Dobrý deň,
vymenili sme turbo za repasované, staré bolo zadreté a pri otáčkach cca. 2,5 tisíc tlačí 350 kPa. Po čase ho hodí do chyby, začne svietiť protišmykový systém, ale auto nestratí na výkone. Po vypnutí a naštartovaní chyba zmizne a auto funguje ďalej. Pri zvýšení tlaku nad 300 kPa pri regeneracii slyšať vibrovať v DPF filtri. Bez regenerácie nie.
Ide o motor SH - 2.2 SkyActiv-D.
vymenili sme turbo za repasované, staré bolo zadreté a pri otáčkach cca. 2,5 tisíc tlačí 350 kPa. Po čase ho hodí do chyby, začne svietiť protišmykový systém, ale auto nestratí na výkone. Po vypnutí a naštartovaní chyba zmizne a auto funguje ďalej. Pri zvýšení tlaku nad 300 kPa pri regeneracii slyšať vibrovať v DPF filtri. Bez regenerácie nie.
Ide o motor SH - 2.2 SkyActiv-D.