Ahoj, tak dnes jsem zakončil spanilou jízdu mou M6 GJ do práce tím, že se mi na dálnici rozsvítila hláška nízký tlak oleje a kompletně se odpojilo ovládání plynového pedálu. Naštěstí jsem zrovna projížděl kolem exitu, tak jsem z dálnice hned sjel a auto okamžitě odstavil. Mám automatickou převodovku a auto jelo v podstatě pouze na volnoběžné otáčky. Auto jsem nechal odtáhnout do servisu a netrpělivě jsem očekávál verdikt..
Diagnóza: roztržený pohon/řetěz od olejového čerpadla. Náklady na opravu pak budou dle rozsahu poškození.
Motor se při poruše přestal mazat a níže je stručný popis toho, co se mohlo poškodit.
===
- roztržený pohon/řetěz olejového čerpadla: cca 53000,-Kč
- roztržený pohon/řetěz olejového čerpadla + kit vačky hřídele: cca 63000,-Kč
- roztržený pohon/řetěz olejového čerpadla + kit vačky hřídele + turbo: cca 103000,-Kč
===
Už samotná nejlevnější varianta je strašná. Auto jsem koupil z bazaru před cca sedmi měsíci (najel jsem cca 16000km). Myslíte, že je reálné toto poškození reklamovat u autobazaru jako skrytou vadu? Děkuji za názor.
Diagnóza: roztržený pohon/řetěz od olejového čerpadla. Náklady na opravu pak budou dle rozsahu poškození.
Motor se při poruše přestal mazat a níže je stručný popis toho, co se mohlo poškodit.
===
- roztržený pohon/řetěz olejového čerpadla: cca 53000,-Kč
- roztržený pohon/řetěz olejového čerpadla + kit vačky hřídele: cca 63000,-Kč
- roztržený pohon/řetěz olejového čerpadla + kit vačky hřídele + turbo: cca 103000,-Kč
===
Už samotná nejlevnější varianta je strašná. Auto jsem koupil z bazaru před cca sedmi měsíci (najel jsem cca 16000km). Myslíte, že je reálné toto poškození reklamovat u autobazaru jako skrytou vadu? Děkuji za názor.