• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Řízení a náprava

Mori

člen KLANu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
45
Zdravím všechny

Je to dva měsíce ,co jsem měl nehodu v Německu na dálnici. Polákovi na Lkw se roztrhla pneu a já jí trefil +- 140km/h . Guma mi zničila pouze předek (viz foto) .

Auto bylo opraveno .NE v Mazde ! A od te doby nemůžu si pomoct. Tuhost volantu je horší než předtím a tím, že když volant držím rovně jedu do prava mi dava zabrat pořád to tlačit zpět. Byl jsem už na dvou geometriích - 1.mate všechno v pořádku (3D) 2. no máte právé kolo o 0, xxxx ° mimo (laserová) . Mechanik seřídil a stále stejný . V té době jsem měl přezuto asi jen týden a netuším zda to můžou delat gumy ,pac jsou 2 a 2 jiný vzorek,tak jsem to přehodil a pořád.
Další věc je ,že přední brzdové kotouče jsou každý jinak opotřebovaný. (Viz foto)

Je možné , že to může dělat ta tuhost řízení? nemůže tam být někde něco poškozené? či přeskočeny zub ? Jde to na obě strany těžce a po jízdě do prace .300km me z toho bolí pěkně ruce. A auto neplave a drží perfektně.

Teď k té nehodě ,tady jsou části které byli vyměněny a jak moc to bylo zničené.
Příští týden jsem objednán do Mazdy na nové vstriky ,s tim chci i kontrolu nápravy a řízení.

Co myslíte ? Poznají zda byla při té nehodě hnutá náprava a bylo to špatně opraveno .Da se to pak nějak reklamovat v tom servisu ci na pojišťovně?

Díky moc za rady.
 

Přílohy

  • 2.JPEG
    2.JPEG
    386,8 KB · Zobrazení: 92
  • výpočet (1).pdf
    61,2 KB · Zobrazení: 29
Nechce se mi věřit že podle té fotky se dá usoudit že je na vině ta nehoda . Leda že by jsi ji ještě přejel a u nápravy udělala neplechu. Každopádně pár nezávislých servisů nebo mechaniků co mrknou na řízení ,nápravu a brzdy. I když ty brzdy asi ne pokud z koly jde lehce točit na heveru.
 
Jelikož Mazda má elektrické řízení,tak bych jako první to řízení zresetoval.Vypojit baterku,sešlápnout brzdu,zapojit baterku,otočit volantem do krajních poloh.Co kontrolka řízení,svítí?Pokud nesvítí po zapnutí klíčku,tak je něco nezapojeno nebo je vadná pojistka.Pokud ani to nepomůže,tak zajet do Mazdy,oni udělají diagnostiku řízení.
 
Podla mna, tato generacia M6 ma este elektro hydrauliku riadenia, hydraulicka cast - cerpadlo je prave vpravo dole kde je roztrhany naraznik , mozno prave ta cast sa poskodila.
@shrek sa asi vyjadri k mojej teorii presnejsie, ako ja.
 
Moj EPC mazda, nerozpoznava cislo VIN JMZGHA9B601481234 opravovanej M6, takze som iba hádal, že možno... aj hydraulika
Tak použij ruský Japancars,tvůj VIN rozpoznal,je tam celý katalog,ale musíš se přihlásit
 
Právě ,ze ja ji přejel a sundalo to semnou dohromady 5 aut pod fotkou je soubor kde je napsano vse co se měnilo..diky moc lidi jdu to zkusit vypojit baterku.
 
Abych nezapomněl. Při nastartování a pri zpatecce to jde krásně ,tak jak to ma jít. Jinak @shr3k diky za radu. Toto já dělat nebudu.na to si netroufnu.kazdopadne dekuji aspon vim,ze to vse je v řízení.
 
Čau lidi ,tak jsem byl v Mazde a opravdu je to,ten snímač točivého momentu. Udělali mi předběžnou cenu.Akorat nějak nechápu zda ta položka oprava řízení je cena za praci nebo ne.pokud ne sem tam za 20 a co jsem četl od lidí většinou si vešli do 10tisic. Diky za rady.
 

Přílohy

  • IMG_20180130_195135.jpg
    IMG_20180130_195135.jpg
    430,2 KB · Zobrazení: 128
Položka oprava řízení je samozřejmě práce...
 
Čau lidi ,tak jsem byl v Mazde a opravdu je to,ten snímač točivého momentu. Udělali mi předběžnou cenu.Akorat nějak nechápu zda ta položka oprava řízení je cena za praci nebo ne.pokud ne sem tam za 20 a co jsem četl od lidí většinou si vešli do 10tisic. Diky za rady.

Ahoj a ve které Mazdě byli tak cenově přívětiví ? já jsem se setkal s jinou cenovou předpovědí :)
 
Jak psal Cenda85, cena je na autorizak Mazda relativne nizka. Divim se, ze ti nenutili cele rizeni :) Pokud by jsi chtel usetrit, da se objednat dil za cca 7800Kc (7800Kc = dil + postovne + clo + dph + polplatek celniho rizeni) a pote si to nechat vymenit v neautorizovanem servisu. Tak by jsi se mohl dostat k tem 10 tis. kc.
 
Pac jsem to kupoval u nich jako ojeté auto,tak asi proto nízká cena asi.. Každopádně díky napíšu za 2 týdny jak to vypadá.
 
Pokud to nebylo jen špatnýma kolama a jak na jaře přezuju zpět na 18 palců, tak uvidím :) zatím mě čeká dost výdajů s motorkou, takže pravděpodobně pokud se to výrazně nezhorší, že budu muset na zatočení doleva opravdu potřebovat dvě ruce, tak se do té vyměny asi nepohrnu :)
 
Prosímtě nešlo by to hodit někam kde mají přístup i ostatní smrtelníci? Řešíme to v práci teď na obou GH a návod by pomohl
 
Back
Top