Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
U GH2.5 většinou dojde ke spálení pláství/materiálu prvního katu a tam pomůže jen výměna.Dalsi moznost je vyzkouset aditivum do paliva na cisteni katalyzatoru, napr. zde nekdo doporucuje od BG, nebo BlueChem. Vybiral bych podle recenezi a bohuzel asi i dostupnosti i mezi dalsimi znackami. Nekomu to pomuze hned, nekomu treba po dvou nadrzich, nekomu vubec.
Pokud bude katalyzator jen zaneseny, tak je sance, ze to bude fungovat. Pokud je po nem, tak asi jen svecena voda a kadidlo
A jak se tohle vypnutí projeví na emisich? Pozná to technik? Jinak mám taky problém s katem. Po výměně 1. lambdy mi bylo na emisich naměřeno hodně co2 tuším. Je možné, že když jsem jezdil asi dva týdny s tou vadnou lambdou, že jsem odpálil kat? Nemá někdo praktickou zkušenost, jestli v takovém případě pomůže ten přípravek na čištění katu?Vypnout P0421 v řídící jednotce motoru a hotovo. Stejně ten přeřazený katalyzátor má funkci, jen když se motor zahřívá.