Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ok ! To je cx5 attraction bez 4x4 za ty penize !Intense
Jj ten zadek je nejhorší co jsem viděl snad od dob PriuseJenže... ach ten zadek, ach ten malý kufr.
Mám silnej pocit, že nevíš, co chceš. Proč vlastně čtyřkolku? Plánuješ jezdit mimo zpevněné cesty?Mazda je krásná, elegantní, navoněná dáma, ale bojím se, že nějaké to blátíčko mi neodpustí.Uf,to bude rozhodování...Představoval bych si tak Mitsubishi Eclipse s kastlí od Mazdy CX-5.
Ja osobne bych sel Mazda CX5 2.0 benzinos cerna metaliza ! Min attraction nebo bych udelal nejblizsi postu a sel bych si pro revolution ! 4 kolu nepotrebuji a vyhrava manual prevodovka !No, na tu CX-5 Attraction 4x4 mi udělali pěknou cenu, takže by to vyšlo cca jen o 20k navrch oproti Myšákovi v Intense. Ano, Mazda by byla jen v manuálu, ale to mi i u 2L v benzínu doporučili, aby to nebylo moc utahané. Myšáka dávají automaticky do automatu, pokud je 4x4.
Za 700 litru bych vybiral pul roku !Mám silnej pocit, že nevíš, co chceš. Proč vlastně čtyřkolku? Plánuješ jezdit mimo zpevněné cesty?
Pokud chceš vozit rodinu na dovolenou a budeš mít např.malý kufr, tak Tě čeká rakev na střechu. A je po eleganci...
Jestli se chceš jenom vyřádit, tak si kup CX-3 a ušetříš.
Btw. Forester není taky špatná volba, co se trakce týče.
Kamo drzim palce pri vyberu !No, jestli 4x4 ano, nebo né....Bydlíme na vesnici, kde silničáři nejezdí, jen místní traktoristi a ještě k tomu na kopci, který když si sám neodklidím, tak nejedu. Zkušenost s 4x4 mám dobrou. Cca 10 let taková auta dostávám v práci jako služební a je to opravdu jiné kafe. Zatím jsem za tu dobu nezůstal se čtyřkolkou nikde viset, jako dříve s dvoukolem.Samozřejmě musí mít člověk trošku rozum a odhad, co se dá zvládnout, není to všespasné, ale u dvoukola to je hned.
Věřím, že Subaru Forester bude hodně schopné auto, ale po vzhledové stránce mi to opravdu nic neříká.[/!
Asi ano, princip pohonu je stejný. Z testů si pamatuju, že u Yetiho byla problém s malý kufrem a slabým topením (vzadu byla zima). Hochu, točíš se v kruhu... Na občasné vyjetí do kopce připínatelné 4x4 stačí bohatě, pokud chceš něco do terénu, tak Forester a výš (cenově). SUV jsou coffee terrain, všichni si na něco hrajouKoukal jsem na nějaká videa, jak si vede Mazda CX-5, 4x4 ve zhoršených podmínkách a jsem trochu zklamaný.K Mazdě mě to pořád táhne, proto se jí snažím sám před sebou obhajovat,ale připadá mi, že si na SUV jen hraje. Nedokázali by jste prosím někdo srovnat, jestli Mazda 4x4 vyjede alespoň totéž, jako Škody Yeti?
Nemyslel jsem to tak, že bych chtěl Yeti, jen že jeho vlastnosti 4x4 dobře znám,které jsou postačující, tak by mi pomohlo přirovnání. Asi jo, asi si bude spoustu SUV na něco hrát, ale když se kouknete na testy výše zmiňovaného Myšáka,tak ten na to asi opravdu má... jenže ten jeho ubohý kufr.
To hovori za vse !!!Nemyslel jsem to tak, že bych chtěl Yeti, jen že jeho vlastnosti 4x4 dobře znám,které jsou postačující, tak by mi pomohlo přirovnání. Asi jo, asi si bude spoustu SUV na něco hrát, ale když se kouknete na testy výše zmiňovaného Myšáka,tak ten na to asi opravdu má... jenže ten jeho ubohý kufr.
Slupl kopec jak malinu !!!Super,děkuju Sedly!