Bucky_z_Kentucky
nový člen
- 10
Ahoj všem, mám soukromě M6 GL Wagon, motor PE 121 kW a zajímaly by mě jaké má kdo reálné zkušenosti s odemčením výkonu zde nabízeným způsobem - jestli to opravdu jede líp, pružnost, odezva na plyn, atd. a konkrétně reálný pocit ze zvýšení výkonu. Mě u toho motoru hrozně štve, že se mu nechce na 6-ku táhnout do kopce. Mám to tak, že při cestě z domu po dálnici je hned za připojovacím pruhem kopec a pokud se nestihnu z připojováku rozjet (kvůli kamionům, stíhačům v levém pruhu, atd.), tak se pak musím táhnout vpravo na 6-ku 120km/h, protože víc to prostě nejede a nebo podřadit na 5, ale stejně to není žádný zázrak. Tak by mě zajímala zkušenost, zda se ty úpravy zrovna v tomhle nějak projeví. Mimochodem - ten kopec na dálnici za připojovákem je takový můj testovací úsek, kde ne úplně každé auto obstojí - obvykle služební turbo nafťáky to se ctí zvládnou na 6 i s průběžným zrychlováním (Mondeo, Octavia, Insignia), ale třeba poslední Avensis to ani s turbem nedal a bylo to něco podobného jako moje M6.