• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

brzdy Vibrace

@Petr N to asi ne. Nejdřív bych to změřil a pak se uvidí. Případně to můžeš nechat slíznout na tom soustruhu, jen je pak naprd že až ty kotouče sjedeš, tak u nových kotoučů to budeš muset znova nechat stočit.
Na tom náboji by jsi neměl naměřit (podle servisní příručky) házivost větší než 0,05mm, ale za sebe říkám že jak na náboji bude házivost větší než cca 0,02-0,03 tak už je to špatně. Ono to pak i poznáš, když dáš nový ložisko s novym nábojem a přeměříš to, tak ty hodinky se takřka nehnou.
Ok. Díky za radu. Jelikož jsem z Varů a nejbližší soustruh na kotouče které jsou na autě je v Praze kam se teda vůbec nechystám, tak to asi zmerim a pak uvidím. Asi se rovnou podívám celkově na veškeré uložení. Ale ta varianta s tím nábojem mi připadá celkem logická když tak nad tím přemýšlím. Ještě jsem myslel jestli by to nemohl dělat třeba nějaký čep.
 
@Petr N Ano, může to zpusobovat i čep (ať už jednoho z ramen nebo řízení). To jsou takový ty základní věci co se dají zadarmo zkontrolovat před tím než začneš něco měnit.
Dokonce občas (ale to je tak cca 1 z 10 případů) pomůže pootočení kotouče na náboji, ale to už zacházim hodně dopodrobna a není to vůbec žádný univerzální pravidlo.
 
@Petr N Ano, může to zpusobovat i čep (ať už jednoho z ramen nebo řízení). To jsou takový ty základní věci co se dají zadarmo zkontrolovat před tím než začneš něco měnit.
Jj je mi to jasný. Už mi to začíná vše dotýkat. Mrknu na to a pak dám vědět.
 
Zdravím vás, takže výsledek asi nikoho nepřekvapí. Po řádné kontrola celé přední nápravy(veškeré klouby,týče, atd) nebylo nic nalezeno. Takže jsem koupila opět nové kotouče a vyměnil. A vše v pořádku. Ty co jsem sundal jsem si vzal do práce na mašinu a zjistil na jednom kotouči vakl 0.6mm. Řeším reklamaci u prodejce, tak snad to řádně vyraklamujou. Takže jen tím chci říct, že ne vždy je nové 100% v pořádku. Špatné kotouče zn. Nipparts. Teď zakoupeny Brembo a vše v pořádku.
 
Úplně totéž jsem zažil u TRW a prodejce auto Matějček. Od jisté doby beru jen z MLparts ATE.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
@Petr N zatím nejásej. Až na nových kotoučích najedeš cca 10000km a nebudou se vibrace opakovat, tak teprve potom to považuj za vyřešený. 👍
Ale Nipparts je opravdu nic moc značka, takže to klidně mohl být jen ojedinělý šmejd z fabriky.
 
Tak zrovna ty Honzo jsi právě u mě viděl projel a nevěřil jak blbé disky jsem koupil pod značkou TRW. Kopali a byli na pohled fialové. Po sundání po půl roce byli extrémně ohnile. Neustále vibrace. Prostě hnus. A přitom TRW zabalené ve voskovém papíře a rádoby kvalita do prvovyroby...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
@Polsonside já odpovídám @Petr N a jeho špatným kotoučům Nipparts a týká se to GH, kde je ten systém brzd trochu "odolnější" vůči vibracím.
 
Já jen zmiňují že výrobce není záruka kvality. Že to není jen o nic moc značce. Špatný kus či nějaký fake lze chytit u kteréhokoli výrobce zřejmě...

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
@Petr N zatím nejásej. Až na nových kotoučích najedeš cca 10000km a nebudou se vibrace opakovat, tak teprve potom to považuj za vyřešený. 👍
Ale Nipparts je opravdu nic moc značka, takže to klidně mohl být jen ojedinělý šmejd z fabriky.
Jasný no. Uvidíme. Snad to bude v pohodě
 
Back
Top