Ahoj klubaci mám taký problém pred týždňom som kúpil moju prvú Mazdu 6 2.0 108 kw nájazd cca 169.000 km dnes som prišiel ku autu a bola vybitá baterka (vcera ráno som normálne zaparkoval) tak som naštartoval cez káble nechal chvíľku naštartovane a šiel domov z práce v klude pomaly cca 8 km....po ceste naspäť mi na voľnobehu šli otáčky samé furt na 2000 zastavil som vypol xenony a všimol som si že sa zapla sahara a chladila tak som nechal chvíľu naštartované nech sama vypne ale po cca 10 min nič a tak som zhasol motor..bolo mi to divné že sa tak rýchlo auto zohrialo aj keď je von 7 stupňov a tak som potom pozrel chladičku ale tá úplne vrela a prišlo mi ako keby s nej ubudlo... ďalšia vec pri kúpe som sa pýtal predajcu že či to nezerie olej povedal mi že normálne cca 1l na 10.000 km čo mi prišlo normálne....keď som ju kúpil prešiel na nej domov cca 150 km a na druhý deň za studena pozrel na rysku oleja tak bola na minime tak som volal predajcovi že aký tam dával motorový olej pri výmene že potrebujem doliat (výmena na štítku bola napísaná pri 158.000 km) kúpil som olej a dolial cca 4-5 deci potom som na aute nabehal asi cca Max 100 km a keď som dnes pozeral na rysku keď som zistil že baterka je vybitá tak bolo kúsok nad minimom...poraďte mi som bezradný čo mám ďalej robiť na auto som dlho šetril a stálo ma 161.000 kč ?? či to mam vrátiť predajcovi keď je to zajtra presne týždeň od kupenia alebo mu rozbiť hubu čo mi to predal alebo čím to môže byť a ako to mám ďalej riešiť ?