• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

karosérie Sportovní doplňky na M3 - výfuky, sport packet... atd.

  • Vlákno založil Vlákno založil Joey
  • Datum založení Datum založení
Ja bych na aute cokoliv hlasitejsiho, nez stock, nesnesl. Mam rad akustickou pohodu. Navic, kdyz rano odjizdim, tak pulka rodiny jeste spi, asi by me za brumlani v garazi RD nepochvalili... :)
 
Tak je pravda že za studena po nastartování když má motor vyšší otáčky tak je hlučnější, ale zase to není níc tak strašného a když se uklidní tak není slyšet vůbec.
 
Mě se názor trochu rozchází. Jedna půlka chce malinko dynamičtější projev od výfuku a lépe vypadající koncovky, pač tento motor má krásný zvuk.
Druhá půlka se ale obává zhoršení pohodlí na palubě (vzpomínám, jak jsem měl půjčený Proceed 1.6 T-Gdi a tam byl při delší jízdě ten umělý brumlot z repro až otravný)..No kdyby byl někdo z Prahy či okolí a bylo by možné to slyšet naživo....
 
teď koukám že jsem to nenapsal úplně správně. Tím že není slyšet skoro vůbec tak jsem myslel jen na volnoběh, tam je ten rozdíl minimální. Samozřejmě že při jízdě o něm víš víc než u originálu
ale jak říkáš ideální to slyšet naživo
 
... proto ja nechapu ty typky na choprech, mne by z toho za 10 minut zacalo je.bat tak, ze bych to napalil do prvního mostniho pilire, abych mel klid.
 
... proto ja nechapu ty typky na choprech, mne by z toho za 10 minut zacalo je.bat tak, ze bych to napalil do prvního mostniho pilire, abych mel klid.
Problém mají spíš ti co jedou za nima než ty co na tom sedí. Choppery nebo Cruisery mají krásný bubláky, ale daleko větší masox jsou vykuchaný roury na sporťácích od 600kubíků obsahu vejš. To je randál, že to trhá trenky přes uši. Ale tak vyjížďka se dá vydržet.
 
A u té varianty z nerez oceli by mě zajímalo, jak výfuk vypadá po delším čase? Četl jsem, že i tento typ oceli dokáže reznou, jestliže se naruší pasivní vrstva.
Mám příkladem na autě původní originál a tedy 4 roky v provozu a není na něm ani tečka, ačkoli netuším, zda se jedná taky o nerez ocel.
Jediná část, která nese korozi, je příruba a tu bych při výměně rád obrousil a něčím ošetřil nebo nastříkal...
 
Origoš určitě nebude nerez, já ho dal hned do krabice šle myslím ze byl po 2 letech taky bez rzi.
A ten ulter mi mechanik před montáži stříkl všechny svary nějakou barvou na výfuky. Takže myslím ze bude navěky
E379F40B-25AC-4EC4-841B-830B57AD0FA8.jpeg
 
Poslední úprava moderátorem:
Tak to vypadá super. Dokážeš mi zjistit, čím konkrétně to stříkl? Předpokládám, že nějaký zinek ve spreji...
 
a když koukám na tu fotku, tak ty máš uřízlé koncovky před montáží??
 
ty koncovky jsou zvlášť ty si tam dáš a nastavíš jak maj koukat ven

mazda  vyfuk.jpg
 
Chlapi moment. Já myslel že je to tenhle z videa? Ten má koncovky navarene.


Takže realita je tedy že se koncovky přitahují přes tu stahovací pásku nebo je musím dodatečně navarit?

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
@Mantaman461 Mě na té fotce výfuku zaujal ten odraz v nárazníku, kdo to asi je? :)
Mechanik ?

Chlapi moment. Já myslel že je to tenhle z videa? Ten má koncovky navarene.


Takže realita je tedy že se koncovky přitahují přes tu stahovací pásku nebo je musím dodatečně navarit?

Samsung S22 256GB Tapatalk
Jestli to nebude na BN
Na BP jsou ty koncovky zvlášť a nasadí se a stáhnou prirubou takže žádné vrtání ani vaření
 
Tak to je pro mě potěšující info. Jsem zastánce toho přivaření než těch pásek (totéž jako vrtané pedály místo lepených). A vzhledem k tomu, že mám BN, tak to jsem rád.
 
Back
Top