Machbuster
člen KLANu
- 67
O benrotoru jsem už slyšel, i o panu Královi...
Je problém s tím, že když zhasnu motor před tím, než se zahřeje olej s opětovným nastartováním?
Popčípadě co by se s tím dalo dělat, když mi nepůjde nastartovat... dá se to nějak jednoduše vyřešit.
Nebo mi nepůjde nastarovat jen v případě, že budu mít malé komprese.
Možná by pro mě bylo nejlepší se domluvit s panem Slánou z Kamikaze... který by mi dovezl nějakou z německa za cenu jakou bych mu řekl a celou ji oservisoval aby bylo vše v pohodě, a nemusel bych mít žádné starosti. Každou kterou pan Sláma prodává tak tam prý mění – ingnition kit, starter, spojka, střední část výfuku, baterie, náplně. Jen mi tam příjde podle mě zbytečné měnit tu spojku... nevím jakou má životnost a kolik stojí?? Sice bych musel dát peníze navíc za to, že mi ju doveze z německa, ale s tím co by na ní dělal by pak byla v dobrém stavu.
Myslíš, že když bych tohle využil a řekl si ať mi nějakou sežena za +- 200k tak je to cenově v pohodě? Počítám s tím, že to vše co tam mění už je v ceně (jen nevím co ta spojka, není to zbytečné)?
Co si neudelas sam... neudela nikdo lepe nez ty sam pro sebe. Tj. bych to nedelegoval. Bych se radil, vyuzit doporuceni, ale udelal to sam tu volbu, ktery kus.
A ten problem s tim startem a pak chcipnutim studeneho motoru je bohatost smesi z pocatku tj. uchlastas to, neboli flooding /utopeni/. Opetovne nenastartujes - je tam palivo nespalene. Existuje na to procedura od Mazdy - tzv. deflooding postup (pomoci pedalu plynu a vypnuti privodu paliva... atd.). Obecne teple starty kdyz nejdou, tak problem s nizkou kompresi vetsinou nebo spatne civky napr. (ale spise komprese). Teply motor ma nizsi komprese z podstaty, apex seals - vrcholove listy rotoru nevytvori kompresi dostatecnou pro start (pokud jsou jiz opotrebene moc nebo jiny problem). Proste kdyz budes mit top stav CIVKY SVICKY KABELY STARTER a BATERKU, a nevyberes kus s uplne spatnym motorem, tak proste ty problemy co pises, mit nebudes. Nenastane to. Spojku nemenit, dokud to jede. Upravy si udelat sam, ktere budes chtit a jak kvalitni komponenty. Spojkovy kit original v Mazde stoji 11.750-12.900 podle verze original, je dobry na bezne jezdeni.
Upřímně v poslední době bylo pár mix ohlasů na Kamikazeho v Praze, ale osobne v zadnem pripade nechci hanit, kazdy z tech opravcu ma sve achylovky a nekdy kšeft nedopadne podle predstav zakazniku. Jsi od Brna, do Prahy bych se nehrnul... Vybral bych si sam a proste nekde bud Nemecko, ale nezavrhoval bych prodejce CZ. Nejaka zaruka a celkove neni lehke bez zkusenosti vybrat RX-8. Chce to nekoho k ruce, kdo to zna.
Tahle jede jak pila Podívej. Je udelana jsou tam total komponenty delane, spicka. GO motoru s komplet sadou ATKINS delal Jara Hofirek, najeto 1000-2000 zajeto, bude zaruka na to i. http://autocentrumkral.cz/?page=carProfile&id=367982#fastLinks Třeba možnost