Ok. Díky za radu. Jelikož jsem z Varů a nejbližší soustruh na kotouče které jsou na autě je v Praze kam se teda vůbec nechystám, tak to asi zmerim a pak uvidím. Asi se rovnou podívám celkově na veškeré uložení. Ale ta varianta s tím nábojem mi připadá celkem logická když tak nad tím přemýšlím. Ještě jsem myslel jestli by to nemohl dělat třeba nějaký čep.@Petr N to asi ne. Nejdřív bych to změřil a pak se uvidí. Případně to můžeš nechat slíznout na tom soustruhu, jen je pak naprd že až ty kotouče sjedeš, tak u nových kotoučů to budeš muset znova nechat stočit.
Na tom náboji by jsi neměl naměřit (podle servisní příručky) házivost větší než 0,05mm, ale za sebe říkám že jak na náboji bude házivost větší než cca 0,02-0,03 tak už je to špatně. Ono to pak i poznáš, když dáš nový ložisko s novym nábojem a přeměříš to, tak ty hodinky se takřka nehnou.