• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Tlak pneu

Ta pojistka je předpoklad standard nejen u momenťáku, ale i každé ráčny :joy:
 
No jo, já mám holt jen amatérské ráčny, kde ta pojistka u žádné není. Jen kulička s pružinou.
 
Moje BM mě zase trollí...

Nedávno jsem řešila, že mi pořád vyskakuje kontrolka tlaku pneu, přitom pneu pořád stejně nahuštěny, žádný pokles, nic, X krát kontrolováno, vynulováno a po pár km opět svítila... Tento problém trval asi týden, a pak najednou byl klid..
Najela jsem asi 1200km a máme to tady znovu..
Může mi někdo říct, co s tím mám už ku*va dělat? 😂😂 Mám to hodit ze skály, nebo jak se toho mám zbavit? 😂 Po kontrole tlaku je samozřejmě vše ok.

IMG_20230818_151150_edit_1708409394463810.jpg
 
Moje BM mě zase trollí...

Nedávno jsem řešila, že mi pořád vyskakuje kontrolka tlaku pneu, přitom pneu pořád stejně nahuštěny, žádný pokles, nic, X krát kontrolováno, vynulováno a po pár km opět svítila... Tento problém trval asi týden, a pak najednou byl klid..
Najela jsem asi 1200km a máme to tady znovu..
Může mi někdo říct, co s tím mám už ku*va dělat? 😂😂 Mám to hodit ze skály, nebo jak se toho mám zbavit? 😂 Po kontrole tlaku je samozřejmě vše ok.

Zobrazit přílohu 47291
Nebude to čidlem ABS na nějakém kole?
Nebo ty tam máš ty supr čupr ventilky?
 
U GJ mi to vyskakuje u zimních, mám nakopnutej ráfek a asi to vadí. Musím ho nechat srovnat a snad to přestane. Po přezutí na letňáky se to neobjevilo ani jednou.
 
Jj, u BM je to ještě přes ABS, takže tam tipuju ten problém
Pokud je to měřeno ABS, tak upozorňuju na problém s falešným poplachem, způsobeným průjezdem velmi mírné a dlouhé zatáčky, kdy systém usoudí, že na jedné straně se točí delší dobu kola rychleji než na druhé. Mně se to stalo za cca 5,5 roku už asi 4x nebo 5x, pokaždé na dálnici. Poprvé mi to nedošlo, ale jel jsme stejným místem (na D1) za 2 měsíce znovu a znovu totéž. Tak mi to došlo. A myslím, že to může být i horší, když není dobře zkalibrován volant na střed. Teď už se těmto stavům snažím vynout tím, že když jedu takovou zatáčkou, tak se snažím točit víc volantem a přejet pokud možno z pruhu do pruhu.
 
Pokud je to měřeno ABS, tak upozorňuju na problém s falešným poplachem, způsobeným průjezdem velmi mírné a dlouhé zatáčky, kdy systém usoudí, že na jedné straně se točí delší dobu kola rychleji než na druhé. Mně se to stalo za cca 5,5 roku už asi 4x nebo 5x, pokaždé na dálnici. Poprvé mi to nedošlo, ale jel jsme stejným místem (na D1) za 2 měsíce znovu a znovu totéž. Tak mi to došlo. A myslím, že to může být i horší, když není dobře zkalibrován volant na střed. Teď už se těmto stavům snažím vynout tím, že když jedu takovou zatáčkou, tak se snažím točit víc volantem a přejet pokud možno z pruhu do pruhu.
Je pravda, že se mi to vždy rozsvítí po jízdě na dálnici/rychlostce. Něco na tom tedy bude.
 
Je pravda, že se mi to vždy rozsvítí po jízdě na dálnici/rychlostce. Něco na tom tedy bude.
Ahoj, dneska mi to bliklo 3x ve městě. MPokaždé kontrola tlaku na benzince a vše Ok. Předtím se to nikdy nestalo. Snad to přestane. Mazda 3 2017. Nebo víte čím to je? Diky
 
Ahoj, dneska mi to bliklo 3x ve městě. MPokaždé kontrola tlaku na benzince a vše Ok. Předtím se to nikdy nestalo. Snad to přestane. Mazda 3 2017. Nebo víte čím to je? Diky
U mě to nejspíš nakonec bylo tím, že se mi hryzal pístek ve trmenu, takže mi to pořád přibržďovalo, hřálo se celé kolo, a jak víme, teplota má vliv na tlak v pneu, tak se mi to vždycky rozsvítilo.. Od té doby, co mám udělaný repas, mám klid 😅
 
Včera jsem v Best drive nechal opravit pneumatiku, prý unikal vzduch kolem ráfku, na faktuře je čištění náboje a dosedací plochy, přezutí a vyvážení.
No nicméně dnes jsem to změřil a místo včera údajně nafoukaných 2,5 baru, tam bylo 1,8.
Máte s tím někdo zkušenost, opravdu je to takový problém opravit? 🤔
 
Je to dost velký propad. Ale zčásti může být způsoben tím, že foukali teplou penumatiku a chladem venku, který ovšem teď není velký, tlak poklesne. Každopádně bych nejdřív zkusil přifouknout na požadovaný tlak a počkat, co se bude dít za stabilních teplot.
 
Tak hlavně bude dobré to opakovaně změřit STEJNÝM měřidlem (a za alespoň podobných podmínek).
 
Jo, dofouknul jsem, uvidím zítra, asi jí sundám a hodím do vany s vodou na zahradě.....je mi divný, že by to po opravě nezkontroloval......
Ještě je možnost, že jí včera nafoukal míň.
 
Z 2,5 na 1,8 to za 24 hod nemôhlo klesnúť zmenou teploty a ani meraním rozdienymi manometrami. Neni múdrejšie to odniesť na reklamáciu ako sa s tým kolesom naťahovať a topiť ho vo vani. Stáva sa že vzduch uniká na dosadacej ploche disku ale na to existujú lepidlá ktoré v každom pneuservise musia mať.

Keď zistíš nejaké unikajúce bublinky tak aj tak to musíš odniesť do toho servisu kde to spackali.
 
Asi to tak dopadne, ale já sám chci vidět kde to utíká, většinou mi to vždy utíkalo kolem ventilku v ráfku. Dám holt na zadek rezervu a kolo jim tam nechám, nemám chuť trávit Vánoce a Silvestra v pneuservisu.....😄
 
Tak díky Bohu, kolo jsem včera přefouknul na 2,7 baru a i přes pokles teploty z 5 st. na 0 st. ten tlak drží.
Mám z toho trochu pocit, že borec v servisu místo těch 2,5 baru nafoukal sotva 2...... No nic, aspoň to nemusím reklamovat a rušit je z Vánoční pohody. 🎄
 
Jo, je to smutný, ale člověk si holt musí zkontrolovat tlak, i po návštěvě u profíků v servisu ......
 
Back
Top