Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Takže originální rozvody bez vodní pumpy sezenu i s prací za 8600,- pak je tu sada od SKF a INA to obojí i s vodní pumpou a s prací za 7000,- tak babo raď může být Skf nebo Ina?není to jako Contitech?
Platí to pro diesel.
Vicemene INA a SKF sú rovnaké značky vyrábané v tom istom zavode. Viem že INA kúpila SKF a FAG a vytvorila firmu Schaefflera gruop ktorá dodáva diely do automobilového priemyslu. V podstate ložiská INA a SKF schádzajú s rovnakej linky.Vím, že třeba origo vodní pumpa se může s klidem měnit až ob výměnu, jinak u ostatních značek mi to nebylo doporučeno. Nicméně o SKF jsem neslyšel nic špatného. INA neznám a nemám žádné zkušenosti s touto značkou
Z toho roku bohužel nebude elektronická serviska. Takže preventivně udělat. Výš byly vzpomenuty značky náhradních dílů - originál rozvodový řemen dodává Gates (Gates PowerGrip). Určitě vyměnit hydraulický napínák.Zdravim,
jako novy majitel Mazdy resim taky rozvody. Serviska k autu nebyla, tachometr ukazuje tezko uveritelnych 169t. km, auto je dovoz Holandsko.
Mam strach, abych to nekde nepretrhnul, tak s tim jezdim jak posr..ej. Za auto jsem se vydal z penez, tak resim taky cenu a znacku dilu.
Pokud mate nekdo nejake cerstve info o kvalite nejake znacky a cene, budu rad.
Doporuceni na schopneho mechanika nebo servis potesi.
Jinak spokojenost, jen to lechtam a jezdi to nadherne (palubak hlasi 5,3L/100km).