• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

podvozek Alternativní rozměr pneu / disky - CX-3

přátelé nějaky komplet zimní pneu včetně plechu? doporučení za good cenu! 215 60 r16! a da se vypnout kontrola tlaku pneu? dam obyc ventilky!

U mojí CX3 se tlak v pneu sleduje přes ABS (obvod kola) takže obyčejné ventilky jsou v pohodě.
 
Ahoj Sedly , kontrola tlaku probíhá přes čidlo ABS. systému brzd. Takže ventilky můžeš dát obyčejné. A kola pohledej na bazoši , aukru , sbazaru.
 
Prosím majitele cx3, která mi přijede asi do poloviny prosince o zkušenosti, jelikož si už opravdu nevím rady....Auto homologováno pro pneu 215/50/R18 a nebo 215/60/R16, toto zapsáno v TP. Pokoušela jsem se vyřídit možnost zápisu pro 215/55/R18, bohužel marně. SCC i zastoupení mazdy jsem kontaktovala a shodně tvrdí, že nelze zapsat do TP jiný rozměr pneu. Je schopný mi někdo poradit, zda se to dá nějakou legální cestou udělat??? Nechci kupovat nové ráfky s typovým listem. Chci využít 18" na kterých auto stojí. Předem moc děkuji.
 
Já pořídil na ty moje 18" namísto 215/45 R18 ----- 225/55 R18 Zimáky, tak snad nebudou problémy s PČR když mě zastaví.
 
Já pořídil na ty moje 18" namísto 215/45 R18 ----- 225/55 R18 Zimáky, tak snad nebudou problémy s PČR když mě zastaví.

Ono to jde i takto, ale pokud se něco stane, pojišťovna údajně krátí plnění a je průšvih na světě. Pak samozřejmě mohou být problémy na STK. Policii bych neřešila, jelikož rozměr pneu je zapsaný v TP a ten sebou nevozíme.
 
Ono to jde i takto, ale pokud se něco stane, pojišťovna údajně krátí plnění a je průšvih na světě. Pak samozřejmě mohou být problémy na STK. Policii bych neřešila, jelikož rozměr pneu je zapsaný v TP a ten sebou nevozíme.
Jediný způsob, jak dostat jiné rozměry u CX-3 do TP, je koupit aftermarketová kola s typovým listem a za 50 Kč nechat zapsat dodatečné rozměry do TP. Oni to mají homologované na nějaké gramy CO2, které jim (interně, pro výpočet průměru flotily) musejí přesně sedět. Případ sehnat někoho, kdo půjčí taková kola, koupit další typový list od dovozce, obout a nahodit na auto, zajet na STK, nechat oštemplovat technikem K, a nechat zapsat. Pak kola přezout a zase vrátit.
Ale druhá sada kol je jenom výhodou, protože se neustálým přezouváním neničí jak pneu, tak kola.
 
Poslední úprava:
Neviem či moja otázka zapadne do temata : kupujem nové disky ale rád by som menšie ET ako sú predpísané 50 (odkedy som znížil podvozok odvtedy je ten pohľad z predu pre mna rušivý zadné pneu sú dosť schované ) navrhovali mi podložky ale do toho veľmi ísť nechcem ..takze otázka : ma niekto na cx-3 ET 35-40 ? a skúsenosti ...ďakujem
 
Zase můžeš kdykoli podložky sundat,
Kola s tak malým et už třeba neprodaš až budeš chtít kupovat jiný.
Do dvou cm podložky neuškodí.
 
Zase můžeš kdykoli podložky sundat,
Kola s tak malým et už třeba neprodaš až budeš chtít kupovat jiný.
Do dvou cm podložky neuškodí.
Ahoj ..si si istý z tými podložkami že neuškodia?
 
To samé jako et 60 a et 40
Taky neuškodí.
Větší rozdíl už je na úpravu nápravy.
 

Podobná vlákna

Back
Top