• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Zvolit BM/BN nebo BP - pro a proti

Podívej já mám pocit z toho co sem zjišťoval ze většina lidi na to přišla cca po 10-20 tisicich - tedy pokud bude auto mít řekneme 50 buď by to tam bylo nebo už se to neobjeví.
Ok,to jsem přesně potřeboval vědět,díky.

Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
 
Jiste, ze dodelaval, stejne jako u kazdeho meho auta. Protoze 10x30 cm kousek bitumenu nalepeneho na dverich me nikdy prilis neuspokojovalo (at jiz kvuli odhlucneni, rezonancim, tak kvuli hudbe) a mam duvod se domnivat, ze u BP to fakt nebude jinak.
 
Nevím nezkoumal jsem ale je fakt ze je dost ticha - to i ve srovnání s BMW.
BM tam je naopak slyšet vše.

PS: kolik jsi tam toho dal? Tak 50kg?
 
Díky všem moc za názory, promyslím to a nějak to rozstipnu .:)

Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
 
Podívej ještě bych si dovolil - pokud přijde v létě ta avizovaná 2,5 do BP - počkal bych si minimálně na podzim - je možné ze někteří budou chtít koupit novou verzi.
 
Já mám z tý nový 2.5 strach jak bude spolehlivá - jestli teda bude. Teď nebudu mluvit jen o Mazdě, tohle se dá přenést na hodně automobilek, ale vždy když vymyslela automobilka nějaký nový motor, který se ukázal jako kvalitní a spolehlivý, tak tuhle kvalitu a spolehlivost zabila tím, že ho začala upgradovat různejma eko ptákovinama (bohužel občas prostě musela).
Když to vezmu třeba se Sky-G 2.0. Ze začátku naprosto bezúdržbová věc a když v tom motoru byl aspoň olej tak se o něm v podstatě nevědělo. Potom co ho v BP/CX30 vytůnili tak hnedka ze začátku se potentonoval ten elektronickej termostat, potom se začalo objevovat to klepání...
Sky-G 1.5 taky hezká věc a u těch posledních bum nalepíme na něj chlazenej externí okruh EGRu což samo o sobě vyžaduje údržbu a ve stáří i pravidelnou kontrolu navíc jinak může být zle.
Znovu vezmu Sky-G ale teď 2.5. Opět ze začátku všechno zalitý sluncem. Potom u verzí s vypínáním válců byl problém s řízením oleje, zároveň vadná várka hydroštelů a další drobnosti...
No pokud ten "novej" 2.5 nebude opravdu novej, ale jen nějaká eko-modifikace současného, tak jsem zvědavej co bude příště.
 
A to cvakani motoru,když je to tam,je od začátku?Nebo od určitého náběhu?

Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
Tak přidám něco do placu, mám BP 2019, najeto cca 70000 km, a žádné cvakání se u mně zatím neobjevilo.Akorát 2x výměna termostatu na záruku. Tak z toho ekotuningu kvůli normám EU, myslím třeba vypínání válců mám trochu těžší spaní, ale zatím to funguje, a vůbec o tom ani nevím že auto jede na dva válce, mají to dobře vyladěný, tak budu doufat že i případné problémy v budoucnu nebudou. Nemám možnost porovnávat jako kolegové s BM/BN, ale měl jsem CX-3, a ta byla hlučnější v interiéru, měla malá nepohodlná sedadla. BP je úplně jiná liga, jsem max spokojen, a asi bych neměnil, je to pohodlné auto i na dlouhé cesty (do Řecka). navíc je dost dobře ošetřen podvozek, a ani po téměř 5 letech nenajdeš kousek rzi. Navíc, díky rekuperaci, je menší opotřebení brzd, a stále mám původní desky a kotouče, a při poslední prohlídce před dvěma měsíci mi bylo řečeno že mají ještě cca 50%, tak to vypadá na výměnu desek tak ve 120000km.
 
Ahoj,diky za názor, v CX 3 jsem seděl,ale jen chvíli,zkušební jízdu jsem neabsolvoval.Chteli jsme původně tu,ale jsem už naložený na BP M3, anebo CX 30.
Tvá M3 má jaký rok výroby?
Jinak jsem před chvílí mluvil s prodejcem Mazda v Německu a ten říkal,že naopak G122 jsou skvělé motory a že naopak u Skyactive X mívají hlášene problémy.


Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk

Nejsem naložený ale nalomeny:D

Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
 
Ahoj,diky za názor, v CX 3 jsem seděl,ale jen chvíli,zkušební jízdu jsem neabsolvoval.Chteli jsme původně tu,ale jsem už naložený na BP M3, anebo CX 30.
Tvá M3 má jaký rok výroby?
Jinak jsem před chvílí mluvil s prodejcem Mazda v Německu a ten říkal,že naopak G122 jsou skvělé motory a že naopak u Skyactive X mívají hlášene problémy.


Odesláno z mého SM-A346B pomocí Tapatalk
Psal jsem, mám rok výroby 2019 .
 
Tak tedy, M3 BP výroba konec 2019, v provozu od 02/2020, najeto zatím jen 42tis.km. Motor bez cvakání, termostat OK. Ano zrcátko u řidiče se ve vyšších rychlostech třepe, ale kdybych si to tu nepřečetl, tak bych si toho asi nevšiml nebo to nepovažoval za nenormální. Nic jsem zatím ani neřešil, ani žádné klepání či pazvuky, kromě jediného a to vyřešilo promazání/prostříknutí gumového těsnění oken. Zatím tedy spokojenost. Klep klep...
Nejvíc se bojím toho termostatu ...
 
Podívej ještě bych si dovolil - pokud přijde v létě ta avizovaná 2,5 do BP - počkal bych si minimálně na podzim - je možné ze někteří budou chtít koupit novou verzi.
Ahoj, kde ste videli, ze avizovali 2.5 do BP? Som to tak skusil hodit do googlu ale nikde nic, ani naznakom, ze by sa mala v EU predavat. Dik za odpoved.
 
Tyjo taky to teď nemohu najít přitom predtim to bylo k nalezení hned.
 
Back
Top