- 1 847
edit Vitus: přesunuto z tématu MG GJ/GL obecně - domlouvání budoucího srazu
Hm, tak to je teda škoda, pokud se Mazdě nově naladěná zadní náprava nedaří udržet na silnici, jako tomu bývalo předtím. Ale zas si důvod takového naladění neumím vysvětlit. Na velké roletě v zatáčce popoletěla ráda i 2017, 2019 mi fakt proti ní nepřijde vůbec jiná, možná spíš fakt i lepší. Ale to se bavím fakt o hodně razantním průletu, při kterém člověk chytí velkou vlnu (máme tady třeba v Terezíně v jedné hodně rychlé zatáčce pozůstatky meze obranné zdi zalité pod asfaltem, to je takový prubířský kámen
). Taky pravidelně skáču na jedné odbočce u Roudnice, kde sjíždím z hlavní v oblouku a je tam propad (při 150 km/h si krásně nadskočí). Velvary - Neuměřice kolem 120 km/h+ je také krajnice dobrý test, jak auto sedí ve stopě. Celé auto se chová fakt podobně. Ještě by byla možnost, že to GL, pokud jsi koupil jeté, má problém. Ale i tak - ten rozdíl ligy mi nedá spát...
Nejlepší by bylo, kdybychom se oba konečně dostali na nějaký stejný sraz a mohli to srovnat aspoň u dvou 2019.
Hm, tak to je teda škoda, pokud se Mazdě nově naladěná zadní náprava nedaří udržet na silnici, jako tomu bývalo předtím. Ale zas si důvod takového naladění neumím vysvětlit. Na velké roletě v zatáčce popoletěla ráda i 2017, 2019 mi fakt proti ní nepřijde vůbec jiná, možná spíš fakt i lepší. Ale to se bavím fakt o hodně razantním průletu, při kterém člověk chytí velkou vlnu (máme tady třeba v Terezíně v jedné hodně rychlé zatáčce pozůstatky meze obranné zdi zalité pod asfaltem, to je takový prubířský kámen
Nejlepší by bylo, kdybychom se oba konečně dostali na nějaký stejný sraz a mohli to srovnat aspoň u dvou 2019.
Poslední úprava moderátorem: