Mám 2.0 103kw diesel.... Přemýšlím čím to může být takový rozdilJá najel taky cca 1000 km na nádrž a někdy i přes .... už vím jak je to možný, ty nemáš NAFTU ale BENZÍN
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Mám 2.0 103kw diesel.... Přemýšlím čím to může být takový rozdilJá najel taky cca 1000 km na nádrž a někdy i přes .... už vím jak je to možný, ty nemáš NAFTU ale BENZÍN
OK... No jsem zvědav dálku jsem ještě nejel.... Spíš okreskyJá ti povím brzo za sebe...Teď jsem koupil 103kW a jsem na spotřebu strašně zvědavej )
Pokud DPF regeneruje po 200km, tak to tím nebude. Pak už je to jenom o jízdním stylu a citlivosti pravé nohy.Tak během dvou týdnů dvě nádrže a nadšenej dvakrát nejsem ) Moje 2.0i GY žere jen o litr a půl víc )
Jezdím svižně, ale lehkou nohu kombinace město (jen pár semaforů) a dálnice (120-140km/h) 30/70% a spotřebu mám 7.1litrů. Je to reálná spotřeba, ne počítač atd.
Tohle je průměr lidí ze Spritzmonitoru, jsem v té horní polovině. Zajímalo by mě, co z toho má na svědomí potencionálně ucpaný DPF
Zobrazit přílohu 21859
Ještě jsem přesně nevychytal kdy regeneruje - ale nějak extrémně často to nevypadá...Btw - myslim, že jsem celkem ekodriver - na blbnutí mám jiný auta, skrz denní nájezd 120km mě to celkem k ekojízdě i nutí Celkem mě překvapuje, že pod 7l se to při ustálený jízdě vydá hodně málokdy i na rovince (aktuální počítadlo ) - to mě celkem překvapuje.Pokud DPF regeneruje po 200km, tak to tím nebude. Pak už je to jenom o jízdním stylu a citlivosti pravé nohy.
NazdárekPavelS, PavelS... To jméno je mi nějaké povědomé..