Ahoj,
asi Ti neřeknu co je špatně, ale popíšu Ti co jsem zažil s výměnou alternátoru já. V té době jsem jezdil do servisu, který bral vše z AutoKelly. Takže klasika, naklikali motorizaci, rok a ukázal se alternátor do mého auta (mám M6 diesel, RV 2005, motor RF7J, 105 KW). Proběhla výměna, ale alternátor nenabíjel. Jelikož se vůbec nechtěli bavit o tom, že je třeba vadný či špatný typ, koupil jsem jiný a u kamaráda jsme to vyměnili. Ten už dobíjel, ale "přebíjel". Tzn. stále mi svítila kontrolka dobíjení. Auto ale jelo v pohodě. Protože mě to sralo, koupil jsem třetí. Tentokrát jsem nedal na konfigurátory z webu, ale pohlídal jsem si přesně typ dle dokumentace. Od té doby nemám problém a dobíjí ukázkově. Museli se ovšem přecvakat konektory. Ale to už u toho prvního co se měnil. Také jsem při té příležitosti zkontroloval všechny pojistky, vyčistil kostry. A jako bonus jsem dal opět novou baterku. Měl jsem tam 75Ah (tu mi tam dali při výměně v tom prvním servisu), ta tam ale nepatří, nyní mám už třetí rok 90 či 92Ah, teď z hlavy nevím.
Sem tam kontroluji dobíjení a stav baterky (mám takový malý měřák) a vše v zeleném, bez chyby. Auto chytne hned i v -20

.
Takže co jsem tímto chtěl říci-klidně může být i "nový" alternátor vadný, ale spíš je to typ, co si nerozumí s ŘJ-patří do jiného modelu. Třeba ten můj co "přebíjel" jsem nakonec zjistil, že je pro benzínový motor. Ale konfigurátor na netu mi jej vyhodil jako OK...
Tak ať to dobře dopadne, tohle je ještě závada relativně v pohodě....a za málo peněz....

R.