Zdravím,
chtěl bych se s Vámi zkušenějšími poradit ohledně nákupu šestky 2,5 GH rok 2008. Jde mi o jednu věc a to o nájezd,je tu někdo kdo takovou šestku vlastní a má nalítáno třeba přes 250tis km?
Máme v rodině jedno GY v naftě, ale chtěl bych již změnu a vzhledem k ročnímu nájezdu cca 6,5tis. km ročně nafta už asi není potřeba. Náhodou se mi naskytla možnost mít od vzdáleného známého výše zmíněnou 2,5ku, stav moc pěkný,podvozek zachovalý,motor taky šlape bez problémů, diagnostika nic neukázala, jediné co nevím je, jestli je nějaká spotřeba oleje a hlavně je tam nájezd 224xxx. Vůbec sem o tom nechtěl ani přemýšlet, ale za tu cenu (okolo 100tis.,-) mi nasadil brouka do hlavy.
Kolik ten motor je schopný najet, je tam nějaký neduh již při vyšším nájezdu? Při pořízení bych samozřejmě vyměnil hned svíčky, vyměnil všechny kapaliny a asi i vyčistil škrtící klapku, ale sem opravdu skeptický vzhledem k tomu nájezdu..
Děkuju za každý názor
chtěl bych se s Vámi zkušenějšími poradit ohledně nákupu šestky 2,5 GH rok 2008. Jde mi o jednu věc a to o nájezd,je tu někdo kdo takovou šestku vlastní a má nalítáno třeba přes 250tis km?
Máme v rodině jedno GY v naftě, ale chtěl bych již změnu a vzhledem k ročnímu nájezdu cca 6,5tis. km ročně nafta už asi není potřeba. Náhodou se mi naskytla možnost mít od vzdáleného známého výše zmíněnou 2,5ku, stav moc pěkný,podvozek zachovalý,motor taky šlape bez problémů, diagnostika nic neukázala, jediné co nevím je, jestli je nějaká spotřeba oleje a hlavně je tam nájezd 224xxx. Vůbec sem o tom nechtěl ani přemýšlet, ale za tu cenu (okolo 100tis.,-) mi nasadil brouka do hlavy.
Kolik ten motor je schopný najet, je tam nějaký neduh již při vyšším nájezdu? Při pořízení bych samozřejmě vyměnil hned svíčky, vyměnil všechny kapaliny a asi i vyčistil škrtící klapku, ale sem opravdu skeptický vzhledem k tomu nájezdu..
Děkuju za každý názor