• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

OUT

Jak já odebiram auto tip tak tam snad pokaždé skončila Mazda jako poslední ve srovnání čtyř aut. I když vždycky napsali ze byla nejzabavnejsi ze všech. Ale rozhodují podle různých kritérií. Teď naposled vyhrála Scala a M3 byla poslední. Napsali ze Mazda vlastně nemá přímou konkurenci takže ji to nemusí mrzet.
 
Mozna, ze u nas by se spise dalo rikat ne, ze nema primou konkurenci, ale ze pro nikoho neni opravdovou konkurenci :D. Protoze v tech cislech to bude radove nekde jinde.
 
Tak já sem rad za to ze na každé křižovatce nepotkam 10 stejných :)
 
Tak u Bosiny si asi mysleji, ze uz si mam zacit zvykat na barvu noveho auta :D. Zapujcene nahradni vozidlo ...

20190820_075008-opt.jpg

Ale ano, je to pekna barva. A normalne se mi to auto docela libi. Trosku jsem zavzpominal na stare casy, kdy jsem brazdil silnice se svym Fordem Focusem. Ale tohle mi prijde lepsi ;).

A hlavne ... to rozvrzeni palubni desky s displejema pod oknem ... neni to nakonec to, k cemu se vraci dnes BP? Docela pekne reseni.
 
A hlavne ... to rozvrzeni palubni desky s displejema pod oknem ... neni to nakonec to, k cemu se vraci dnes BP? Docela pekne reseni.

Tenkrat se hlavne vsichni porad opirali do te zaplavy tlacitek na stredovym panelu... mne to auto ale i diky displeji pod oknem prislo ergonomicky super, tlacitka na stredovym panelu byly po nauceni docela logicky rozmistene, sem tam tvarove odlisene a tedy i poslepu ovladatelne. Porad se mi po ni v urcitym smyslu styska, ale to asi proto, ze jsme s ni taky objeli pulku Evropy... a co si pamatuju, tenkrat me hrozne stval ledabyle poskladany interier, ktery uz tak po pul roce zacal ruzne vrzat a klepat, a hluk, obrovsky hluk... motor, kola, aerodynamika. Potom 2015 G165 s kratkyma prevodama a hlucnyma Michelinkama bylo jako presednout do o tridu vetsiho/luxusnejsiho auta, kde je klid a ticho na palube. :)

Mimochodem tahle barva se mi moc libi, par jich na Litomericku/Roudnicku potkavam a kdyz jsou umyte, krasne na sebe tahaji pozornost. Tehdejsi cervena tak zajimava nebyla.
 
Tak balíček z Filipín dorazil do česka a teď někde leží. Když sleduju tu zásilku tak je tam napsáno HELD TO CUSTOM. Nějak si toto slovní spojení nedokážu přeložit. Ví někdo vo co go ?
 
Haha, a je to tu. Uz jen krucek k tomu, ze lidi je moc a je potreba jejich pocet systematicky snizovat (k cemuz zatim nedochazeji vladni thinktanky, ale pouze nektere ekoteroristicke organizace). Socialismus, o kterem se ani Marxovi, Leninovi, ani Stalinovi nesnilo.
 
Sice to s mazdou nemá vůbec nic společnýho, ale jen tak pro zajímavost:
Dneska jsem potřeboval diagnostiku na Hondu a neměl jsem jí u sebe. Torque a podobný blbosti na mobilu samozřejmě nic neukázali, tak jsem našel na internetu jeden super návod.
Jen upozorňuji že cena diagnostiky je až drastická - cca 1Kč (dle modelu)
Stačí vzít kus drátu (někdo používal i kus alobalu)
IMG_20190826_153439.jpg
Propojit dva piny v konektoru pod palubkou
IMG_20190826_153229.jpg
otočit klíčkem na ON a....
IMG_20190826_152552.jpg
Za mě moc hezký
 
Prosím vás clo a DPH se týká jen zboží a nebo i dopravy ?
 
Back
Top