraky. Auto co jde z DK na export, tak musi mit cerstvou technickou v DK. Takze moje ji mela 8.2019 v DK a pred prodejem ti ji udelaji v CZ. S DK technicakem, CZ STK protokolem a COC listem jdes jen na urad. Mezitim mas prevozku papirovou. Vosk z toho leze vsude. Mam i k tomu certifikaty z DK od firmy co to delala. Treba u i vika kufru, kdyz jsem menil zarovku. Jestli chces nejaky jiny motor nebo karoserii, tak mu zavolej a on ti rekne, jestli nema neco u svych zdroju v DK. Takhle jsem to udelal ja. Na netu jsem videl, ze dela Mazdy z DK. Tak jsem mu zavolal, jestli by nebylo to co chci a rikal, ze ted jednu dovezli a pripravuji ji na prodej. Cca tyden jsem pockal, zatim mi poslal fotky, a jel se na ni podivat. Takze se na net ani nedostala. Kdyz bys chtel jeste neco vedet, tak napis klidne ;) Ted koukam, ze ta co jsi poslal byla 2.2020 v DK na STK.
 
VIN dekodér tvoří i zdejší správce : https://www.mazdaklan.cz/threads/vin-dekoder.4188/, o tomto autě tam toho tedy moc nenašlo, možná zkus napsat přímo shr3k-ovi, třeba zná další fígle. Jinak ale 2,0 GTA s automatem se dělala, já mám totéž, akorát liftback, z Rakouska. Tady z fotek výbava odpovídá, akorát chybí tlačítko (nebo jen jeho označení) na vypínání park. senzorů, je to to velké vpravo od DSC, AFS, RVM, je vyměněné rádio a v kufru není subwoofer.
 
Subwoofer bývá u sedanů na zadním platu, které je pevné narozdíl od liftu. A tlačítko vypínání senzorů je u voliče automatické převodovky.
 
ja mam taky 2.0 gta ale bezklicove startovani a odemykani treba,ale mam po fl,tak to mely mozna jinak...
 
osobně bych se vyhnul automatu v GH. V porovnání s manuálem mizí v aut.převodovce strašně moc výkonu. Automat v Mazdě je skvělý až od Skyactiv modelů = M6 GJ 2012 + ...
Ano, to je pravda, 2,0 s automatem jede jako 1,8 manuál a žere jako 2,5 manuál. ALE PŘESTO, měl jsem ho v GG 12 let a pořídil si s automatem i GH, protože jak jezdím do práce, špička, kolony, tak je automat úžasný, o víkendu když naložím rodinku na výlet tak je to na pohodu, opět mi manuál nechybí. Těch chvilek kdy jsem v autě sám a víc ho ždímám je hrozně málo, takže já jsem jednoznačně pro automat. Záleží tedy jak budeš jezdit a jak moc můžeš využívat skvělého mazdího podvozku a manual. převodovky.
 
Ano, to je pravda, 2,0 s automatem jede jako 1,8 manuál a žere jako 2,5 manuál. ALE PŘESTO, měl jsem ho v GG 12 let
Ja mam 2.3 AT a jen me stve, ze to nema sestku a na jednicku se to vytaci moc. Ale uz jsem se naucil jak to kompenzovat.
Byt jim, tak tam zavolam jestli nema 2.5 AT lift, ktery je praktictejsi. Tedy alespon pro me.
I kdyz ted srovnam jine motory, Primera 2.0 CVT vs. Mazda6 2.3 AT, tak rozdil je jen 0.4l. takze u 2.0 vs. 2.5 to asi taky az tak drasticke nebude.
 
No jezdím spíš na pohodu jde mi hlavně o pohodlí a neříkám že sem tam na to neslapnu ale ne nijak často, hledám hlavně spolehlivost, chci sedan kombi se mi moc nepaci, takže pokud to auto má kvalitu a budu jezdit kolem 10l na průměr tak budu velice spokojen. Zkusím kouknout na tu 2.5 ale hledám jen automat tak to asi nebude tak lehké.
Otázka na toho prodejce jak se staví třeba k nějaké reklamaci nebo stiznostem?ma někdo zkušenost?
 
No jezdím spíš na pohodu jde mi hlavně o pohodlí a neříkám že sem tam na to neslapnu ale ne nijak často, hledám hlavně spolehlivost, chci sedan kombi se mi moc nepaci, takže pokud to auto má kvalitu a budu jezdit kolem 10l na průměr tak budu velice spokojen. Zkusím kouknout na tu 2.5 ale hledám jen automat tak to asi nebude tak lehké.
Otázka na toho prodejce jak se staví třeba k nějaké reklamaci nebo stiznostem?ma někdo zkušenost?
Európske GH 2.5 určite nemalo AT. Ak na také niečo narazíš, tak to bude dovoz z US.
 
...chci sedan kombi se mi moc nepaci, takže pokud to auto má kvalitu a budu jezdit kolem 10l...Otázka na toho prodejce jak se staví třeba k nějaké reklamaci nebo stiznostem?ma někdo zkušenost?
Ale jeste je 3. karoserie - liftback. Vypada jako sedan, ale otevira se kufr i s tim zadnim oknem. Jako to ma oktavka napr.. Podstatne lepsi pristup do kufru a nakladani/vykladani oproti sedanu. Me se kombik take nelibi. Ale liftback mam rad. Jen dnes uz malo kdo to dela. Bud sedan nebo kombi. Zkus se mu ozvat na tu 2.5, jestli by ji nemel. Nejhur budes mit na vyber ze dvou.
Nevim v jakem jezdis terenu, ale kdyz jezdis na pohodu jak rikas a obcas vypalis saze, tak s 2.0 bych to videl na 8.1 a s 2.5 na 8.5.
My jsme se tam bavili. Rikal, ze lidi na nej zkousi treba po dvou letech, ze se jim sjely desticky :D On je rozumny. Rikal, ze kdyby neco, tak se mam ozvat. U me treba pred prodejem jeste doplnil klimu a nechal vyresit unik. To mi normalne rekl, co se tam delalo jeste pred prodejem. Nemusel mi to rikat vis jak a vedel bych hovno. Super je, ze ty auta z DK maji udelane dutiny. Na ty treba v D uplne serou. Ja bych se ho nebal. Asi takhle, klidne bych si u nej vzal dalsi, az tohle doslouzi. A jestli to nemas daleko tak tam zajed a svez se a poznas ho osobne.
Jestli chces Japonce a sedan, tak jeste muzes kouknout na Accord 2.4/2.0 a Avensis 2.0/1.8
 
Je to 2.0 s automatom čo je asi docela lenive s 5 stupňami a spotreba bude okolo 8-9 v priemere. Motor je skoro ten istý čo sa robil s nejakými materialovymi úpravami už do prvej generácie 2.0 MZR 104 a 108kw s vvti systémom od 2006. V skratke ak je v Tom pravidelne meneny nejaký aspoň priemerný olej a nejazdilo to nasucho tak je ten motor nezničiteľný a prežije karosériu auta. Rozvod je bezudrzbova reťaz.
 
Je to 2.0 s automatom čo je asi docela lenive s 5 stupňami a spotreba bude okolo 8-9 v priemere. Motor je skoro ten istý čo sa robil s nejakými materialovymi úpravami už do prvej generácie 2.0 MZR 104 a 108kw s vvti systémom od 2006. V skratke ak je v Tom pravidelne meneny nejaký aspoň priemerný olej a nejazdilo to nasucho tak je ten motor nezničiteľný a prežije karosériu auta. Rozvod je bezudrzbova reťaz.
A co ten automat vydrží? To že to ztratí výkon tak nějak akceptuji nejsem žádný závodník, spíš kvalita mě zajímá měnil se olej když to mělo najeto 100t km
 
Když jsem koupil GG tak jsem cca. při 100 tkm zajel do autorizáku se zeptat na výměnu oleje v automatu. Řekli mi že se nemění !
Nedalo mi to a našel jsem servis na převodovky a tam když jsem to chlápkovi vyprávěl, tak se jen smál a říkal že to je skvělé že to takhle řeší, alespoň pak on má dostatek práce. Doporučil mim měnit co 70 max. 100 tkm, a toho jsem se držel. S převodovkou jsem neměl jediný problém, flašku oleje co jsem si koupil na případné dolití jsem použil jen do servořízení. O automatu v GH zatím nemůžu nic říct, to půjde do každodenního provozu až teď po velikonocích, drtil jsem to staré GG do konce platnosti stk. Neočekávám ale že by to mělo být nějak jinak.
 
Je to 2.0 s automatom čo je asi docela lenive s 5 stupňami a spotreba bude okolo 8-9 v priemere. Motor je skoro ten istý čo sa robil s nejakými materialovymi úpravami už do prvej generácie 2.0 MZR 104 a 108kw s vvti systémom od 2006. V skratke ak je v Tom pravidelne meneny nejaký aspoň priemerný olej a nejazdilo to nasucho tak je ten motor nezničiteľný a prežije karosériu auta. Rozvod je bezudrzbova reťaz.
Tohle můžu potvrdit, motor přežil karosérii i přesto že pří 160tkm jsem to nechal předělat na LPG, což podle mnohých těm motorům škodí. Možná že teď už je před smrtí, bere 0,5 l. oleje na 1tkm, karoserie ho ale předběhla, na motoru za celou dobu odešel jen alternátor při cca. 275tkm.
 
Back
Top