• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Poradiť s benzínovým motorom

Škoda, že mazda pro evropu nedělala šestiválce. Zvukově byť je to 2.5 litr mi to přijde "ochuzené" o pořádné zabublání :)...
 
Výbava CE předfacelift (většina 1.8)
Co jsem viděl prospekty tak - halogenový světla, manuální klimatizace, zrcátka co nejsou elektronicky sklápěný a bez výhřevu, parkovací senzory, bez výhřevu sedaček, pevná středová opěrka bez odkládacího boxu, lacině vypadající látkový sedačky, bez ovládání na volantu, neosvětlený zrcátka ve stínítkách, základní audio který má hodně špatnej zvuk (Bose taky není žádná výhra, ale ten základ je zlo), BEZ PALUBNÍHO PC (to by měl být základ), manuální nastavování výšky světel (to bohužel nikdo nepoužívá) a bez mlhovek

Výbava TE (není moc často vidět) Má navíc:
mlhovky, sklopný zrcátka s výhřevem, dvouzónová klima, palubní počítač, středová opěrka má box, , zpětný zrcátko s clonou, ovládání rádia na volantu a osvětlení při odemčení

TE facelift má navíc:
osvětlený zrcátka v clonkách a hill holder

Pokud máš něco navíc bude to zřejmě auto z německa nebo rakouska. Nemáš tam s píš ty 3.0 když ti to tak letí? :D

@Chip22 on ten V6 od fordu nebyla prej žádná velká výhra, žádá si pečlivější spotřebu, takže asi chápeš jak by to tady dopadlo po letech ježdění do servisu po 20tkm...
 
Čuměl jsem na to a nemám :D. Netvrdím, že to letí, ale že to nejede, se říci rozhodně taky nedá :). To bylo celé poselství... Kupoval jsem to primárně do městského provozu a na dojíždění, až postavím kousek za Brnem. Já mám 1.8 s ostříkem světel (takže jsem si tam šupl HIDky :)), dvouzónkou, sklápěním zrcátek, výhřevem sedaček, čili TE výbavu. Upřímně těch CEček s ohudlanou "výbavou" jsem moc neviděl na prodej, ale pravdou je, že to bych si ani nekoupil (zvlášť ne u auta střední třídy). Čili mně tam nic nechybí. Jen jsem si u bývalého firemního auta zvykl na corner light, to jediné teď v zimě, když je brzy tma, postrádám...
Jinak ozvučení mi přijde dobré, četl jsem, že pokud se ještě dodatečně vytlumí dveře, tak je ozvučení o 100% lepší..

S tou V6 máš recht. Majitelé jaguárů s přidřeným motorem vědí své :)
 
Poslední úprava:
Jezdil jsem dvě M6 2.0 DISI MT a zcela bez problémů. Tedy prodal jsem ve 115/135 tis. km, takže nemůžu sloužit, co potom. Pokud se nebojíš vytáčet nad 4 000 ot./min., tak se rozjedeš dost rychle, pokud nejezdíš krátké trasy do 5 km a občas vytočíš, tak karbonování není problém, a spotřebu jsem měl v létě 7,8 a v zimě 8 - 8,2. A to hlavně kvůli převaze dálnic, po městě jsem moc nejezdil. Na okreskách při normální, byť rychlé, jízdě můžeš jít ještě dolů. Někteří tu s oblibou straší s DISI - ti, co ji nikdy nejezdili.... Slabší motor - proč ne, ale jen pokud nejezdíš naložený.
 
@Vitus mě to ani nepřišlo jako urážka ani jako neslušný, takže bych to neřešil

@Chip22 ja si na corner AFS zvykl rychle navíc z pozice hlavního světla mě to přijde lepší jak u VW koncernu v mlhovkách.
Já v inzerci viděl hlavně CE výbavy když jsem na to narazil a to bylo opravdu jako jiný auto. To TE už se dá zkousnout pokud člověk nemá větší naroky.
 
Zdravím,

chcel by som podariť od skúsenejších, že ktorý benzínový motor pre Mazdu 6 GH rok 2009+ je lepší. Šiel by som aj do dieselu, ale ten sa neodporúča.

Čítal som snaď všade o tých benzínových motoroch, no som trošku na váškach ohľadom 2.0 DISI, keďže o ňom píšu, že je taký nemastný neslaný (v zmysle, že sa mu nechce). Aby sme sa trošku chápali. Doteraz som jazdil na starej octavii 1 sdi (55kw), ktorá ma STK a EK do 2021, tak prečo nevyužiť kym ide, takže niečo ako zrýchlenie a reakcie nepoznám :D Teraz odišlo palivové čerpadlo + sú tam podozrenia na ďalšie veci, takže to sa mi nijako neoplatí opravovať. Pri tomto aute som sa stal skôr pokojným vodičom, ktorý sa nikde neponáhľa a radšej si počka, takže nevadí mi aj lenivejšie auto.

Späť ale k otázke, ktorý motor, čo sa týka spoľahlivosti, spotreby a servisu je ideálny?

Konkrétne:
1.8 - vadí mi ten 5 kvalt, celkovo vraj spoľahlivý, no vraj lenivý
2.0 (pred FL) - vraj výborný, spotreba je vyššia, spoľahlivý
2.0 (po FL) - spotreba lepšia, no vraj lenivý (oproti 2.0 pred FL), zachytil som aj problémy s karbonizáciou a vstrekmi
2.5 - vraj ideál, spoľahlivý, no obávam sa, že žerie veľa

Ak máte nejaké reálne skúsenosti s týmito motormi, rád uvítam neaké rady, keďže už som zo všetkých tých článkoch a recenzií domotaný.

Ďakujem za Váš čas a názor
Před pár lety jsem byl majitelem M6, 1,8 benzín 88 KW, moje spotřeba se pohybovala kolem 7,6 litrů na 100 km. Byl jsem s ní v Chorvatsku, ve třech lidech a plným kufrem a zapnutou klimou jsem se dostal na 7,2 litru na 100 km. Nyní jsem skoro 2 roky majitelem M6 GH, 2,5 benzín, 125 KW. S autem jsem nadmíru spokojený, co se týče spotřeby, na zimu mám na autě 16 -ti palcová kola, mám stálou průměrnou spotřebu 8,1 litru na 100 km, na léto pak mám 18-ti palcová kola a spotřeba se pohybuje kolem 8,6 litru na 100 km. Jezdím zhruba 50 % město a 50 % mimo město. V obci jezdím 50 - kou, ale mimo obec už rychlost moc neřeším. V maximální míře používám tempomat. Myslím, si, že M6, 2,5 je moc dobrá volba.Ješte bych dodal, že jezdím pouze na 100 oktanovou Vervu od Benziny.
 
Poslední úprava:
dakujem teda vsetkym, po dlhom hladani a rozmyslani nakoniec vezmem mazdu 6 2009 2.0 vo vybave TE, ktora mi pride najrozumnejsia :) TE PLUS sa skoro neda zohnat (az okolo 9-10k €) a GTA vybava ide podobne. Za cca 7300€ si myslim vyhodna kupa

Este raz, diky vsetkym :)
 
Back
Top