• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

motor Výměna vzduchového filtru - jak otevřít kryt ?

Ještě aktualizuju příspěvek - nejjednodušší (a nejbezpečnější vzhledem k packam) je odpojit hadici ve sponě (pozor ať nenapadá bordel do sání!!), vahu vzduchu a ten podtlakovej ventil + kabeláž k němu dát bokem, pak jde celej airbox ven a kryt jde nejen lehce odklopit ale i oddělat. Nehrozí tak, že si při páčení krytu člověk ulomí jednu tu packu jako já :D (už ji mám slepenou)
 
Ještě aktualizuju příspěvek - nejjednodušší (a nejbezpečnější vzhledem k packam) je odpojit hadici ve sponě (pozor ať nenapadá bordel do sání!!), vahu vzduchu a ten podtlakovej ventil + kabeláž k němu dát bokem, pak jde celej airbox ven a kryt jde nejen lehce odklopit ale i oddělat. Nehrozí tak, že si při páčení krytu člověk ulomí jednu tu packu jako já :D (už ji mám slepenou)

Já odpojil ty dva konektory co jdou přes airbox a pak sundal tu sponu s harmonikou ze strany airboxu, pak jsem to trošku přizvedl na ruku a už to bylo :D
 
Takže v podstatě to co jsem psal já, jen ten box jsi nevytáhl celej ven :)
 
Ja som to dnes skusal na M3 otvorit kryt a nemal som ziaden problem.. uvolnil som dve spony vpredu a potiahol k sebe cely kryt aby vyskocili tie tri zarazky zo zadu.. tak ako to popisuju aj na videu..

 
U mé M6 se to musí ohnout až na 90 stupňů pak ten kryt jde v úchytech vysunout dolů ale na autě tomu zavazí hadice mezi boxem a klapkou i po odpojení z boxu, proto říkám že tam je lepší to vytáhnout ven protože když jsem se to snažil vyhnout jak ve videu, jedna packa uletěla pryč a musel jsem ji lepit
 
Kluci, koupil jsem vzduchový filtr KAMOKA a příjde mi, že i přes určení pro mé auto je mírně větší než origo Mazda. Také po užívání mám dojem, že je auto více přidušené, takže jsem vrátil origo Mazda, který tam je rok a není vůbec špinavý. S jakým filtrem máte dobrou zkušenost? Mazda 6 GH 1.8
 
Já kupuji do GG 2.0 filtry Mann a jsem spokojen. Akorát kabinový jsem koupil Champion a taky pohoda. Každopádně s Mann určitě chybu neuděláš ;)
 
Kamoka je lacinej šmejd, tvrdej papír blbě prodyšnej. Ber Mann
 
Všechny filtry používám od MANN. Jedinej kabinovej filtr jsem ochotnej použít "levnější" třeba od Filtron
 
A co třeba K&N? Na motorkách byly OK, snad i průchodnější, než že se daly i prát...
 
Ona větší průchodnost je trochu proti smyslu filtru. Velikost filtru je predimenzovana aby přes něj prošel dostatek vzduchu i když je částečně zanesen. Já měl po KN drobnej jemnej prach, jak kdyby písek.
 
Já se přiznám že jsem s K&Nkama nikdy problém neměl. Hodně jsem četl o prachu/prášku za filtrem nebo zašpiněný až zaolejovaný vážné vzduchu. Nikdy se mi to nestalo, ale chápu že se to může stát protože si člověk musí dát opravdu pozor při čištění a hlavně olejování toho filtru.
Doteď ho používám v motorce a mimo MPS (kde mám na práci větší blbosti než se zabejvat filtrem) jsem ho měl ve všech autech.
 
Chlapi zdravím.
Má smysl připlácet za "lepší filtry" nebo stačí základní Mann a rozdíl stejně nepoznám?
Olejový K&N
Vzduchový K&N
a kabinový s aktivním uhlím?
Díky
 
Já jsem zastánce si připlatit za OEM kvalitní filtr ktwrej nebude z lepenkovyho papíru ale z takovyho"chlupatýho" např MANN
 
Já už dávám jenom MANN. Všude. Kabinovej mám teď ten dražší,Frecious Plus a je to rozdíl. Vloni jsem dával obyčejnej PURFLUX a občas byla klima cítit. Teď vůbec. Pochopitelně před výměnou filtru vždy dezinfikuji.
 
Tak jsem také koupil KN do origo boxu. Vyměnil jsem ho a na volnoběh se mi začaly houpat otáčky. Zkoušel jsem ještě vyresetovat řídící jednotku odpojením - u baterie, ale nejsem si jistý, jestli to byl správný postup, nebo jsem počkal příliš krátkou dobu? ediné, co se totiž resetovalo, bylo počítadlo km. Veškerá ostatní nastavení v rámci infotainmentu zůstala na původních hodnotách, což je mi trochu divné...
 
Back
Top