• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel Spotřeba u MZR-CD 2.0 103 kW

Já ti povím brzo za sebe...Teď jsem koupil 103kW a jsem na spotřebu strašně zvědavej :))
 
Tak během dvou týdnů dvě nádrže a nadšenej dvakrát nejsem :)) Moje 2.0i GY žere jen o litr a půl víc :))

Jezdím svižně, ale lehkou nohu kombinace město (jen pár semaforů) a dálnice (120-140km/h) 30/70% a spotřebu mám 7.1litrů. Je to reálná spotřeba, ne počítač atd.
Tohle je průměr lidí ze Spritzmonitoru, jsem v té horní polovině. Zajímalo by mě, co z toho má na svědomí potencionálně ucpaný DPF :)
upload_2019-4-12_20-34-23.png
 
Tak během dvou týdnů dvě nádrže a nadšenej dvakrát nejsem :)) Moje 2.0i GY žere jen o litr a půl víc :))

Jezdím svižně, ale lehkou nohu kombinace město (jen pár semaforů) a dálnice (120-140km/h) 30/70% a spotřebu mám 7.1litrů. Je to reálná spotřeba, ne počítač atd.
Tohle je průměr lidí ze Spritzmonitoru, jsem v té horní polovině. Zajímalo by mě, co z toho má na svědomí potencionálně ucpaný DPF :)
Zobrazit přílohu 21859
Pokud DPF regeneruje po 200km, tak to tím nebude. Pak už je to jenom o jízdním stylu a citlivosti pravé nohy.
 
Pokud DPF regeneruje po 200km, tak to tím nebude. Pak už je to jenom o jízdním stylu a citlivosti pravé nohy.
Ještě jsem přesně nevychytal kdy regeneruje - ale nějak extrémně často to nevypadá...Btw - myslim, že jsem celkem ekodriver - na blbnutí mám jiný auta, skrz denní nájezd 120km mě to celkem k ekojízdě i nutí :D Celkem mě překvapuje, že pod 7l se to při ustálený jízdě vydá hodně málokdy i na rovince (aktuální počítadlo :)) - to mě celkem překvapuje.

PavelS, PavelS... To jméno je mi nějaké povědomé..:D
:D :D Nazdárek
 
Poslední úprava:
Tsk po dvou letech musím říct, že jsem se spotřebou nehnul... stále regeneruju po max 200km což je u mě každý druhý den. Jezdím převážně dálnice, tempomat 140km/h. Před půl rokem jsem měnil vstřiky, neudělalo to vůbec nic...přemýšlím jestli nechám někde vyčistit DPF, ale někde jsem četl že to je normální u předFL GH, tak nevím. Ta regenerace je otravná.
 
Back
Top