• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Kvalitní chemie - odstraňovače, čističe, přípravky, příslušenství

Díky za tohle téma....asi si taky objednám něco na ty disky...ta litrová verze Auto finesse asi nemá ten rozprašovač co? Jak je to husté? Bude na tom fungovat nějaký běžně dostupný? Předpokládám, že ten finesse nebo dodo budou +/- stejně účinné?
 
co jsem dneska vyzvedával v Detailshopu, rozprašovač má DODO půllitrovka i když je dodáván zvlášť. Rozprašovač má praktický systém pozvolné regulace rozstřiku
 
Tak jsem taky objednal ten 0,5l DODO, tak uvidíme...Za chvíli se bude přezouvat, tak vyzkouším na zimních discích před uskladněním.
 
To nepomůže taky. Děti nějak ten panel přitahuje. Ta nejmenší má zlomenou nohu a i tak je tam, ta noha, pořád. Co pomůže? že se vyzuje:cool:
Dneska jsem tohle s dětmi řešil na trase dlouhé cca 50 km asi třikrát. Jinak jsou v autě hodné, ale jak říkáš, něčím je ten středový panel magicky přitahuje.
:D
A na delší trasy se mi děti zouvají už automaticky. ;)
 
dneska jsem DODO na disky použil pořádně = s kartáčkem na kola. Výsledek jsou kola jako nová :)
 
Dnes jsem otestoval bezkyselinovy pripravek na kola od Bilt Hamber a pecka. Zacinam mit tu znacku v oblibe...mam uz nekolikaty pripravek, co velice presvedcive funguje a nestoji majlant.

Ne...neumyval jsem to vlastni krvi :D
 

Přílohy

  • 20180826_182254.jpg
    20180826_182254.jpg
    774,3 KB · Zobrazení: 68
Uvažuju o lehčím oživení laku po letech po pročítání netu jsem vybral tohle viz obrázek:

Screenshot_20190420_220657_com.android.chrome.jpg

Jde o prvotní očištění a ochranu laku. Pak chci občas očistit auto wapkou, umýt pomocí "suchého" čištění a ochránit hybridním voskem. Bude to ok?
 
Co jsem ted umyval auto, tak nejhorsi je poletava rez, te mam na aute mraky, jeste bych uvazoval tedy o nejake chemii (ale tak kazdej to bude mit asi jinak) :rolleyes:

Poletavou rez vezmes i clayem, ale je vetsi sance skrabanecku a budes ho mit driv zasrany.. Ale snad odpovi nekdo zkusenejsi v teto veci
 
Myslíš že 200g claye stačit nebude? Co jsem četl tak pokud se použije dobrá kapalina, nemusím se bát poškrábání tak jak to je? :D
 
Myslíš že 200g claye stačit nebude? Co jsem četl tak pokud se použije dobrá kapalina, nemusím se bát poškrábání tak jak to je? :D

Stačit bude určitě :D Lubrikace je jasná věc, ale stejně nikdy není 100% jistota :D Počkáme až napíše někdo zkušenější :rolleyes:
 
Osobně tedy preferuji výrobky od bilt hamber a hlavne korrosol od nich funguje na poletavou rez skvělé. Pak člověk nemusí tolik clayovat a tím pádem bych se vyprdnul na lubrikant pod clay a do rozprašovače dal vodu se šamponem atd...
Dale čistič na úterky podle mě taky k ničemu, já osobně peru s gelový práškem a nemám s utěrkama problém. Jinak velké sušící ručníky mají v autokelly za dobrý prachy.
Nevím jak moc máš zničený lak ale pokud budeš leštit ručně, tak ti podle mě stačí normální lime prime protože ručně toho stejně moc nevyleštíš ale hlavně potřebuješ podklad pod vosk.
 
Já bych jako lubrikant ke clayování doporučil Optimum No Rinse, vyjde levnějš než dodo a funguje taky dobře.Když ho míň zředíš, tak ho můžeš použít jako šampon (nemám vyzkoušeno), když ho zředíš víc tak jako lubrikant pro clayování.
 
Keď bude používať ten clay bilt hamber tak mu stačí čistá voda a má ušetrené.

Odoslané z SM-G975F pomocou Tapatalku
 
Paráda takže každej radí něco jiného :D
 
Tak jde o to co od toho vlastně očekávás a v jakém stavu máš lak. Obecný postup který já praktikují 2x do roka:

1. Predmyti pěnou a zbavení auta největšího bordelu např. pěna od ValetPro.

2. Důkladne umytí šamponem. Klidně zase od ValetPro.

3. Chemická dekontaminace pomocí např. BH Korrosol a odstranění asfaltu nějakým tar prostředkem.

4. Pokud je potřeba použiji Clay. ValetPro nebo BH a klidne ty nejjemnější.

5. Opětovně umytí auta a důkladně vysušení. Zde pozor aby přípravek již byl PH neutrální.

6. Pokud je lak v pořádku, použít pouze neabrazivni letenku pro sundání zbytku starého vosku a jako přípravu pod novy vosk. Např cleanser od BH.
Pokud je lak pouze mírně zaslej, zkusím ruční leštění s např. lestenkou co máš ve výběru nebo BH polish.
Pokud je lak v hodně špatném stavu, tak to nechat vylestit strojne protože ručně toho stejně moc neuděláš.

7. Nanést vosk či keramickou ochranu. Já osobně preferuji vosky opět od BH speed wax či finish wax.

Tento postup mám vždy před zimou a po zimě. Auto pak myji wapkou a občas přejedu detailerem. Zase od BH.

Pisu to z mobilu, tak neprihazuju linky ale pokud chceš večer ti do SZ pošlu postup i s linky na produkty co pouzivam.
 
tak nakonec zůstávám u svýho výběru a přidávám korrosol.
- umyju šamponem
- nastříkám korrosol
- opláchnu vodou
- použiju clay
- osuším
- použiju ruční leštění (Prime plus potřebuju protože nemám ani novej ani již ošetřenej lak, předpokládám že 11let na něj nikdo nesáhnul
- použiju ten hybridní vosk, líbí se mi jednoduchá aplikace (suchá po mytí), na ruční nanášení vosku nemívám běžně moc času.

seznam.png

Pak vždycky umyju nasucho šamponem (v případě větší špíny samozřejmě nejdřív wapkou) a pak nanesu ten hybridní vosk a to by mohlo 2 roky vydržet když to udělám párkrát za léto. Předpokládám kompletní proceduru si jednou za 2 roky zopakuju.

Je tam někde velký pochybení ?
 
Back
Top