• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

interiér Teploměr oleje

HHBota

rodinný člen KLANu
Podporovatel MazdaKlanu Ověřený uživatel MazdaKlanu
1 901
Ahoj,pohrávám si s myšlenkou namontovat do mé MX-5 NC teploměr oleje.Potřeboval bych doporučit nějaký teploměr, který by tam vizuálně seděl a hlavně nezavazel.Přemýšlel jsem o Depo racing, který má v průměru 52mm.Umístit bych ho chtěl někde na palubu ke sloupku vlevo od volantu.Máte prosím někdo zkušenost,nebo inspiraci kam ho narvat? Díky moc.?
 
Tepoměr oleje je dohrej nápad, hodil by se i tlak oleje, ten origo je totiž v ncčku jen na parádu, no a taky pokud máš před face jako já, tak i chladič oleje. Já teda vždy zahřívám minimálně 10 km než začnu točit víc než 3 000 a po kravení i během chladím klidnou jízdou, ale info se hodí....
Umístění budíků je možný jen vlevo, vpravo jsem viděl malinkatej, ale mě by překážel. Taky bych zvolil typ na šťopce než s kapličkou...
 
Mě se zamlouvá tento.Je to komplet i se stojánkem a stínítkem proti slunci.Navic se tam dá nastavit teplota.

 
Mě se zamlouvá tento.Je to komplet i se stojánkem a stínítkem proti slunci.Navic se tam dá nastavit teplota.

popřípadě něco decentního, co by nikde nijak netrčelo

4.jpg 5.jpg



pokud je jeden budík málo, dle libosti možno zaplnit celý sloupek :joy:
1.jpg 2.jpg 3.jpg
 
popřípadě něco decentního, co by nikde nijak netrčelo

Zobrazit přílohu 38428 Zobrazit přílohu 38429



pokud je jeden budík málo, dle libosti možno zaplnit celý sloupek :joy:
Zobrazit přílohu 38430 Zobrazit přílohu 38431 Zobrazit přílohu 38432
Jeden stačí.?Ono v tom NC moc možností není kam ho strčit.Zatím co jsem prolézal internet,tak to většinou mají na palubce na středu(což moc nechci),nebo nalevo u Ačkového sloupku.Tam mě to přijde nejvhodnější.
 
Ten co jsi vybral je pěknej.
Do výdechu určitě ne, to by mě lezlo na nervy jak by se tam vaklal..
 
Do ventilace bych se tomu rád vyhnul, protože tenhle výdech celkem používám.?Navíc je to ND a nevím jestli má NC ten výdech stejný.
 
To jako že tím zlikviduješ funkci ofuku? Nebo to fičí skrz budík kolem rafičky :joy:
Když to bude hezkej budík, tak na něj bude radost pohleďet na tej palubce...
 
To jako že tím zlikviduješ funkci ofuku? Nebo to fičí skrz budík kolem rafičky :joy:
Když to bude hezkej budík, tak na něj bude radost pohleďet na tej palubce...
No to nevím,ale hádám, že ofuk je fuč.?Ten Depo se mě celkem líbí a myslím, že se to hodí i k NC.?
 
Ahoj, teplota oleje mě také zajímala, loni jsem jí celý rok měřil na dvou místech - ve vaně a na filtru. Měřil jsem jí s přesností na 1°C. Nám NC1 s origo výměníkem voda/olej nad filtrem. Motor a chlazení bez úprav. Nejvyšší dosažená teplota na okruhu Písek, tzn. trápení auta v malých rychlostech - 118°C. Druhá nejvyšší teplota pří stání v koloně :) venkovní teplota 30st+ a zapnutá klima. Po půl hodině cca 110°C. Na silnici je skoro nemožné překročit 105°C - při maximálním využití výkonu. Na výměník voda/olej jde voda z topení. Při zapnutí topení naplno jde stáhnout teplotu oleje o cca 10°C. Myslím si, že NC (aspoň to moje) nemá problém s teplotou oleje a není třeba teplotu měřit.
 
Ahoj, teplota oleje mě také zajímala, loni jsem jí celý rok měřil na dvou místech - ve vaně a na filtru. Měřil jsem jí s přesností na 1°C. Nám NC1 s origo výměníkem voda/olej nad filtrem. Motor a chlazení bez úprav. Nejvyšší dosažená teplota na okruhu Písek, tzn. trápení auta v malých rychlostech - 118°C. Druhá nejvyšší teplota pří stání v koloně :) venkovní teplota 30st+ a zapnutá klima. Po půl hodině cca 110°C. Na silnici je skoro nemožné překročit 105°C - při maximálním využití výkonu. Na výměník voda/olej jde voda z topení. Při zapnutí topení naplno jde stáhnout teplotu oleje o cca 10°C. Myslím si, že NC (aspoň to moje) nemá problém s teplotou oleje a není třeba teplotu měřit.
Tak po najetí cca 1000km a sledování teploměru ti musím dát za pravdu.Ještě se mě nepodařilo dostat přes 105°C.Je fakt, že zatím to moc nehoním,neb ještě zajíždím.Většinou se pohybují kolem 97-99°C.?
 
Back
Top