Je zajímavé, že relativně často vidím na fórech nějakou stížnost na spotřebu, přitom na sprintmonitoru to tak zle nevypadá:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
To bude asi ta poznámka od @tommas "... v ČR nijaká...", resp. za hranicemi se s parametrem emisí možná i pracuje... neznám detail, ale daně či podobná fee se nabízejí. Copy/paste pak do ČR jistě dorazí brzy... tedy dovolím se domnívat...A on se někdo zajímá o emise když si kupuje nové auto??? Pro mě je třeba tahle informace úplně zbytečná.
AhojPo 12500km (z toho cca 3800km na el)
beznin 6,4
elektro 20,4kw
Režimy převážně Normal a blbnutí ve Sport.
Profil jízdy buď plynulé ježdění ve městě (většinou neskáču v kolonách), nebo kombinace dálnice a okresky na trasách s délkou kolem 100km. Potenciál motoru využívám hojně, pasivní jízdou bych to úplně nenazýval.
Funguje tak blbě jak popisuješ. Nicméně tady inteligenci musí zastoupit člověk, protože inženýři z Mazdy zklamali. Delší cesty jedu většinou tak, že začátek jízdy jedu Normal - tzn na el. Jakmile se dostanu na ustálenou jízdu, tak zapínám charge button s cílem nižším než je moje akuální nabití baterie (např. pokud mám 65% baterie, tak zvolím 60%). Jakmile se baterie vybije na úroveň stanovenou charge buttonem, tak to začně fungovat, jako když máš dojezd těch 3km, ALE s výhodou zachování výkonu, protože v baterce máš stále těch XX% nabití. Následně buď necháš dobít těch několik jednotek % baterie použitých k akceleraci z motoru, nebo případně snížíš cíl nabití vypnutím a zapnutím charge buttonu.Ahoj
jak ti funguje režim NORMAL ?
U mě totiž nejde moc dobře využít prvně pokud není potřeba výkon vybije baterku na dojezd cca 3 km a pak zapne teprve motor ale nemáš pak plnej výkon což bylo nemilé překvapení při předjíždění. A nebo ti při potřebě zrychlení pošle úplně studený motor do vysokých otáček což asi není úplně OK pro motor. Proto ho vubec nevyužívám.
Ano takhle by to samozřejmě šlo ale nedal jsem 1,6 M za to abych během cesty řešil něco co má řešit auto. Přitom asi není problém udělat funkční hybridní režim. Je to velká škoda je to krásné auto ale bohužel je tam past vedle pasti.Funguje tak blbě jak popisuješ. Nicméně tady inteligenci musí zastoupit člověk, protože inženýři z Mazdy zklamali. Delší cesty jedu většinou tak, že začátek jízdy jedu Normal - tzn na el. Jakmile se dostanu na ustálenou jízdu, tak zapínám charge button s cílem nižším než je moje akuální nabití baterie (např. pokud mám 65% baterie, tak zvolím 60%). Jakmile se baterie vybije na úroveň stanovenou charge buttonem, tak to začně fungovat, jako když máš dojezd těch 3km, ALE s výhodou zachování výkonu, protože v baterce máš stále těch XX% nabití. Následně buď necháš dobít těch několik jednotek % baterie použitých k akceleraci z motoru, nebo případně snížíš cíl nabití vypnutím a zapnutím charge buttonu.
Je to takové drbání se levou rukou za pravým uchem, ale funguje to...
To souhlasím.Ano takhle by to samozřejmě šlo ale nedal jsem 1,6 M za to abych během cesty řešil něco co má řešit auto. Přitom asi není problém udělat funkční hybridní režim. Je to velká škoda je to krásné auto ale bohužel je tam past vedle pasti.