Mazda 6 GY diesel 2006
Ahoj přátelé takymechanici. Dotaz pro borce. Zastavil jsem před školkou a po vyzvednutí synka už auto nenastartovalo. Před poslední jízdou jsem si hrál se systémem přidání dálkového ovladače pomocí zapalování/dveřní spínač. Poté to zacvakalo, ale klíč jsem nechal v zapalování a poslední jízdu (10km) odjel, zaparkoval, motor vypnulm, zamknul. Předtím žádné divné zvuky přeskočení rozvoďáku ani nic.
Je možné, že jsem rozhodil immobilizér v klíči? S druhým klíčem to taky nechytlo. Při startování asi třikrát blikl červený klíček immobilizéru na přístrojovce, pak už ne.
Tlak nafty ke vstřikovačům jde, ověřeno povolením matic, i diagnostika mi dnes ukázala tlak v pal.sys. asi 40.000. Tedy vstřikovače neotvírají a nepouští naftu dál.
Bohužel nemám profi diagnostiku, kde bych se asi dozvěděl víc.
Po připojení ELM 327 mi hlásí červenou závadu P0154 a žlutou P0016. Auto předtím necukalo, jen na volnoběh to bylo lehce nečisté kolísání-je možné že se lambda už tak zanesla, že to ani nestartuje? Ani ťuk.
Předtím žádná ztráta výkonu.
Teď mám auto už několik dní s odpojenou baterkou a chybu nehlásí žádnou, ale stále nechytá. Chtěl jsem vyndat první lambda sondu(dle diag), proměřit vyčistit. Motor měl propálený píst, tak se možná trochu něco zaneslo, ale DPF nesvítí, jen po té generálce bliklo na jednu jízdu a pak už ne.
Od GO ujelo cca 2200km
Ptám se proto abych se nemusel mořit zbytečně se sondou rozborka/sborka, kdyby to bylo něco o čem se ví. Nebo opravdu ten zablokovaný klíč. Napadl mi ještě rozvoďák že by přeskočil, ale nevím proč. Při generálce se dával nový i s kladkami a napínákem, neměl by přeskočit, ale....
Ahoj přátelé takymechanici. Dotaz pro borce. Zastavil jsem před školkou a po vyzvednutí synka už auto nenastartovalo. Před poslední jízdou jsem si hrál se systémem přidání dálkového ovladače pomocí zapalování/dveřní spínač. Poté to zacvakalo, ale klíč jsem nechal v zapalování a poslední jízdu (10km) odjel, zaparkoval, motor vypnulm, zamknul. Předtím žádné divné zvuky přeskočení rozvoďáku ani nic.
Je možné, že jsem rozhodil immobilizér v klíči? S druhým klíčem to taky nechytlo. Při startování asi třikrát blikl červený klíček immobilizéru na přístrojovce, pak už ne.
Tlak nafty ke vstřikovačům jde, ověřeno povolením matic, i diagnostika mi dnes ukázala tlak v pal.sys. asi 40.000. Tedy vstřikovače neotvírají a nepouští naftu dál.
Bohužel nemám profi diagnostiku, kde bych se asi dozvěděl víc.
Po připojení ELM 327 mi hlásí červenou závadu P0154 a žlutou P0016. Auto předtím necukalo, jen na volnoběh to bylo lehce nečisté kolísání-je možné že se lambda už tak zanesla, že to ani nestartuje? Ani ťuk.
Předtím žádná ztráta výkonu.
Teď mám auto už několik dní s odpojenou baterkou a chybu nehlásí žádnou, ale stále nechytá. Chtěl jsem vyndat první lambda sondu(dle diag), proměřit vyčistit. Motor měl propálený píst, tak se možná trochu něco zaneslo, ale DPF nesvítí, jen po té generálce bliklo na jednu jízdu a pak už ne.
Od GO ujelo cca 2200km
Ptám se proto abych se nemusel mořit zbytečně se sondou rozborka/sborka, kdyby to bylo něco o čem se ví. Nebo opravdu ten zablokovaný klíč. Napadl mi ještě rozvoďák že by přeskočil, ale nevím proč. Při generálce se dával nový i s kladkami a napínákem, neměl by přeskočit, ale....