• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

diesel VIF aditivum do nafty

JaMiJa

výkonný člen KLANu
Ověřený uživatel MazdaKlanu
534
Ahoj jen vam chci doporucit VIF jako zarucene fungujici aditivum,pouzivam zimni a ted uz i letni,ta mala flasticka stoji 70kc a je na jednu nadrz.Aktualne to maji na vsech Euroilech a Benzinach.
Neni to reklama,je to doporuceni od nekoho kdo mel problemy se strikama a tohle mi pomohlo to vyresit bez demontaze a drahe opravy...
obrazek.php?id=85-29-7-2013.jpg
 
Ta flasticka je urcite dobra na lepsi davkovani. Z ty plechovky se to leje na prd... resp z toho davkovace
 
Ahoj, nějaký větší balení těch letních není? :) Ty zimní jsem nedávno dodělal a to 500 ml balení mi vydrželo celkem dlouho ;)
 
Jo, myslim, ze se to da koupit po petilitrech dokonce. Ja teda nesetrim, VIFem urcite ne. Dokonce to tam pisou, ze vetsi mnozstvi neni na skodu
 
Jasný :) Já tedy tankuji převážně Vervu a na minulém fóru někdo psal, že tam Benzina automaticky přidává VIF...nevim, co je na tom pravdy ;) Tim samozrejme neříkám, že bych tam aditiva nepridaval ;)
 
Tak toho bych se moc nebal, ze benzina bude davat vif do nafty. Divil bych se, ale procby ne. Nicmene moje Mazda ji rada nemala. Benzinu a shellku... hulila jak fabrika
 
Benzina přidává do Verva Diesel aditivum s dost podobným složením jako VIF, takže minimálně to nekoliduje. Jen upozorňuju, že dřívější receptura VIFu se nesnášela s DPF použitým u motoru R2 - při vypalování filtru produkovala bílý kouř a to docela intenzivní jak za jízdy, tak při vypalování pomocí diagnostiky. Je možné, že to už změnili, několikrát jsem jim psal a nikdy z nich nedostal odpověď. U nového SH motoru jsem nic podobného nezaznamenal.
 
To je pravda, u nejakych aut jsem to zaznamenal, ze se to moc nesnaselo. Resp, ze zahulili bile...
 
"nastesti" mam starou mazdu,bez dpf,takze nemusim resit dalsi slozite mazda veci:)
Hlavne sem to psal pro ty kteri nevi nic o aditivech,jelikoz mazda trpi na kvalitni,repektive nekvalitni naftu,tohle pomuze udrzet ty drahy vstriky v kondici.
Ve spojeni s toluenem,coz mi poradil sam velky Kubajs,moje vstriky slapou jako hodinky.Mazdu sem koupil od hajzlika co ji dotahl z Italie,nadrz byla plna sajrajtu a vse slo do filtru-palivovyho,ctyrikrat za rok sem ho menil nez sem vycistil nadrz,tim padem trpely vstriky,kombinace toluenu a VIFU mi pomohla k normalnimu chodu motoru.
 
Já přidávám při tankování do každé plné nádrže 3 odměrky VIFu. Zimní vif se snažím dávat co nejméně a jen pokud jsou opravdu nízké teploty. Už ta barva zimního mne od něj odrazuje a radši preferuji letní ;)
Pokud jedu do zahraničí, tak tam Vif neleju :cool:
Je to opravdu parádní věc a taktéž doporučuji všem, kteří mají nafťáky.
Jak píše shr3ek, tak u R2 motorů může docházet k "problémům", tak myslete na to ;)
Jinak prémiové nafty netankuji (ale naopak ani ONO a ostatní low cost :) ). "Průměrnou" naftu si vždy radši doaditivuji sám VIFem a za několik let s mazda diesly žádný problém ;)
 
přesně tak, premiové nafty jako je Verva a MaxxMotion diesel jsou plně aditivovány, osobně bych už do nich nic dalšího nelil
Samozřejmě, aditivovat Benzina Verva Diesel nebo OMV MaxxMotion Diesel je nošením dříví do lesa, to jsou vysoce aditivované nafty s vysokým cetanovým číslem. I normální Benzina Diesel Top Q je aditivovaný (antikorozně a mazací složkou), jen zřejmě ne 2-ethylhexylnitrátem (2-EHN) - zvyšovačem cetanového čísla. VIF obsahuje jak mazací a antikorozní složky, tak 2-EHN (a taky příslušně páchne). Nafty od Ono, Lukoil atp. jsou úplně normální nafty, bez jakýchkoliv aditiv a jen s přimíchaným MEŘO.
Osobně tankuju nejčastěji buď již už dostatečně aditivovanou Vervu Diesel, nebo Optimal Diesel od Čepro/EuroOil (tzn. čistou naftu bez žluté MEŘO biosložky) a do ní přidávám VIF.
Jak píše shr3ek, tak u R2 motorů může docházet k "problémům", tak myslete na to ;)
Je možné, že už tu recepturu změnili. Nebo že novější DPF v R2 EURO5 už na to netrpí. Stačí se mrknout do koncovky výfuku, když tam člověk najde bílý poprašek, tak nezměnili. :D
 
Poslední úprava:
Možná hloupá otázka, ale nedá mi to se nezeptat :D Do jaké vnější teploty se používá letní aditivum? Mám na mysli, kdy už je na něho zima :)
 
Ja pouzivam tohle aditivum do benzinu,drive jsem taky tankoval vervu jen ale když to clovek spocita zjisti ze verva je o 2kc drazsi a když tam dam to aditivum tak to vyjde na 40 haliru.jinak jsem stim spokojen.spotreba klesla mimo město o 0.5l
 
Poslední úprava:
Tyger (i ostatní) : prosím doplňte si jaké máte auto do podpisu, ať víme o čem je řeč ;) Díky V.
 
tak ja osobně beru jak benzin do motorky, tak naftu do auta v podstatě jen na Benzine pokud můžu. Osobně se mi jejich palivo VERVA osvědčilo jako nejlepší... o proti např OMV Carrera, která je taky deklarovana jako 100 oktanová, tak to fakt o proti VERVě není ono.
jinak do nafty přidávám také letní či zimní VIF a nemužu si to vynachválit. Ted jsem byl na výměně podložek a spol a vstřiky byly parádní ;) najeto mam 223 tis km.
 
Moje zkušenost se zimním VIF - objektivně mi motor po nějakém čase ztichnul, bylo slyšet citelné zjemnění jeho chodu.
Další přínos neumím zhodnotit, obecně tomu ale věřím.
 
vím že je to ještě brzo, ale nemá někdo zkušenost, či nepoužívá v zimě Fuchs aditivum do nafty. Jelikož jsem obdržel lahvinku tohoto produktu raději se zeptám , nýbrž již leta používám VIF, zda se to dá používat
 

Přílohy

  • WP_20160424_12_46_05_Pro.jpg
    WP_20160424_12_46_05_Pro.jpg
    487,3 KB · Zobrazení: 16
  • WP_20160424_12_46_55_Pro.jpg
    WP_20160424_12_46_55_Pro.jpg
    668,5 KB · Zobrazení: 16
Back
Top