- 3 463
@Kozlik
Ono je to totiž trošku složitější radit přes monitor počítače a proto je v takových případech lepší vyzkoušet a případně vyřadit možnosti který jsou nenáročný, zvládne je člověk před barákem a hlavně nic nestojí. Rozebírat kabeláž po celým autě jestli tam není někde zkrat nebo koupit novou řídící jednotku za těžký prachy může člověk vždycky.
Už takhle ho to stálo čidlo ručky který bylo vyměněný úplně zbytečně (p.s. o zhasínání denního svícení jsme se dozvěděli až po výměně čidla/spínače)
A s tím jestli si někdo dal hodně saké nebo Carlsberga to není tak nereálný. U dvou aut už jsem měl čest řešit věc, že při zařazení zpátečky se v autě zamkly dveře přes centrál ( ne opravdu se nejednalo o naprogramovanou funkci nějaký komfortní řídící jednotky) a v době koronavirové jsem sousedovi na GG řešil problém že díky chybě obvodu cigareťáku po vypnutí auta a vyndání klíčku pořád hrálo rádio.
Jeden kabel obvod cigareťáku druhej spínání/ACC rádia:
Možný je prostě vše
Ono je to totiž trošku složitější radit přes monitor počítače a proto je v takových případech lepší vyzkoušet a případně vyřadit možnosti který jsou nenáročný, zvládne je člověk před barákem a hlavně nic nestojí. Rozebírat kabeláž po celým autě jestli tam není někde zkrat nebo koupit novou řídící jednotku za těžký prachy může člověk vždycky.
Už takhle ho to stálo čidlo ručky který bylo vyměněný úplně zbytečně (p.s. o zhasínání denního svícení jsme se dozvěděli až po výměně čidla/spínače)
A s tím jestli si někdo dal hodně saké nebo Carlsberga to není tak nereálný. U dvou aut už jsem měl čest řešit věc, že při zařazení zpátečky se v autě zamkly dveře přes centrál ( ne opravdu se nejednalo o naprogramovanou funkci nějaký komfortní řídící jednotky) a v době koronavirové jsem sousedovi na GG řešil problém že díky chybě obvodu cigareťáku po vypnutí auta a vyndání klíčku pořád hrálo rádio.
Jeden kabel obvod cigareťáku druhej spínání/ACC rádia:
Možný je prostě vše
Poslední úprava: