• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

autorizovaný AUTO EFEKT - Zlín

Zkušenost se servisem AUTO EFEKT Zlín mám


  • Celkem voličů
    60
Vyměnil bych ho až po ujetí 5000 km. Jestli se myslí nájezd od 0km najetých;)
 
Diky. Je to najezd od 0 km. Ja se prave ptal v autoefektu a tam mi rekli, ze se mam na to vykaslat a prijet k nim po 20000 km nebo po roce na klasickou garancku a vymenu oleje.
Já mám auto dvouleté, najeto přes 67 tisíc km a měním co 10 až 13 tisíc km (podle toho, jak to vyjde). Je to 2.5 l benzín a cca stejnoměrně jezdím město, okresky a dálnice. Olej a filtr zas až tolik nestojí, abych jezdil do limitu kilometrů stanovených výrobcem...
Navíc mi u výměny vždycky v www.autopalkovice.cz zkouknou i brzdy (a natřou třmeny) a celkově auto zkontrolují.
 
Kluci, ma cenu menit preventivne olej po 3000 km u nove M6 2.0 benzin 165k. Diky
To se mi zdá brzo. Pokud to nezajíždíš na brněnském okruhu. :D Jestli jezdíš normálně, tak to tam 20 vydrží. Však tam žádné turbo není. Jestli chceš mít klid na duši, vyměnil bych před zimou za nějaký lepší Castrol FST, Mobil 1, Millers, Eneos Sustina, 0W30, 0W40, to už budeš mít třeba 10 najeto.
 
To se mi zdá brzo. Pokud to nezajíždíš na brněnském okruhu. :D Jestli jezdíš normálně, tak to tam 20 vydrží. Však tam žádné turbo není. Jestli chceš mít klid na duši, vyměnil bych před zimou za nějaký lepší Castrol FST, Mobil 1, Millers, Eneos Sustina, 0W30, 0W40, to už budeš mít třeba 10 najeto.
Měním cca po 10 - 12 tisících :)
 
Včera jsme společnými silami aktualizovali řídící jednotku radaru, který se nějak rozhodila a začala hlásit vychýlení paprsku. Proběhlo i vyměřování osy auta a kalibrace odraznou trojnožkou, naštěstí bylo ráno celkem teplo, proti dnešku... :)
ahoj. jaká je cena za kalibraci radaru?
 
To fakt nevím, já to měl za "díky". Mělo by se to vejít do hodiny práce.
 
Taky přidám svoji cca roční zkušenost se servisem. Servis jsem navštívil celkem 3x, vždy se mi snažili vyjít vstříc a nikdy mě netlačili do nějakých zbytečných úkonů. Spíš naopak mi rozmluvili něco, co jsem chtěl na autě dělat a zdálo se jim to zbytečné, takže velice seriózní přístup. Co se týče běžných výměn oleje atd., vozím si svůj olej, nemají s tím problém. Cena práce a celkový čas odpovídá délce servisních úkonů. Za mě 10 z 10.
 
Zítra jedu na druhou garanční prohlídku a objednal jsem se schválně do Auto Efekt, abych měl srovnání. Tam jsem zvědav. Jestli mi ale zasmradí interiér cigaretou, jak jsem se tady dočetl, budu velmi nevrlý. o_O Dám vám vědět.
 
Tak prohlídka za mnou, cigarety jsem necítil, celkově spokojenost. Vše dle dohody, na počkání, s panem Boučkem je opravdu dobrá domluva. Cena zhruba na úrovni, jakou jsem očekával - více o tom píšu ve svém tématu:

Mazda 6 2.5i GL pohledem koncernisty

Předběžně jsme se dohodli na instalaci paketu pro Android Auto, ale zatím na to nespěchám. Jinak ale souhlasím s tím, co tady v úvodu napsal už @shr3k. Měli by něco udělat s tím prostředím. Dnes strašné vedro už od rána, uvnitř nemají klimatizaci a dovnitř jim pere slunce. Jediné místo pro zákazníka je kožená sedačka hned za skleněnou stěnou. Tam se fakt nedá vydržet. Auta na prodejně zaprášená, v okolí spousta starých aut. Zkrátka nedělá to dobrý dojem.

Přitom by stačilo málo. Nainstalovat nějaké fólie nebo žaluzie, oddělit koutek pro zákazníky, dát tam nějaký pitomý automat na pití a aspoň jednou týdně přeleštit auta na prodejně. Vraky, které stojí venku, bych nechal odvést. To, že rozumí Mazdám je fajn, ale neznalý člověk může být trochu na rozpacích.
 
Poslední úprava:
Škoda žes to nenafotil, moje představivost je otupena tím dnešním vedrem, ale i tak to muselo bejt hustý.:D
 
No spousta těch starých aut, občas včetně mojeho, tam čeká venku až se na ně dostane řada. ;)

Tak jsem to nemyslel. Tam jsou auta, která slouží snad už jen na odběr náhradních dílů. To, že tam stojí starší modely Mazdy, ničemu nevadí.
 
Není pravda, vše co parkuje před servisem, je na opravu. Vrakáč je vzadu. IMO lepší servis, kde se ani při 4 zvedácích servismani nezastaví, než servis, kde se u dvou hryžou nudou a šéfuje tomu psychopat.
 
Osobně si myslím, že pokud venku stojí spousta aut na servis, tak je to dle mého známka toho že je servis oblíbený a kvalitní.
A já osobně jak už jsem mnohokrát řekl, si tam nemám na co stěžovat, i když je pravdou že teď v těch vedrech ta sedačka za tím sklem musí být chuťovka. :D
A hlavní je že tam panuje dobrá nálada i u kluků na dílně, při mé poslední návštěvě jsem se pobavil :D jeden si tam zpíval, druhej tam nadával (asi se něco nedařilo), člověk se tam i pobaví.
Za mě raději takovej servis, než servis kde jsou vidět jen kyselí ksichty a domluva příšerná.
 
Dnes navštíven servis ve Zlíně na garančku. Dávám 4 hvězdičky z 5ti.

Telefonické objednání a komunikace bezproblémové. Na místě to už bylo horší. Objednával jsem si CP/AA a až na samotném místě bylo nějaké žbleptání, že to nemají a vlastně neví co. To by mne ani tak nevadilo, ale když řeknou 6 dní předem že jo, tak by taky měli říci aspoň sorry, prostě to nevyšlo.
Jinak spokojenost. Následná komunikace suprová, dostal jsem i rady co a jak a vysvětlení některých věcí co jsem nevěděl.

Pokud jde o dříve zmíněné věci jako parkoviště před provozovnou, pravda je, mohlo by se to lehce uklidit. Polorozebraná auta tam nemají co dělat.
Druhá věc, pro zákazníky jsou tam krásné kožené sedačky na čekání při servisu, hned za výlohou na sluníčku. :-/ Místo té krásné japonské panenky v životní velikosti by se tam hodilo dát nějaké krytí před slunkem. Radši jsem zmizel na OC Čepkov.

Možná píšu příliš kriticky, ale není to tak. Jsou to spíše postřehy z dnešního dne.
 
Back
Top