• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Plynové vzpěry kapoty

Míra

rodinný člen KLANu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
1 063
Nemáte někdo kontakt na celkem kvalitní vzpěry kapoty na GJ za rozumnou cenu nebo kdo je má namontovány a jak je s nimi spokojen.Cenu 8 000Kč za to fakt dát nechci.Ale ta tyčka mě irituje také...:eek:
 
Hmm, vypadají slušně a inteligentně se montují. Asi objednám taky. @Míra potvrď prosím, že přišly podle očekávaní a v pořádku.
 
Hmm, vypadají slušně a inteligentně se montují. Asi objednám taky. @Míra potvrď prosím, že přišly podle očekávaní a v pořádku.
Dnes ráno překročily rusko-slovenskou hranici.Asi budou ty vzpěry testovány na mrazy,když to vyrábějí asi na Sibiři.:p.Dám vědět první poznatky,až dojdou.Největší zdržení počítám tradičně u České pošty.
 
Takže dnes vzpěry po 14 dnech přišly,pěkně zabalené,kování je vyrobené v Moskvě,vzpěry jsou polské 340 N montáž proběhla celkem bez problémů,návod je přiložen,ale je třeba mrknout na https://www.ebay.com/itm/Installation-kit-gas-hood-lift-damper-bonnet-struts-for-Mazda-6-GJ1-2012-2018/252630304004?ssPageName=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2060353.m2749.l2648 .Vypadá to perfektně,stejně jako na obrázcích,síla je přiměřená,kování je robustní,řekl bych až vymakané,aby se nic neprotáčelo.Čepy jsem máznul.Připadá mi,že jsou lepší oproti těm,co jsem kupoval na GH ze Speedline.Ty měly velkou sílu,bylo třeba je přidržet u horní úvrati,bez toho by vystřelily.Clo jsem neplatil.Zatím velká spokojenost i proto,že kapota jde tak o 5 cm výše,než na tyčku.Celkově mě to vyšlo na necelé 2000 Kč,
 
Poslední úprava:
Namontováno, díky všem za vyzkoušení a radu. Dodávka i montáž bez problémů.
 
Určitě to bude pasovat ale to kování nic moc...
 
To máš to samé .... máš tu ve vláknu spoustu těch ověřených, které jsou OK, tak proč hledáš jiné horší ???
 
Ve vláknu jsou tu jedny z ebay, podle mě s horší instalací a dvojnásobnou cenou...
 
Ta cena těch ověřených je včetně dopravy. Až objednáš ty svoje, možná zaplatíš za dopravu, a třeba i daň, víc, než čekáš. Ušetříš sice stále nějakou stovku, ale pořád je jisté, že je nikdo z klanu nevyzkoušel. Stojí ti těch pár stovek za to riziko?
 
Objednávám z Ali poměrně často. Doprava zdarma. Daň jsem ještě naplatil z žádné objednávky. Asi je objednám, za 600,- to klidně risknu... Alespoň vyzkoušíme a uvidíme :)
 
Ta cena bude dobrá tam se neplatí nic navíc ale horší to bude s tou kvalitou toho kování ...
 
Ano na těch z ALI je prostě horší to kování, respektive to uchycení .... ono je úplně amatérské a nic pořádného to nevydrží a ještě to musíš pomocí takového přípravku, který ti pošlou v balení (doufej) uchytit na kapotu takovým průvlekem .... někdo tu psal že mu k tomu nepřišel ani návod montážní. Ty z EBAY jsou už odzkoušené a mají lepší uchycení bez nějakých složitých montáží a jsou z RUSKA :) takže víme že co bylo RUSKÉ tak bylo pořádně bytelné :) Já mám objednané z EU tyto " https://www.ath-hinsberger.de/Mazda-6-GJ-Facelift/Motorhaubenlifter.html "
 
Ano na těch z ALI je prostě horší to kování, respektive to uchycení .... ono je úplně amatérské a nic pořádného to nevydrží
A je potom potřeba kontrolovat častěji kapotu. Jakmile se uchycení uvolní, tak vzpěry brání úplnému dovření (kromě toho odřou lak v motorovém prostoru) :rolleyes:
 
Aha tak ty jiné další typy o těch se diskutovalo jinde, to jsem tě mylně informoval @Head71 .... prakticky ale jsou dva typy uchycení ... ten jeden je rychlejší ale takový ne moc bytelný a druhý trvá déle ale je takové více železa :) Ten první se montuje na šroub na kapotu, který tam doplníš do díry co tam je a druhý konec na origo šroub co je v autě jak jsou ty tři kolem toho blbince, nebudu to nazývat, bo nevím jak je to správně :) druhý se montuje na origo jak je ten otevírací plech kapoty (kloub s packou) a pak na doplněný šroub na boku kování pod tím bočním gumovým krytem. Já mám ten druhý a u něj jsem zjistil je jeden problém, protože ta vzpěra při zavření se opře o gumové těsnění mezi kapotou a motorovým prostorem a tím pádem to tam netěsní na 100% a jedna část vzpěry je jako mimo motorový prostor. Takže asi si objednám tu levnou z ALI a přemontuju a tu mojí zkusím dát do GH.
 
Back
Top