• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Osvětlení ovládacího panelu v řidičovych dveřích

Dobrý den. Jsem tu nový a potřebuji poradit. Jsou ikony ovladačů (blok.stahování oken,sklápění zrcátek,nastavení zrcátek) ve dveřích u řidiče v Mazdě cx 3 podsvícené. Děkuji
 
Dobrý den. Jsem tu nový a potřebuji poradit. Jsou ikony ovladačů (blok.stahování oken,sklápění zrcátek,nastavení zrcátek) ve dveřích u řidiče v Mazdě cx 3 podsvícené. Děkuji
Ovládací panel u řidiče bohužel osvětlený není, hold šetří se všude.
 
Máte problémy. Mně by spíše zajímalo, jak opravit, aby ta tlačítka fungovala když to dětem vzadu zamknu. To je neskutečná blbost, že řidič má zamčené vlastní ovládací prvky. Ještě že tam nemám dalších 30 tlačítek na vypínání rádia, volantu či převodovky :(
 
Včera v noci jsem na to schválně koukal. Osvětlené je jen tlačítko pro stahování řidičova okna. A v podstatě by nemuselo být osvětlené ani to. @moreplavec ono to zase tak horké s tím zamknutím stahování oken nebude. Děti mi nalezou do auta, upoutám je a jedu. Po chvilce dcera začne posouvat s okýnkem a malej to po ní hned opakuje. Řeknu jí, že klimujeme, a že okýnko zůstane zavřené. A vysunu je. Vzápětí je zase otevře (je to zlobidlo). Tak je zase vysunu a zamknu. Načež jí řeknu, že okýnka zůstanou nahoře a že jsem to zamkl, že to už nejde posouvat. Po deseti minutách to odblokuji, páč si na to již nevzpomene, ale hlavně má zafixováno, že je to zamklé. Všichni jsou spokojeni a já mám k dispozici stažení okna pokud bych potřeboval. Funguje to takto už půl roku.
 
Jo, dělám to podobně, ale jen proto, že to nějaký Yndženýr blbě zkopíroval a netušil co a proč dělá. Kdyby to fungovalo jako v normálním autě, bylo by to nejen lepší, ale hlavně skutečně k něčemu :) Takto je to funkce v vzteku, musím na to myslet a opět v Mazdě vymýšlejí kolo, ale jdou na to přes čtverec.

Čím déle auto mám, tím více mi přijde, že v Mazdě tvrdě makaj aby to auto dostalo lepší pověst a pak je tam pár kriplů co mají za úkol dobře volenými chybami to auto totálně zabít. Bohužel, tým B má v týmu opravdové borce, a některé věci nesu opravdu těžce.
 
Dle mého to je z důvodu jednoduššího a levnějšího řešení.
 
Nee, zkopírováno je to dobře. :cool: Přesně takto to měla Corolla před 30-ti lety.
 
V CX3 je tehle uspornych reseni vic. Schranka u spolujezdce neni potazena takovou tou chlupatou hmotou, neni u nasi vybavy osvetlena, nema plynuly dojezd. Nejdriv me tyhle uspory trochu stvaly. Pak mi doslo — co bych chtel u auta, ktery stoji mene nez polovinu toho, co stala nase Sestka, pritom ma velky a vykonny motor. A u te Sestky — co bych chtel u auta, ktery stoji o tretinu min, nez Superb, Mondeo nebo Insignie v plne?

...bych proste trochu koukal na tu cenu a co za ni clovek dostava. Ja za ne dostaval motory, prevodovky a jizdni vlastnosti, kterym se nikdo za stejnou ceny ani neblizil. A ostatne nikdo nikoho Mazdy kupovat nenuti. :)
 
Jo, držkuju, ale jsem rád za ten motor, převodovku i podvozek. Jen nechápu, tam kde je to čistě věc software, že to prostě neopraví. Například auto nezačne svítit za deště. To jako proč? Stěrače to poznají, světlomety už ne? Nebo proč nejde ztišit rádio při parkovacích senzorech? Proč musím neustále myslet na zatažení ručky, když je elektronická? Proč nejde odemknout jen řidiče a pak zbytek auta...

...těch věcí je prostě dost a odpověď typu: jste dost za auto nezaplatil neberu. Ano, odpovědí je, příště Mazdu nekupovat, ale ten motor, výbavu a podvozek za ty peníze neseženu... :) Aneb, kua kua...
 
Protoze mas auto od maleho tymu, kde nejde ziskat zdroje na vyvoj a otestovani a iterovani uplne vseho. Vyvinout featuru je jedna vec, zajistit jeji funkcnost na ruznych platformach/variantach vozu a pri ruznych kombinacich dalsich parametry systemu vec dalsi, testovat vse pri kazde zmene dalsi... a tak dal. Proste musi prioritizovat. Taky si myslim, ze scope/feature creep je duvod, proc jsou hodne vybavene moderni Audiny, Mercedesy nebo BMW kazdejch par mesicu s nejakou nevysvetlitelnou zavadou v servisu, mnohdy jeste i v zaruce. Bugy. Jako bys nepracoval pro korporatni klienty... ;)

Mohl sis koupit predvadeci Volvo S90/V90 za stejny prachy, jako Mazdu 6. Da se koupit pod mega i s prijatelnou vybavou. Novy nejety stoji jen o chlup vic, pravda uz s vyrazne mensi vybavou. Akorat bych se skoro vsadil, ze kdybys s tim najizdel rozumny kilometry, budes v servisu porad. To samy trojkovy BMW. Slevy na predvadecky jsou, zvlast hned za hranicema, obrovsky. Staci po tom patrat, obvolavat, smlouvat. Ale premii proste nechces. Pred deseti lety mozna, dnes ne. Leda bys "Žána", ktery za tebe to auto bude resit, kdyz zrovna bude nejaky problem, a jezdil bys v ten moment jinym.
 
No zrovna cenou bych některé nedodělky 6ky určitě neomlouval. Moc nedokážu souhlasit s tím, že by byla levnější než Ondřejem vyjmenovaná auta. Když jsme kupovali auto my, tak v námi požadované výbavě vyšla naše 6ka dráž než Passat i Insignia. Tím myslím reálné nabídky od prodejců.

Jinak za mne se dá na většinu těch věcí zvyknout. ze začátku jsem byl nešťastný z chybějícího ambientního osvětlení a ten neosvětlený panel zrcátek mě iritoval. To samé i ty světla za deště. Ale tak ano, prostě je Mazda opravdu, menší značka a hold některé věci trvají déle.
Jako pozitivum beru, že konečně od nové 3ky něco udělali s MZD Connectem - a myslím, že i u samotné 6ky jde vidět, jakou cestu celkové vyladění i interiér udělaly od roku 2013, kdy byla tahle řada představena.
 
Chlapi, jak je to s osvětlením tlačítek interiéru u Mazda po FL rok. 2018 a výš? Myslím tím strop, ovládání oken na dveřích, volant. Děkuju.
 
Přesně takto:
 
Back
Top