Wesker
výkonný člen KLANu
- 303
15km je dost malo.Pod otáčky ne, pod 2tis motor jít nenechám, spíš bych řekl, že i točím víc - i podle průměru spotřeby skoro 7,5 l. To ty krátké trasy - naprostá většina cest je 15km domov-práce, 15km práce-domov. No je mi jasné, že pokud najedeš s autem okolo 50tis ročně, tak bude motor spokojenější, než při těchhle příměstských couračkách. To si mám jako koupit elektrokolo?![]()
Bolo by fajn keby si tomu dal viac km aspon pocas vikendov a volnych dni napr. v ramci vyletu.
Ak uz chces nejake aditiva, tak dobre skusenosti mam so znackou Protec. (guard fill petrol, fuel line cleaner a aj oxicat mam odskusane)
Skusal som aj engine flush a coolant flush + condicioner.
Na tvoj problem by som pouzil od nich Carbon X, maju na to aj specializovane servisy, ale ak si sikovny vies si to spravit aj sam.

BLUECHEM CARBON X K1 + K2 500ml+500ml - pro-tec
BLUECHEM CARBON X K1 + K2 500ml+500ml. Dekarbonizácia motora, spaľovacieho priestoru
Staci vybrat sviecky a postupovat podla postupu. Nemusis kupovat cerpadlo od nich, staci nejaka injekcna pumpa z ktorou ten sajrajt vysajes.
Tato forma je mozno pracnejsia ale bezpecnejsia ako striekanie nejakeho pripravku do sania, zvlast ak ten carbon je uz masivnejsi.
U teba je to este len pociatocna faza a mozno by tomu pomohlo parkrat to fakt poriadne prebehnut... aspon 200-300km