• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Neoriginální parkovací senzory

  • Vlákno založil Vlákno založil Rejd
  • Datum založení Datum založení
Tak podle dodaného VIN je auto z Rakouska a vyrobený 19.12.2007 a je to 2.5 liftback
A teď to zajímavý:
1) auto má xenony
2) auto má sportovní přední nárazník BEZ parkovacích čidel ale S ostřikovači světel (kód GAP4-50-031G)
3) zadní nárazník je taky sportovní verze BEZ parkovacích čidel (GS1M-50-221F)
4) základní konektory na origo čidla jsou, ale nejsou napinovaný + chybí samotná kabeláž k jednotlivým čidlům

Tak asi tak. Já bych koupil nějakej univerzální set čidel.
 
Tak to jsou pro mě vlastně dobrý zprávy, jediný co nesedí je ten odstřik, jsem si skoro jistý, že tam jsou jen klasické záslepky na předním nárazníku, tzn že ten už prostě musel bejt měněný. Ale furt lepší takhle, než mít jistotu že auto je bourány na předek i zadek a někdo se pokoušel opravovat na cenu. Díky Ti! Ušetřil si mi hodně času.
 
A nejsou ty záslepky právě krytky těch vystřelovacích ostřikovačů světel ?
 
Děkuju všem za angažovanost, díky Max6 se ukázalo, že ta moje stařenka je skutečně od výroby bez senzorů. Tzn na stole je zpět scénář nechat nějaký dodělat. Pokud se v okolí Příbrami, Plzně, Berouna nikdo nenajde, hold to teda zkusím sám. I když já když se do něčeho takovýho dám většinou to nedopadá dobře 😀, budu muset nastudovat nějaký videjka. Asi bych šel do těch Keetec na zdejší doporučení, nebo Valeo

A nejsou ty záslepky právě krytky těch vystřelovacích ostřikovačů světel ?
Jako klidně můžou, můžu to zkusit vyloupnout, v případě že tam budou, třeba by se dalo uvažovat o tom to zase nějak obnovit, počítám že tam bych kvůli tomu asi celej novej nárazník shánět nemusel ne?
 
Tak podle dodaného VIN je auto z Rakouska a vyrobený 19.12.2007 a je to 2.5 liftback
A teď to zajímavý:
1) auto má xenony
2) auto má sportovní přední nárazník BEZ parkovacích čidel ale S ostřikovači světel (kód GAP4-50-031G)
3) zadní nárazník je taky sportovní verze BEZ parkovacích čidel (GS1M-50-221F)
4) základní konektory na origo čidla jsou, ale nejsou napinovaný + chybí samotná kabeláž k jednotlivým čidlům

Tak asi tak. Já bych koupil nějakej univerzální set čidel.
Ještě takovej blbej dotaz...... když píšeš sportovní přední/zadní nárazník, tzn jiný než sériový ? Je tohle ta verze podle vin?



IMG_20250118_222911.jpg

Jestli tam máš krytku jako je tady na obrázku(to na co ukazuje šipka):
tak pod ním je schovaný vystřelovací ostřikovač.
Ano tyhle krytky tam mám ale myslel jsem, že tam jsou i když pod tím nic není
 
Takže je to fakt jedna z prvních bez čidel. Pokud máš přední nárazník s krytkama a mlhovkama jako je na tom obrázku, tak je vše v pořádku
 
Jinak musím dodat, že ostřik světel je supr na GH jsem ho měl a teď první zimu s GL nemam, ty světla se špiní fakt rychle a furt to musim ručně čistit, plánuju ten ostřik dodělat, nádobku i motorek mám, v nárazníku držáky hadic i ostřikovačů jsou, i naznačený místa kde vyříznout diry na ostřik, jen najit bouračku GL před FL co není trefený na čumák
 
Jinak musím dodat, že ostřik světel je supr na GH jsem ho měl a teď první zimu s GL nemam, ty světla se špiní fakt rychle a furt to musim ručně čistit, plánuju ten ostřik dodělat, nádobku i motorek mám, v nárazníku držáky hadic i ostřikovačů jsou, i naznačený místa kde vyříznout diry na ostřik, jen najit bouračku GL před FL co není trefený na čumák
Mě nejvíce vadí,že při hustém sněžení se mi sníh nalepí na světla protože LEDky nevydávají žádné teplo a sníh se nerozpouští.Asi by se ten ostřik šikl,proud vody by ten sníh odplavil(snad)
 
Tak nemrzka by to měla rozpustit, já to mám spíš zasviněný z toho bordelu do ostatním litá od kol - sůl + bahno ze silnice a ano když sněží a mrzne, takbto ze světel netaje
 
Jinak musím dodat, že ostřik světel je supr na GH jsem ho měl a teď první zimu s GL nemam, ty světla se špiní fakt rychle a furt to musim ručně čistit, plánuju ten ostřik dodělat, nádobku i motorek mám, v nárazníku držáky hadic i ostřikovačů jsou, i naznačený místa kde vyříznout diry na ostřik, jen najit bouračku GL před FL co není trefený na čumák
Dneska jsem to byl zkontrolovat, pod těma krytkama na předním nárazníku jsem skutečně našel ostřikovače, není tam v kabině na to žádný tlačítko, protože se to spustí vždy automaticky s odstřikem skla, tzn že to fakt odpovídá specifikaci podle vin, možná jsem přecejen měl štěstí a auto nebylo bourane, to u takhle starejch kusů nebejvá často, teď spíš bojuju se světlama, nejspíš to neumí automaticky denní svícení, automat prostě ve dne vyhodnotí že nemusí svítit a tak prostě nesvítí. Na Mazdě 3 co jsem měl předtím byly aspoň dodělávany ledky v nárazníku.
 
Denni svícení u mazdy znamená že svítí vše kromě polohy parkovaček (poloha auto řeší jen podsvětlení interiéru). U aut co nemají denní svícení poloha auto znamená, že světla a interiér spínají podle intenzity slunečního světla = ve dne nic nesvítí
 
Back
Top