Wesker
výkonný člen KLANu
- 303
15km je dost malo.Pod otáčky ne, pod 2tis motor jít nenechám, spíš bych řekl, že i točím víc - i podle průměru spotřeby skoro 7,5 l. To ty krátké trasy - naprostá většina cest je 15km domov-práce, 15km práce-domov. No je mi jasné, že pokud najedeš s autem okolo 50tis ročně, tak bude motor spokojenější, než při těchhle příměstských couračkách. To si mám jako koupit elektrokolo?
Bolo by fajn keby si tomu dal viac km aspon pocas vikendov a volnych dni napr. v ramci vyletu.
Ak uz chces nejake aditiva, tak dobre skusenosti mam so znackou Protec. (guard fill petrol, fuel line cleaner a aj oxicat mam odskusane)
Skusal som aj engine flush a coolant flush + condicioner.
Na tvoj problem by som pouzil od nich Carbon X, maju na to aj specializovane servisy, ale ak si sikovny vies si to spravit aj sam.
Staci vybrat sviecky a postupovat podla postupu. Nemusis kupovat cerpadlo od nich, staci nejaka injekcna pumpa z ktorou ten sajrajt vysajes.
Tato forma je mozno pracnejsia ale bezpecnejsia ako striekanie nejakeho pripravku do sania, zvlast ak ten carbon je uz masivnejsi.
U teba je to este len pociatocna faza a mozno by tomu pomohlo parkrat to fakt poriadne prebehnut... aspon 200-300km