• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

automat Úprava TCM

Lubor1978

nový člen
Ověřený uživatel MazdaKlanu
Zprávy
18
Cuko. Chcem sa spýtať. Je možné upraviť chipom mazdacku automatickú prevodovku? Nelíči sa mi že veľmi podtaca motor.
Vopred ďakujem za odpoveď
 
Najlepsim riesenim je kontaktovat lokalne chiptuningove dielne, oslovit ich, ci su schopni urobit to a vyziadat si cenu. Cena moze byt rozna, ale z mojich postrehov to bude asi okolo 500€.
Osobne som to nepodstupil, ale evidujem niekolko ludi, ktori to riesili. Ak to chces riesit na Slovensku, skus oslovit komunitu na facebooku, urcite sa niekto ozve.
 
Najlepším riešením je kontaktovať lokálne chiptuningové dielne, osloviť ich, či sú schopní urobiť to a vyžiadať si cenu. Cena môže byť rôzna, ale z mojich postrehov to bude asi okolo 500 €.
Osobne som to nepodstupil, ale evidujem niekoľko ľudí, ktorí to riešili. Ak to chceš riešiť na Slovensku, skus osloviť komunitu na facebooku, určite sa niekto ozve.
Dkujem. Skúsim a uvidím.
 
@feroM3 tywe to je odpověď jak z AI.
- nástroj na čtení (a zápis) je jeden jediný
- jednotka musí ven z auta, zapojit na zdroj a napinovat CAN HI/LO, což je docela problém, protože je v případě FW6A součást olejového rozvaděče se solenoidy
- eventuálně je potřeba jednotku napinovat přímo v motorovém prostoru, což je docela oser
- kontrolní součty lze spočítat a zapsat by mělo jít už přes OBD, ale v beta verzi
- žádné "mapování" neexistuje, je potřeba buďto analyzovat strojový kód v disassembleru nebo zkusit porovnat kalibraci pro jiný trh, kde se tolik nehledí na emise CO2, Blízký Východ, USA možná, nicméně všechny tyto trhy co jsem zjistil používají lehce upravenou převodovku s kratším stálým převodem
 
Poslední úprava:
Tywe to je odpověď jak z AI.
- nástroj na čtení a zápis je jeden jediný
- jednotka musí ven z auta, což je docela problém, protože je v případě FW6A součást olejového rozvaděče ze solenoidy
- eventuálně je potřeba jednotku napinovat přímo v motorovém prostoru
- kontrolní součty lze spočítat
- žádné "mapování" neexistuje, je potřeba buďto analyzovat strojový kód v disassembleru nebo zkusit porovnat kalibraci pro jiný trh, kde se tolik nehledí na emise CO2, Blízký Východ, USA možná
Dakujem za prirovnanie k AI :rolleyes:
Pekne a obsirne si to rozpisal, ale myslim si, ze to nechcel az tak technicky podrobne, kedze su mu tie info nanic. Pytal sa, ci to mozne je a ono to v skutocnosti mozne je. Je to pracne, nebude to lacne, ale urcite uskutocnitelne.
Verme, ze ak sa mu to podari uspesne podstupit, napise nam sem svoj report a budeme o nieco mudrejsi.
 
@feroM3 tywe to je odpoveď ako z AI.
- nástroj na čítanie (a zápis) je jeden jediný
- jednotka musí von z auta, zapojiť na zdroj a napinovať CAN HI/LO, čo je celkom problém, pretože je v prípade FW6A súčasť olejového rozvádzača so solenoidmi
- eventuálne je potrebné jednotku napinovať priamo v motorovom priestore, čo je celkom oser
- kontrolné súčty možno spočítať a zapísať by malo ísť už cez OBD, ale v beta verzii
- žiadne "mapovanie" neexistuje, je potrebné buď analyzovať strojový kód v disassembleri alebo skúsiť porovnať kalibráciu pre iný trh, kde sa toľko nehľadí na emisie CO2, Blízky Východ, USA možno, avšak všetky tieto trhy používajú ľahko upravenú prevodovku s kratším stálym prevodom
No a presne toto som si myslel že bude musieť ísť von keďže je vnútri v prevodovke. Má stým niekto reálne skúsenosti? Dá sa to vôbec poriešiť k spokojnosti? Obávam sa že sa mi nepodarí niekoho nájsť čo by to vedel zrealizovať
 
Verme, ze ak sa mu to podari uspesne podstupit, napise nam sem svoj report a budeme o nieco mudrejsi.
Věř a Tvá víra Tě uzdraví. :D

No a presne toto som si myslel že bude musieť ísť von keďže je vnútri v prevodovke. Má stým niekto reálne skúsenosti? Dá sa to vôbec poriešiť k spokojnosti? Obávam sa že sa mi nepodarí niekoho nájsť čo by to vedel zrealizovať
Můžeme se domluvit někdy na květen ve Zlíně, ale bude to na celý pracovní den, budu potřebovat mechanika a nezaručím instantní úspěch. Auto bude samozřejmě pojízdné, ale výsledek jestli to půjde nebo nepůjde je ruleta.
 
Ver a Tvoja viera Ťa uzdraví. :D


Môžeme sa dohovoriť niekedy na máj v Zlíne, ale bude to na celý pracovný deň, budem potrebovať mechanika.
OK a cenovo to ako vychádza? Teraz som menil olej Ravenol. Predpokladám že čo sa vypustí sa aj vráti do prevodovky. Máj by bol fajn.
 
OK a cenovo to ako vychádza? Teraz som menil olej Ravenol. Predpokladám že čo sa vypustí sa aj vráti do prevodovky. Máj by bol fajn.
Ne, to bychom nevypouštěli, zvedli bychom to a zkusili napojit přímo. Počítej tak dvě hodiny hodinové sazby servisu na zvedáku á 750 Kč bez DPH a pokud se to povede, tak 2500 za můj R&D.
 
Nie, to by sme nevypúšťali, zdvihli by sme to a skúsili napojiť priamo. Počítaj tak dve hodiny hodinovej sadzby servisu na zdviháku á 750 Sk bez DPH a ak sa to podarí, tak 2500 za môj R&D.
To by šlo. Aká je šanca že sa to nepodarí? Stretol si sa stým že to nešlo?
 
Nepodaří ve smyslu, že tu úpravu nemusím stihnout vytvořit ten samý den, z důvodů, které jsem specifikoval výše.
 
Nepodaří ve smyslu, že tu úpravu nemusím stihnout vytvořit ten samý den, z důvodů, které jsem specifikoval výše.
V Tom prípade ti musím auto nechať a dokončia to na ďalší deň? Chápem to správne?
 
Back
Top