• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Nabíječka autobaterií

MCX3

rodinný člen KLANu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
748
Ještě jsem tu nenašel,jakou nabíječku použít na baterku se start-stopem(i-stop).Stačí normální diodová nebo něco jiného.Dk Mazdacx3 12v/50ah.
 
Do výše zmiňovaného tématu jsem taky koukal,tam je to spíš obecně speciální
nabiječka,ale už chybí jaký konkrétní výrobek.
 
Zdravím.Ve výše zminovaném tématu byla řeč o nabíječce Ctek Ct5 Start/Stop.Zakoupil jsem vyskoušel jsem a došel ke stejným výsledkům
jak jsou prezentovány.Nabíječka je ve stylu zapoj a zapomen.Cena je 1800-2200kč.
 

Přílohy

  • IMG_20161109_133322.jpg
    IMG_20161109_133322.jpg
    399,1 KB · Zobrazení: 92
  • IMG_20161109_133354.jpg
    IMG_20161109_133354.jpg
    329,2 KB · Zobrazení: 77
  • IMG_20161109_133557.jpg
    IMG_20161109_133557.jpg
    484,2 KB · Zobrazení: 78
  • IMG_20161109_133709.jpg
    IMG_20161109_133709.jpg
    398,5 KB · Zobrazení: 80
  • IMG_20161109_134753.jpg
    IMG_20161109_134753.jpg
    511,4 KB · Zobrazení: 91
  • IMG_20161109_140028.jpg
    IMG_20161109_140028.jpg
    555,1 KB · Zobrazení: 98
to už máš baterku v háji ?

Ještě ne,ale u mě je to trochu složitější.4 týdny jsem doma auto jezdí,pak jsem 4týdny na
cestách auto stojí,byt v režimu spánku,ale pořád tam je odběr.Každá baterie ztrácí 1% kapacity
denně to je 28%.Tak jí musím po návratu pořádně dobít což "normální"nbíječka dala jen z 80%.
Tak proto tento "specialní" nástroj.
 
Poslední úprava:
Dobrý den, máte prosím nekdo v Praze autonabíječku a pujcite? Mam M3 BM,d
15 měsíců, najeto cca 40.000km najednou nemůžu nastartovat, telefon do servisu, servisak říká že je vybity Aku pod rozhodovací úroveň, pritom alarm funguje, svetla taky. Přijela asistence, připojila powerbanku a je nastartovano Voldmetr ukazuje při běžícím motoru cca 12.8V. U ročního auta je to divné...
 
Já to řešil novou baterkou rovnou od servisu.. (když jsem měl Mazdu 2 - 2010) Asi vadný díl.. Ale nedivím se jí, že odešla.. V Praze je možností, jak využít systém i-stop strašně moc.. Já to dneska ani nepočítal, když jsem jel směr centrum a zpět...
 
Podle hodnoty 12.8V při běžícím motoru a né úplně mrtvou baterkou to vidím na špatné dobíjení ( altík / regulátor ). Nová baterka tento problém neřeší. Stop-start nepoužívám, jezdím denně cca 80km po dálnici. Víte prosím jak to má Mazda se zárukou na dobíjecí soustavu a na baterku ? Auto jde v pátek do servisu a kouknou na to, do pátku ale potřebuji jezdit, je tady prosím někdo kdo by půjčíl nabíječku ??
 
No na auto je určitě záruka, jestli kecaj a nebudou chtít v servisu uznat záruku, tak prostě jdi do jiného značkového.. Jestli je to špatné dobíjení, tak je to určitě vada v záruce...
 
A ohledně půjčení nabíječky.. Asi to bude těžký, protože málokdo u nového auta, co jezdí každý den, nabíjí baterku doma... Zkus "škodovkáře" :)
 
Každopádně 12,8 je málo.
Mělo by přes 14 v
Závada bude na jiném přijímači.
 
Jen pro zajmavost, v pátek 6.10. bylo auto na garančce.
Mechanik přes noc nabil baterku, druhý den změřili kapacitu, odběr, dobíjení, připojili diagnostiku, na nic se nepřišlo. Půl hodiny od startu se dobíjení ustálilo na výrobcem požadovaných 13.9 V. Servis si nauctoval cca 1200kc nad rámec garancky. Hlava mi to nebere. Moderní Aku prece potřebují dobíjet 14,4 - 14,7 V. K autobateriím v novych mazdach existuje český servisní dokument o delce cca 20 stran s oznacenim E039/12ACS ( obsah mi nebyl poskytnut ), podle kterého je tato hodnota vporadku. Jako bývalému elektrikáři mi to nedá... Máte někdo náhodou přístup k tomuto dokumentu ? Servis svádí vinu na mě, že mám v autě něco dodelaneho, nebo necháváme svítit světla.
 
Budeš se mi smát, auto sem ve čtvrtek večer předal do servisu veric, že je spatna dobíjecí soustava ( což nakonec servis překvapivě vyvrátil ). Ale i tak sem u nás v Lidlu koupil poslední kus co tam byl. Doopravdy se těším až 14 měsíců nové auto s nájezdem 40.000km hlavně po dálnici budu muset pravidelně dobíjet, protože servis nezaměstnaná ani jednoho autoelektrikare který ví co dělá...
 
Já tedy dobíjím baterku jen když auto dlouho stojí, třeba 3-4 týdny. Jinak požadovanou SI jsme tu myslím někde měli ještě když tu byl uživatel Kábek, ale přiložím. Nabíječka z Lidlu sice tu EFL baterii sice úplně nenabije, na to by se musela odpojit, otevřít a vařit na AGM mód (a stejně by to nestačilo), ale to neva, na udržení, nebo dobití je OK.
E03-12ACS02.png E03-12ACS03.png E03-12ACS04.png E03-12ACS05.png E03-12ACS06.png E03-12ACS07.png E03-12ACS08.png E03-12ACS09.png E03-12ACS10.png E03-12ACS11.png

... a jestli tě štve ten i-Stop, umíme ho deaktivovat.
 
Já tedy dobíjím baterku jen když auto dlouho stojí, třeba 3-4 týdny. Jinak požadovanou SI jsme tu myslím někde měli ještě když tu byl uživatel Kábek, ale přiložím. Nabíječka z Lidlu sice tu EFL baterii sice úplně nenabije, na to by se musela odpojit, otevřít a vařit na AGM mód (a stejně by to nestačilo), ale to neva, na udržení, nebo dobití je OK.
Zobrazit přílohu 11107 Zobrazit přílohu 11108 Zobrazit přílohu 11109 Zobrazit přílohu 11110 Zobrazit přílohu 11111 Zobrazit přílohu 11112 Zobrazit přílohu 11113 Zobrazit přílohu 11114 Zobrazit přílohu 11115 Zobrazit přílohu 11116

... a jestli tě štve ten i-Stop, umíme ho deaktivovat.
Autonabíječka ta konkrétně za 499 z Lidlu je celkem v pohodě. Problém je, když baterka padne pod 10V..nabíječka hlásí vadnou baterii,nemá schopnost z důvodů malého nabíjecího proudu baterii dobít.Pokud by někdo před zimou plánoval nějakou šikovnou nabíječku obstarat, tak doporučuji něco, od...https://nabijecky-a-startovaci-boxy...I06f_hJ7f1gIVWIwZCh3E-wk8EAkYASABEgJ51PD_BwE#
 
Back
Top