• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Repase motoru 2.2 MZR-CD 127 kW

Vov

nový člen
3
Ahoj pořídil jsem mazdu CX-7 2.2 MZR-CD 127 kW po 15 dnech zadřený motor prý kvůli karbonu v sacím koši. Co je potřeba udělat při repasu, abych to neřešil v budoucnu? Vřele děkuji za ochotnou a vstřícnou odpověď.
 
Klika, šály, ojnice, pístní kroužky, výbrus, hlavu zkontrolovat, rozvody, olejové čerpadlo, všechno vyčistit od karbonu a otěru, vstřikovače rovnou nechat zkontrolovat v Denso servisu, nové podložky, turbo zkontrolovat...
 
Otazka zni, jestli to vubec ma smysl. Mozna by vyslo levneji sehnat jetej motor z naky bouracky...
 
Z finančního hlediska bych koupil jetej motor ideálně z bouračky na zadek co se neválel dýl než půl roku někde na vrakáči.
 
Martin tam má pár GH se slušnými km.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Klika, šály, ojnice, pístní kroužky, výbrus, hlavu zkontrolovat, rozvody, olejové čerpadlo, všechno vyčistit od karbonu a otěru, vstřikovače rovnou nechat zkontrolovat v Denso servisu, nové podložky, turbo zkontrolovat...
Vřele děkuji za odpověď a za nejlepší rády, moc jste mně pomohl... Děkují

Martin tam má pár GH se slušnými km.

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
Nevím co je lepší?... a jaká by byla záruka? Případně prosím o kontakt. Děkují
 
Mazdagentlemen...

Odesláno z mého Mi 10 pomocí Tapatalk
 
Dobry den,
prosím o radu

Mazda CX-7 2.2 MZR-CD 127 kW - zadřený motor s nejasnou příčinou
Olej byl na maximu 2 dny před událostí.
Během jízdy na dálnici - kontrolka oleje začala blikat, po minutě se rozsvítila na stálo, během parkovaní na okraji na volnoběh se motor vypnul sám.

Žádný unik oleje dole není, při pokusu o nastartovaní – pískací-dřený zvuk.
Dále odtah, další den proběhla kontrola oleje - podle měrky je prázdno.

Oficiální servis si netroufá dat nějakou diagnózu bez otevřeni motoru.
Ale i tak je jasné, že to vypadá na generálku motoru.

Prosím o názor na možné příčiny a doporučeni servisu - ideálně Zapadni/Střední Čechy.
Předem děkuji za odpovědi.
 
Podložky pod vstřiky byly měněny kdy naposledy? :cool:
 
Ucpané sítko čerpadla oleje, nebo čerpadlo selhalo. Doporučuji obrátit se na Polsko, tady se to nikomu nechce dělat a když už, tak za dlouhé peníze.
Jo, čerpadlo je to první co mi napadlo..

jinak díky za radu. Polsko je opravdu levnější
ale zas tak obrovsky rozdíl ve finále asi nebude 🙁
koukal jsem že motory v Polsku plus-minus 35K vs tady 50K, ale náklady na dovoz taky nejsou male – cca 700 km tam a pak zpátky
 
Poslední úprava:
Back
Top