• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Rozvody R2

Romčus

nový člen
16
Zdravím, chtěl jsem se zeptat jestli by někdo nevěděl přesneji jestli to je podle nahrávky řetěz, zacalo to rachotit a i pomalé jízdě co jsem musel dojet, tak to obcas zacalo skubat, ( vstriky mam po repasu ). Dekuji

 
Ano, řetěz KO. Podívej se na hodnotu CC_DIFP_WOA, nad 10,5 stupně je řetěz KO. Pokud je poslední firmware -K, nebo -L, rozbliká i kontrolku DPF a uloží kód P1336.
 
Děkuji za radu, podívám se, ale momentalne jsem usoudil ze bude špatný napínak protoze ted to zase nedělá a vetsinou to zacne pri delším stání na volnobehu, každopádně bude to chtit vymenit
 
Postup na výměnu je stejný jako u GH/BL:
Po výměně je potřeba udělat korekci vstřikovačů diagnostikou nebo pomocí konektoru (FUEL INJECTOR INJECTION AMOUNT CORRECTION [MZR-CD 2.2]), přičemž musí být motor ohřátý (ne přehřátý) a korekci hodnoty CC_DIFP_WOA (TIMING CHAIN CORRECTION [MZR-CD 2.2]) (ty samé podmínky, dále viz PDF), pouze pomocí konektoru.

1717745470346.png
Teplota chladicí kapaliny motoru: 65-95 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 15-65 °C
Teplota paliva: 30-60 °C
 

Přílohy

  • TIMING CHAIN REMOVAL_INSTALLATION [MZR-CD 2.2].pdf
    599,5 KB · Zobrazení: 15
  • FUEL INJECTOR INJECTION AMOUNT CORRECTION [MZR-CD 2.2].pdf
    125,5 KB · Zobrazení: 9
  • TIMING CHAIN CORRECTION [MZR-CD 2.2].pdf
    59,6 KB · Zobrazení: 11
Poslední úprava:
Rozumim, a proč se to musi dělat takhle po rozvodech, pac vim ze se takovy veci moc nedelaji kdyz jsem delal treba u koncernu tdi rozvody tak tam nic takove se nedělá.
 
Rozumim, a proč se to musi dělat takhle po rozvodech, pac vim ze se takovy veci moc nedelaji kdyz jsem delal treba u koncernu tdi rozvody tak tam nic takove se nedělá.
Protože bude mírně jiné časování motoru (které se IMO započítává do korekcí vstřiků). "Koncern" asi nemá balancování vstřiků při různých tlacích. Pro bližší vysvětlení bych napsal tam, kde se ten servisní manuál zrodil, tzn. do Hirošimy.
 
Jo rozumim to me jako vysvětlení staci 😁 super Dekuji ti za vse. 😊stejně se oprava bude konat jeste asi tak za mesic, az budou na dily prachy 😁
 
Postup na výměnu je stejný jako u GH/BL:
Po výměně je potřeba udělat korekci vstřikovačů diagnostikou nebo pomocí konektoru (FUEL INJECTOR INJECTION AMOUNT CORRECTION [MZR-CD 2.2]), přičemž musí být motor ohřátý (ne přehřátý) a korekci hodnoty CC_DIFP_WOA (TIMING CHAIN CORRECTION [MZR-CD 2.2]) (ty samé podmínky, dále viz PDF), pouze pomocí konektoru.

Zobrazit přílohu 51987
Teplota chladicí kapaliny motoru: 65-95 °C
Teplota nasávaného vzduchu: 15-65 °C
Teplota paliva: 30-60 °C
Zdravím dělá se to taky u 2,2d skyactiv SHY8? Po výměně rozvodů
 
Pravděpodobně, poradí servisní manuál.
 
Back
Top