• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný Mazda WÁGNEROVÁ - Tábor

Zkušenost se servisem Mazda WÁGNEROVÁ v Táboře mám

  • jen pozitivní

    Hlasy: 33 76,7%
  • převážně pozitivní

    Hlasy: 6 14,0%
  • neutrální

    Hlasy: 3 7,0%
  • převážně negativní

    Hlasy: 0 0,0%
  • jen negativní

    Hlasy: 1 2,3%

  • Celkem voličů
    43
Tak jsem se chtěl objednat na první garančku a vlastní olej nelze. Na e-maily neodpovidají, po týdnu od písemného dotazu jsem musel volat. Tak nevím, kam jinam z Prahy, kupoval jsem na Spořilově, ale tam do servisu nechci.
 
Já jsem tam tedy vlastní olej nikdy neřešil (tuhle otázku tolik neprožívám, přijde mi skoro až paranoidně akcentovaná), ale vždycky to tam bylo příjemné a s oběma pány "u přepážky" byla vždycky fajn komunikace. Jednou mi taky na mail nezvládli odpovědět, tak jsem se připomenul a vše proběhlo dále standardně - tedy v pohodě. Myslím, že by ses neměl nechat odradit takovou banalitou, jako je to, že ti někdo zapomněl odpovědět na mail. Samozřejmě jestli ten olej vnímáš jako podstatnou věc, musíš tedy asi hledat jinde.
 
jezdím do Tábora od roku 2002, původně jsem jezdil na Spořilov (to tam ještě byla MAZDA, a ne ten cirkus).
Absolutně nikdy žádný problém, postupně jsme spolu opečovali a pochovali Mazdu 626 wagon koupena nová Spořilov, 14 let, 480.000 km, umřela na celkové vyčerpání organizmu :D, Mazdu 6 wagon, koupena nová Tábor, 15 let, 430.000 km, šla pryč kvůli rzi na zadní nápravě, Mazdu 2 koupena nová Tábor, 15 let, 110.00 km, prodána někomu letos přes Tábor za neskutečných 70.000,- Kč, a teď se nám starají o CX5, koupena nová Tábor, 4 roky, 120.000 km, CX3, koupena jetá Tábor, 6 roků, 90.000 km, a Mazdu 6, koupena jetá Tábor, 6 roků, 120.000 km.Pan Jordák je machr, chlapi na servisu taky, a majitelé Reitmajerovi jsou skvělí lidé, kteří o Mazdách přece jen něco vědí :)
Takže za mě, když pro Mazdu, tak jedině do Tábora !
 
Za mě taky s Táborem velká spokojenost. Vlastní olej jsem tedy nikdy nezkoušel, ale vím, že ho vždy mění poctivě i s filtrem, což bohužel u některých jiných servisů není standard (výměna pouze na faktuře). Vlastní kabinový filtr nebyl problém při dezinfekci klimošky. Objednávám se vždy telefonicky. Je to rychlejší než datlovat mail. Přesně se dozvím, co mě při garančce čeká, zeptám se na eventuální doporučené nadstandardní úkony a jsou i věci u kterých mi vysvětlí, že jsou zbytečné. Např. jsem se ptal na preventivní doplnění klimatizace. Jinde by okamžitě řekli ano uděláme, bude to stát tolik. V Táboře řekli, že je to auto ještě mladé, s únikem problémy nebývají a nemá cenu to řešit pokud v pohodě chladí. A všichni tam těm autům opravdu rozumí.
 
Docela dobré povídání o poruchách elektromobilů a cenách oprav. Docela výživné. Cena pouze elektromotoru je téměř shodná s cenou spalovacího motoru.o_O

 
cyklisto, že ty sis něco zobnul? 😵‍💫
 
POZOR! Dnes me na STK - Cerny most TUV Nord vyhodili kvuli zadnim brzdovym kotoucum(Zavada: Brzdovy kotouc nadmerne zkorodovany - hloubkova koroze, poskozena funkcni plocha zjevne presahuje 1/5 jeji sirky). Jeste si stezoval ze mam zpuchrele oba silentbloky a ze vydrzi max 30k. Mam najeto 80k a pred 3 mesici jsem menil predni brzdove desticky v Mazda Tabor. Kdo delate rocni prohlidky a servis tam tak at Vam laskave udelaji kontrolu kotoucu z obou stran! Jeste jeden takovy preslap a budu si hledat servis jinde!
 
POZOR! Dnes me na STK - Cerny most TUV Nord vyhodili kvuli zadnim brzdovym kotoucum(Zavada: Brzdovy kotouc nadmerne zkorodovany - hloubkova koroze, poskozena funkcni plocha zjevne presahuje 1/5 jeji sirky). Jeste si stezoval ze mam zpuchrele oba silentbloky a ze vydrzi max 30k. Mam najeto 80k a pred 3 mesici jsem menil predni brzdove desticky v Mazda Tabor. Kdo delate rocni prohlidky a servis tam tak at Vam laskave udelaji kontrolu kotoucu z obou stran! Jeste jeden takovy preslap a budu si hledat servis jinde!
Ahoj, obrať se na servis, ať se Ti k tomu vyjádří. Podle mě je Příprava na STK trochu jiná zakázka, než roční prohlídka. Druhá věc je ta koroze: disky a třmeny máme chycené asi všichni, kdo jezdíme v zimě…
 
POZOR! Dnes me na STK - Cerny most TUV Nord vyhodili kvuli zadnim brzdovym kotoucum(Zavada: Brzdovy kotouc nadmerne zkorodovany - hloubkova koroze, poskozena funkcni plocha zjevne presahuje 1/5 jeji sirky). Jeste si stezoval ze mam zpuchrele oba silentbloky a ze vydrzi max 30k. Mam najeto 80k a pred 3 mesici jsem menil predni brzdove desticky v Mazda Tabor. Kdo delate rocni prohlidky a servis tam tak at Vam laskave udelaji kontrolu kotoucu z obou stran! Jeste jeden takovy preslap a budu si hledat servis jinde!
Když se podívám do záznamů ESK, tak mám záznam kontroly brzdového systému ze servisních prohlídek.
Pamatuji si, že jsme se na to téma s panem Jordákem bavili. Měří a kontrolují destičky vždy a porovnávají s minulým rokem, aby se odhadlo, jestli tedy ještě další rok vydrží nebo ne.
V roce 2023 jsem řešil výměnu zadních kotoučů, protože rezavějí rychleji než je stihnu opotřebovat - s p. Jordákem - viz: https://www.mazdaklan.cz/threads/mazda-wagnerova-tabor.168/post-138163
 
A to se v dnešní době vyplatí použít na zrezlý kotouče, když se musí vyměnit i destičky, který jsou vydřený od rzi ? Nevím co tahle operace stojí dneska a už výbec nevím co to stojí v Táboře, ale před cca 8-9 lety chtěli na Spořilově Autopalaci za slíznutí jednoho kotouče 500Kč.
Právě, zarovnat originál kotouče a dát nové destičky se autorizáku vyplatí.
 
Marže na originál kotouči je nižší než cena práce a naopak originál kotouč je pro zákazníka dražší než pouhé zarovnání.
 
Podle mě je Příprava na STK trochu jiná zakázka, než roční prohlídka. Druhá věc je ta koroze: disky a třmeny máme chycené asi všichni, kdo jezdíme v zimě…
S tím rovněž souhlasím a taky tři zimní měsíce odstup... záleží na kilometrech, resp. jak moc stálo atd. Tak i tak, prostě do Tábora zavolat a situaci si vysvětlit je to nejjednodušší. Při slané zimě mi na STK (tehdy M6 v lednu) brzdilo jen jedno zadní v normě a druhé výrazně méně. Technik se pousmál, Mazda no... a vyjel, dvakrát prudce pro-brzdil a pak již vše bylo OK. Rez z vnitřní strany kotouče je snad až folklór... a co teprve u EV Majdy, tam se brzdy flákají bez rozdílu pořád :innocent:
 
Mrzi me ze kdyz v servisu vedeli ze me ceka STK v breznu mohli me upozornit ze neprojdu. Dalsi vec co me stve je tahle aplikace kde je na checklistu napsana koroze zadnich kotoucu ale zelene odskrtnuto OK. To znamena ze muzete jezdit ale STK neprojdete asi...pan Jordak mi rekl ze to do pristiho servisu vydrzi. Nemluve o tom ze v My Mazda app nikdy neuvidite co se vlastne menilo...menil jsem predni brzdove desticky takze kdyz je jejich tloustka 9mm musi se to chapat ze se menili.
 
Mrzi me ze kdyz v servisu vedeli ze me ceka STK v breznu mohli me upozornit ze neprojdu. Dalsi vec co me stve je tahle aplikace kde je na checklistu napsana koroze zadnich kotoucu ale zelene odskrtnuto OK. To znamena ze muzete jezdit ale STK neprojdete asi...pan Jordak mi rekl ze to do pristiho servisu vydrzi. Nemluve o tom ze v My Mazda app nikdy neuvidite co se vlastne menilo...menil jsem predni brzdove desticky takze kdyz je jejich tloustka 9mm musi se to chapat ze se menili.
S tím souhlasím, jestli servis věděl, že jdeš na technickou, měli výměnu doporučit. A že se do servisky nezapisuje výměna brzd mě taky vadí, na ten doklad se prostě nedá spolehnout.
 
Back
Top