Jirkav
výkonný člen KLANu
- 132
Ahoj,
setkal se někdo s následujícím problémem, kterým trpí moje CX-5 celé čtyři roky, co ji mám? Projev je vždycky stejný: jedu pomalu do mírného kopce třeba na trojku, chci zrychlit, tak pomalu přidávám plyn do třetiny nebo do poloviny. Auto napřed malinko zrychluje, ale vzápětí motor úplně zvadne a na plyn přestane reagovat. Kdybych nesešlápl spojku, zhasl by. Auto ještě jede setrvačností, tak zkusím motor protúrovat bez zátěže, otáčky letí nahoru, jak by měly. Dám dvojku, pustím spojku a sešlápnu plyn, zase vůbec netáhne. To už skoro stojím, tak vyřadím rychlost a zajedu ke kraji silnice. Motor běží na volnoběh a reaguje na plyn, jako by nic. Zkusím se tedy znovu rozjet, ale problém se opakuje. Teprve poté, co při stání vypnu a zapnu motor, rozjedu se normálně. Na přístrojové desce po celou dobu nesvítí žádná kontrolka.
Jak často: za první rok se to stalo asi třikrát. Druhý rok vůbec, třetí jednou. Teď po výměně baterie, která způsobila reset řídíci jednotky, denně. Je zajímavé, že úplně první jízda s novou baterií (50 km po rovině) byla v pořádku. Od té doby jsem byl 3× na horách a stalo se to pokaždé v prvním stoupání za městem.
Další pozorování: zdá se, že to (naštěstí) dělá jen při málo zahřátém motoru.
Reakce servisů: v Břežanech u Kolína a v Jihlavě se tvářili, jako by o takovém chování v životě neslyšeli. Diagnostika, která je snad součástí každé servisní prohlídky, jim nic neukázala (říkali).
setkal se někdo s následujícím problémem, kterým trpí moje CX-5 celé čtyři roky, co ji mám? Projev je vždycky stejný: jedu pomalu do mírného kopce třeba na trojku, chci zrychlit, tak pomalu přidávám plyn do třetiny nebo do poloviny. Auto napřed malinko zrychluje, ale vzápětí motor úplně zvadne a na plyn přestane reagovat. Kdybych nesešlápl spojku, zhasl by. Auto ještě jede setrvačností, tak zkusím motor protúrovat bez zátěže, otáčky letí nahoru, jak by měly. Dám dvojku, pustím spojku a sešlápnu plyn, zase vůbec netáhne. To už skoro stojím, tak vyřadím rychlost a zajedu ke kraji silnice. Motor běží na volnoběh a reaguje na plyn, jako by nic. Zkusím se tedy znovu rozjet, ale problém se opakuje. Teprve poté, co při stání vypnu a zapnu motor, rozjedu se normálně. Na přístrojové desce po celou dobu nesvítí žádná kontrolka.
Jak často: za první rok se to stalo asi třikrát. Druhý rok vůbec, třetí jednou. Teď po výměně baterie, která způsobila reset řídíci jednotky, denně. Je zajímavé, že úplně první jízda s novou baterií (50 km po rovině) byla v pořádku. Od té doby jsem byl 3× na horách a stalo se to pokaždé v prvním stoupání za městem.
Další pozorování: zdá se, že to (naštěstí) dělá jen při málo zahřátém motoru.
Reakce servisů: v Břežanech u Kolína a v Jihlavě se tvářili, jako by o takovém chování v životě neslyšeli. Diagnostika, která je snad součástí každé servisní prohlídky, jim nic neukázala (říkali).