(Ne)konečný příběh. Po nějakých cca třech týdnech jsem jednoho dne přijel domů a hádejte co? Jasně, auto opět nezamklo. Volám hned do CarStaru, že mi nový zámek příliš dlouho nevydržel a hned po víkendu mě objednali na další záruční servis s tím, že si auto nechají delší dobu a budou opět zkoumat, diagnostikovat a analyzovat. Jenže během víkendu auto opět začalo zamykat a odemykat. Přesto jsem auto po víkendu odvezl do servisu a auto tam nechal. Využil jsem toho a nechal na autě rovnou udělat roční servis s tím, že technici zároveň znovu prozkoumají zámek. Auto tam bylo skoro týden a nic. Teda nic, proběhl dohodnutý roční servis, ale auto se vrátilo s tím, že se zámkem nic není. Tak jsem zase začal jezdit a ani ne po týdnu buch, opět jsem nezamknul. Opět následoval přesun do CarStaru, kde pak během jednoho dne konečně přišli na to, v čem byl problém. Tak vážení, údajně byl špatný kontakt u nějaké řídící jednotky centrálního zamykání (která je umístěna, jestli jsem to dobře pochopil, někde vzadu v kufru u zadního podběhu). Stačilo prý kontakt pořádně upevnit a centrál se rozjel. Proč na toto nikdo ve stejném servisu nepřišel dříve, proč jednou celá ta anabáze skončila zcela nefunkčním zámkem (zamknout nešlo ani mechanicky klíčem), proč po výměně zámku centrál vždy nějakou (různě dlouhou) dobu šel, na to mi nikdo nedokázal odpovědět... Bez ohledu na to všechno už opravdu doufám, že toto bylo onou skutečnou příčinou a že už od této dosti nepříjemné věci budu mít jednou pro vždy pokoj. Stále mě to několik nepříjemných telefonátů, několik nedobrovolných návštěv servisu, mraky času, několik půjčených aut (alespoň to v dané situace potěšilo, totiž že v CarStaru pro mne měli vždy připravený zdarma náhradní vůz, často dohodnutý - díky povaze a nastávání daného problému - de facto ze dne na den). Budiž to alespoň tip nebo vodítko pro vás ostatní, kterým by se stalo/stávalo něco obdobného.