• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Koupě Mazdy 3 BL

lukodlak

nový člen
4
Ahoj,

chtěl bych si koupit Mazdu 3 BL a narazil jsem na internetu na tento inzerát https://louda.cz/ojete-vozy/mazda-3-111kw-c15226.htm, na první pohled nevypadá špatně, nicméně prodejce mi sdělil, že má tyto 3 problémy: na voze svítí kontrolka I stop, má prasklý výfuk a spojka zabírá nahoře, ovšem po motorové stránce je vůz v pořádku.

Co si o tom myslíte? Má smysl ji v tomto stavu kupovat?

Díky moc za případné rady

Jirka
 
Ahoj,

chtěl bych si koupit Mazdu 3 BL a narazil jsem na internetu na tento inzerát https://louda.cz/ojete-vozy/mazda-3-111kw-c15226.htm, na první pohled nevypadá špatně, nicméně prodejce mi sdělil, že má tyto 3 problémy: na voze svítí kontrolka I stop, má prasklý výfuk a spojka zabírá nahoře, ovšem po motorové stránce je vůz v pořádku.

Co si o tom myslíte? Má smysl ji v tomto stavu kupovat?

Díky moc za případné rady

Jirka
Ahoj. Jestli je za těch 99000Kč tak to není špatný. Za mě je asi nejotravnější problém ta spojka, protože ta bude chtít výměnu a nejdražší problém "může" být ten výfuk, protože záleží kde je prasklý a taky co znamená prasklý (aby nebyl spíš shnilej napadrť a nemusel se místo vaření rovnou měnit). i-Stop není nic o co bych se zajímal. U 2.0BLka za to můžou ty dvě stupidně malý baterie (auto nemá jednu klasickou 12V baterku ale dvě malý a ty furt odcházeli), ale i i tak to není nic nad čím bych trnul hrůzou.
Kdyby opravdu zbytek auta byl v dobrym stavu, tak za mě proč ne.... ALE... Určitě to chce auto fyzicky/vizuelně prověřit a ne jen věřit tomu co jedna paní v servisu povídala.

Přesně tohle auto (v bílý barvě) jsem měl jako služebáka se kterym jsem v tý době lítal 30000-40000km ročně a za mě to byl super povoz.
 
Ahoj, díky za odpověď, ano auto bych samozřejmě prověřil i fyzicky, jen to mám do Pardubic trochu dál a nejdříve si chci vyjasnit, zda to má vůbec smysl tam jet. Nepamatuješ si jak se pohybují ceny náhradních dílů? A taky mě zajímá spotřeba, jezdím hodně po dálnici. Díky za případnou odpověď :)
 
Záleží kde budeš servisovat a kupovat díly, ale díly je klasika japonec. Nic závratnýho, ale určitě nekupovat to nejlevnější na co narazíš. Podvozek je v podstatě Mazda/Ford/Volvo, takže tím se i snižuje cena těch dílů. Třeba spojka od LUK (lamela, přítlačák, vypínací ložisko) tě vyjde na nějaký cca 4000Kč což je za mě pěkná cena. Brzdy od ATE (má to brzdový systém od ATE což je v podstatě bezúdržba) tak přední kotouče a destičky stojí okolo 3000Kč a zadní kotouče a destičky nějakých 2400Kč. Akorát koukni co do toho stojí baterky (jak jsem psal má to dvě malý 12V), protože ty si pamatuju že byly trošku dražší ale mi jsme tehdá zainvestovali a koupili o něco odolnější co vydrželi dýl než rok :joy: A dnes je dnes a co se dneska vyrabí za jakou cenu už fakt nevím.
Zárověň si pohlídej jak se měnil olej. Fakt to chce měnit nejpozději po 15000km nebo ideálně po 10000km/1rok jinak to může mít tendenci žrát olej (zapečou se pístní kroužky).

Tak na spotřebu si asi nevzpomenu už jen z důvodu že jsem měl tehdá firemní tankovací kartu + tehdy jsem měl ještě rozbouřený závodnický hormony a tam mi to bylo úplně jedno co to žere. Ale určině nic drastickýho to nebylo, protože by mi to jinak sebrali a dali mi koloběžku.
 
Pokud se tomu deaktivuje i-Stop odpojením spínače u zámku kapoty, je možné (nutné) zadní baterku vyjmout, protože se přestane dobíjet.
 
Mě by dost odradilo, že to auto vypadá, jakoby uvnitř měly sexuální orgie sto let nemyté opice.
Nemá to návaznost na technický stav auta. Ne nutnou...

Ale nikdy mi nedá zapřemýšlet o tom, jak se takové prase chovalo k autu po stránce servisu. když má sedadla i dveřní výplně v tomhle stavu a nevadilo mu v tom jezdit. Popravdě z té zadní sedačky se mi úplně zvedá žaludek.

Taky to něco vypovídá o prodejci, protože alespoň ty sedadla vyčistit...To je zlomková položka ceny vozu.
 
Taky je cena, pokud platí těch 99000Kč, asi o cca 70000-80000Kč nižší než běžně. Za tyhle peníze člověk nemůže chtít leštěnku a i na tom autě je vidět že to byl pracovní stroj. Hlavní bude ale technickej stav. Sedačky se dají vyčistit.
 
Vyžádal jsem si další fotky a opravdu to není žádná leštěnka, je tam dost škrábanců. A je pravda, že ten interiér taky nevypadá moc k světu, takže bůhví, jak se k autu předešlý majitel choval. Rozhodl jsem se, že zájem nemám.

image2.jpeg image0.jpeg image3.jpeg image4.jpeg image1.jpeg
 
Ahoj nenašel by se tu někdo z Prahy kdo by byl ochoten mi dnes kouknout na toto auto - nebo o něm nemá bližší info?
Stáhl jsem si servisku, ráno jsem volal jestli mi nafoti spodek a motor nicméně každé info navíc by se hodilo. Přeci jen jet z ČB do Prahy a mít zase za pár minut jasno jako včera s jiným autem, no a nic jiného se nám v Praze nelíbí. No a pokud nikdo čas nemá tak budu rád aspoň za zhodnocení dle fotek jak to na vás působí.

Za mne - trochu vysazena sedačka což těm 202 tkm odpovídá, brzdy vypadají ze jsou dělané, trochu je tam viděk konec výfuku který vypadá celkem OK, jedno světlo se zda matné ale to muže byt osvětlením vozu, koroze jsem si nikde nevšiml. Výpis ze servisky jsem si stáhl to vypadá fajn.


Děkuji ;)
 
https://auto.bazos.cz/inzerat/175685321/mazda-3-20-automat-sedan-2009-111kw.php

Kdyby nekdo pokukoval po teto bile z marketplace/bazose, tak davam info co jsem zjistil.
Je to US verze proto bez klimy, vyhrevu sedacek, mlhovek, zadnich senzoru. Aspon ze to ma vsechny okna v elektrice. Nevim proc, ale dost aut ze statu je takto mizerne vybavena.
Je to kupovany v Louseville, jako ty hokejky, Kentucky. Takze daleko od vody, aby to byla nejaka ponorka z New Orleans. Ale neproveroval jsem VIN, takze je otazka, kde to vsude jezdilo. Ale na autodna je i historie ze statu. Je to do Evropy pritazene pres Polsko, kde to kupoval typek co to prodava. Je evidentne z vychodni Evropy. Az moc divnych veci, ale zda se byt v poho, ochotny a nema problem udelat i fotky spodku a tak.
Ale proc by nekdo tahal auto, ktery je bezne v Evrope z USA, kdyz by z toho nemel hodne. Kdyby to byla ta 2.5, kterou davali jen tam, tak asi by to melo smysl.
 
A aby toho cestovania nebolo málo tak to auto predáva Ukrajinec:)
Ono uz se tu rozmaha takovy nesvar, ze Ukrajinci tu prodavaji jejich auta. Nekteri je tedy maji uz na ceskych SPZ, ale dost jich je nabizi klidne i na svych znackach. Dalsi bila BL je v Praze, taky US verze podle stedovych otocnych ovladacich prvku. Jednoho Lancera jsem taky videl na jejich znackach a S40 taky. A casto se ani neobtezujou napsat inzerat v latince.
 
Záleží kde budeš servisovat a kupovat díly, ale díly je klasika japonec. Nic závratnýho, ale určitě nekupovat to nejlevnější na co narazíš. Podvozek je v podstatě Mazda/Ford/Volvo, takže tím se i snižuje cena těch dílů. Třeba spojka od LUK (lamela, přítlačák, vypínací ložisko) tě vyjde na nějaký cca 4000Kč což je za mě pěkná cena. Brzdy od ATE (má to brzdový systém od ATE což je v podstatě bezúdržba) tak přední kotouče a destičky stojí okolo 3000Kč a zadní kotouče a destičky nějakých 2400Kč. Akorát koukni co do toho stojí baterky (jak jsem psal má to dvě malý 12V), protože ty si pamatuju že byly trošku dražší ale mi jsme tehdá zainvestovali a koupili o něco odolnější co vydrželi dýl než rok :joy: A dnes je dnes a co se dneska vyrabí za jakou cenu už fakt nevím.
Zárověň si pohlídej jak se měnil olej. Fakt to chce měnit nejpozději po 15000km nebo ideálně po 10000km/1rok jinak to může mít tendenci žrát olej (zapečou se pístní kroužky).

Tak na spotřebu si asi nevzpomenu už jen z důvodu že jsem měl tehdá firemní tankovací kartu + tehdy jsem měl ještě rozbouřený závodnický hormony a tam mi to bylo úplně jedno co to žere. Ale určině nic drastickýho to nebylo, protože by mi to jinak sebrali a dali mi koloběžku.
Ahoj, uvažuji o koupi této generace M3 (s motorem 1.6 benzín) jako druhého auta na dojíždění do práce. Zaujalo mě to o brzdovém systému od ATE. Vlastnil jsem "stejnou"generaci Mazdy 6 -GH a tam jsem měl neustále problémy se zadními brzdami, přehřívaly se, ať sem dělal, co jsem dělal. Můžeš mi prosím napsat něco více o tomto brzdovém systému? Z toho jsem měl trochu strach, aby se to nedělo i tady.
Moc díky..
 
Back
Top