• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Model 2025 s motorem PY (2.5 Skyactiv-G140 103 kW)

Tak to mě mrzí, zrovna jsem se chtěl zeptat jak to jezdí a jestli budeš otevírat výkon. :(
 
Nemůže to být nějaká blbost? 400 km od prodeje - třeba něco zvorali v přípravě auta - nevím hladina oleje?
 
No a už víš co s tím bylo? Pokud to pak necháš otevřít tak věřím že pak to bude parádní.
 
No a už víš co s tím bylo? Pokud to pak necháš otevřít tak věřím že pak to bude parádní.
nevím co s tím bylo, ale asi zapalovací modul. teď je to OK. ted jsem vyménil olej, už mám naj. 1500km. tak už si to trochu sedlo
 
Vadny zapalovaci modul snad musi pricetny mechanik zjistit, ne? Ale ok, jsem ochoten pochopit, ze se jednalo o menice. Ale nejak mi k tomu nesedi to cerpadlo? Nebo to cele zacalo tim cerpadlem? Pak bych pochopil ty vstrikovace, ale co s tim zase maji spolecneho moduly?

A proc ho, MK-M3, porad tlacis do "otevirani"? Do toho snad nikdo svepravny jit s novym autem nemuze, kdyz se musi vyndat jednotka (s nejistym vysledkem) a zvlaste pak pote, co se mu stalo? Vsak si to kup sam a smele do toho ;)
 
Vadny zapalovaci modul snad musi pricetny mechanik zjistit, ne? Ale ok, jsem ochoten pochopit, ze se jednalo o menice. Ale nejak mi k tomu nesedi to cerpadlo? Nebo to cele zacalo tim cerpadlem? Pak bych pochopil ty vstrikovace, ale co s tim zase maji spolecneho moduly?

A proc ho, MK-M3, porad tlacis do "otevirani"? Do toho snad nikdo svepravny jit s novym autem nemuze, kdyz se musi vyndat jednotka (s nejistym vysledkem) a zvlaste pak pote, co se mu stalo? Vsak si to kup sam a smele do toho ;)
pŕesně, :-.)
 
Já ho přeci do ničeho nenutím, nebo jsem mu dal pistoli k hlavě nebo mu nějak vyhrožuji či na něj dělám nějaký nátlak? Já se jen ptal jestli do toho půjde, neb uzavřená 2,5 nedává smysl, když se ještě dá koupit 2,0 s vyšším výkonem a nižší spotřebou.
A kupovat asi ne, mě ta moje BP 2,0 se Stage 1 stačí :) ten doplatek by dnes byl už značný jen za trochu silnější motor - raději si počkám na jiné auto.
 
Podle me i to, ze se ho v takrka kazdem prispevku ptas, jestli bude otevirat vykon, jak to bude paradni, atd., by se dalo povazovat za takovy mensi natlak. Tak to nemusime hrotit ad-absurdum (pistole, vyhrozovani...) ;)
 
V každém příspěvku? Jednou jsem se ho zeptal a když napsal že časem asi jo tak jsem odpověděl že pak to bude fajn. Tak ti nevím.....
 
Já ho přeci do ničeho nenutím, nebo jsem mu dal pistoli k hlavě nebo mu nějak vyhrožuji či na něj dělám nějaký nátlak? Já se jen ptal jestli do toho půjde, neb uzavřená 2,5 nedává smysl, když se ještě dá koupit 2,0 s vyšším výkonem a nižší spotřebou.
A kupovat asi ne, mě ta moje BP 2,0 se Stage 1 stačí :) ten doplatek by dnes byl už značný jen za trochu silnější motor - raději si počkám na jiné auto.
Musím nesouhlasit, že "uzavřená" 2,5 nedává smysl, měl jsi možnost se svézt? Jestli ne, tak určitě zkus. Já ji mám totiž přes měsíc a musím říct, že je to neskutečná "raketa", tím jak má krouťák v nižších otáčkách tak zabírá slušně odspodu (na to, že je to motor bez turba) a nemůžu si ji vynachválit a to říkám jako předchozí majitel 2,0 G150. A jak píše M3grey pokud má člověk nové auto, tak si dá sakra pozor, jaké úpravy na motoru udělá a tady fakt úplně nevidím důvod s tím něco dělat.;)

 
Není někdo od Olomouce a okolí,kdo má Mazdu 3 s tímto motorem? Docela uvažuji,že bych obměnil vozový park,ale v Mazda Olomouc onu motorizaci mají jako předváděcí vůz jen CX30. Raději bych vyzkoušel trojku. Tak kdyby byla nějaká dobrá duše a poskytla mi příležitost se trojkou svézt,budu velice vděčný. Samozřejmě to nechci zadarmo.
 
Já ho přeci do ničeho nenutím, nebo jsem mu dal pistoli k hlavě nebo mu nějak vyhrožuji či na něj dělám nějaký nátlak? Já se jen ptal jestli do toho půjde, neb uzavřená 2,5 nedává smysl, když se ještě dá koupit 2,0 s vyšším výkonem a nižší spotřebou.
A kupovat asi ne, mě ta moje BP 2,0 se Stage 1 stačí :) ten doplatek by dnes byl už značný jen za trochu silnější motor - raději si počkám na jiné auto.

2,5 l podľa teba nedáva zmysel, ale nechať si prasiť softvér u čisto nového auta už zmysel dáva. Seems legit... :grinning:
Z prvých recenzií sa tá 2,5 zdá ako veľmi pružný a kultivovaný motor. Nie všetko je len o výkone.
 
2,5 l podľa teba nedáva zmysel, ale nechať si prasiť softvér u čisto nového auta už zmysel dáva. Seems legit... :grinning:
Z prvých recenzií sa tá 2,5 zdá ako veľmi pružný a kultivovaný motor. Nie všetko je len o výkone.
Ad prasiť - i kdyby to hodil ze skály, je po tom každému prd.
Jakože, když má +-140 kW v americkém BP, co tady někteří členové mají, je nepružný a nekultivovaný? 🤭
 
A dá se to otevřít na 140kW? Zatím o tom jen přemýšlím, ale toto by mi mohlo pomoci
 
Předpokládám tam stejnou jednotku jako u nejnovější DJ, které jsem už dělal dvě.
 
Back
Top